Semne care iti spun ca meniul sanatos pe care l-ai ales nu este asa sanatos!


Fereste-te de aceste ingrediente din meniurile restaurantelor la care mergi sa mananci.

 

Doar daca un restaurant se numeste singur ca fiind sanatos, nu inseamna ca tot ce este in meniu indeplineste aceste conditii.
Erin Winterhalter, un medic nutritionist din Philadephia, iti spune care sunt semnele pe care trebuie sa le urmaresti cand iei masa in oras.
1. Este mancare fara gluten - Daca nu ai boala celiaca sau sensibilitate la gluten, alimentele care nu contin aceste doua ingrediente nu sunt mai sanatoase pentru corpul tau. Ai grija la numarul de calorii.
2. Unul dintre componentele meniului contine sirop de artar sau miere - Aceste zaharuri naturale ar putea suna bine si pot avea mai putin zahar rafinat alb. Cu toate acestea, au un numar mare de calorii. In schimb, cauta alimente caramelizate.
3. Atunci cand "cremos" descrie ceva ce este in farfuria ta. Ar putea descrie un sos moale, insa, in acelasi timp, ar putea fi vorba despre un aliment care contine lapte sau smantana, ceea ce inseamna ca este plin de grasimi saturate.
4. Este un produs vegan - Proteinele vegetariene precum tofu, tempeh si seitan au putine calorii, insa sunt sarace in savoare. Pentru a compensa asta, bucatarii adauga sare si sosuri care contin grasime.
5. Nu contine lactate - Acestea sunt inlocuite cu variantele lor vegane, insa ar putea avea la fel multe calorii, alaturi de aditivi alimentari periculosi.
6. Nu contine grasimi - Din nefericire, putine grasimi inseamna putina savoare. Pentru a compensa, bucatarii adauga zahar si sosuri cu multe calorii.
Sursa: harpersbazaar.com

Doar daca un restaurant se numeste singur ca fiind sanatos, nu inseamna ca tot ce este in meniu indeplineste aceste conditii. 

Erin Winterhalter, un medic nutritionist din Philadephia, iti spune care sunt semnele pe care trebuie sa le urmaresti cand iei masa in oras.

1. Este mancare fara gluten - Daca nu ai boala celiaca sau sensibilitate la gluten, alimentele care nu contin aceste doua ingrediente nu sunt mai sanatoase pentru corpul tau. Ai grija la numarul de calorii.

2. Unul dintre componentele meniului contine sirop de artar sau miere - Aceste zaharuri naturale ar putea suna bine si pot avea mai putin zahar rafinat alb. Cu toate acestea, au un numar mare de calorii. In schimb, cauta alimente caramelizate.

3. Atunci cand "cremos" descrie ceva ce este in farfuria ta. Ar putea descrie un sos moale, insa, in acelasi timp, ar putea fi vorba despre un aliment care contine lapte sau smantana, ceea ce inseamna ca este plin de grasimi saturate.

4. Este un produs vegan - Proteinele vegetariene precum tofu, tempeh si seitan au putine calorii, insa sunt sarace in savoare. Pentru a compensa asta, bucatarii adauga sare si sosuri care contin grasime.

5. Nu contine lactate - Acestea sunt inlocuite cu variantele lor vegane, insa ar putea avea la fel multe calorii, alaturi de aditivi alimentari periculosi.

6. Nu contine grasimi - Din nefericire, putine grasimi inseamna putina savoare. Pentru a compensa, bucatarii adauga zahar si sosuri cu multe calorii. 

Sursa: harpersbazaar.com

 


Clipul zilei pe KANALD.RO:

DISTRIBUIE
acest articol


Divertisment

Elena Ionescu a câștigat Survivor România! Publicul a decis prin vot

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri