Scapa de burta cu ajutorul acestor nutrienti si alimente! Iata cum sa-ti faci viata mai usoara!


Scapa de burta cu ajutorul acestor nutrienti si alimente! Iata cum sa-ti faci viata mai usoara!

Cea mai buna cale de a scapa de grasimea abdominala este sa urmezi o dieta saraca in calorii si sa faci sport.

 

Nu trebuie sa cheltuiesti foarte multi bani pe produse pentru slabit. Ouale, fasolea si laptele te pot ajuta la fel de bine sa iti indeplinesti obiectivul. Aceste alimente iti dau o senzatie de satietate si ard grasimile. In plus, trebuie sa faci si sport si raduci cantitatea de sare.
1. Citrice- portocale, grapefruit, lamai, toate contin un nivel ridicat de vitamine care scad nivelul de cortizol din creier.
2. Apa cu lamaie- Curata ficatul si ajuta la producerea bilei.
3. Mirodenii- Usturoi, turmeric, scortisoara, ghimbir si ardei iute, toate au proprietati anti-inflamatorii.
4. Cereale integrale- Sunt bogate in fibre, care ajuta la controlarea raspunsului insulinei in corp.
5. Alge de mare- Contin carotenoide care lupta cu grasimile.
6. Scortisoara- Componentul activ din scortisoara scade rezistenta la insulina in celule.
7. Ceai verde- Ajuta la slabire si accelereaza metabolismul.
8. Fructe si legume- Contin fibre care ajuta cu luptarea inflamatiilor.
9. Grasimi monosaturate- Asigura sanatatea inimii si reduc inflamatiile.
10. Mere- Contin quercitina, un flavonoid care blocheaza maturarea celulelor de grasime.
11. Acizi grasi omega-3- Scad inflamatiile din corp.
12. Apa- Daca bei multa apa scapi de inflamatiile din corp si de toxine.
13. Nuci macadamia- Persoanele care mananca o mana de astfel de nuci pe zi ami mai putine sanse se ingrase decat cele care nu mananca.
14. Broccoli, kale si alte frunze verzi- Aceste legume ofera folati, vitamine si alti nutrienti.
Sursa: buynongmoseeds.com

Nu trebuie sa cheltuiesti foarte multi bani pe produse pentru slabit. Ouale, fasolea si laptele te pot ajuta la fel de bine sa iti indeplinesti obiectivul. Aceste alimente iti dau o senzatie de satietate si ard grasimile. In plus, trebuie sa faci si sport si raduci cantitatea de sare. 



1. Citrice
- portocale, grapefruit, lamai, toate contin un nivel ridicat de vitamine care scad nivelul de cortizol din creier.

2. Apa cu lamaie- Curata ficatul si ajuta la producerea bilei.

3. Mirodenii- Usturoi, turmeric, scortisoara, ghimbir si ardei iute, toate au proprietati anti-inflamatorii.

4. Cereale integrale- Sunt bogate in fibre, care ajuta la controlarea raspunsului insulinei in corp. 

5. Alge de mare-
Contin carotenoide care lupta cu grasimile. 

6. Scortisoara- Componentul activ din scortisoara scade rezistenta la insulina in celule.

7. Ceai verde- Ajuta la slabire si accelereaza metabolismul.

8. Fructe si legume- Contin fibre care ajuta cu luptarea inflamatiilor. 

9. Grasimi monosaturate- Asigura sanatatea inimii si reduc inflamatiile.

10. Mere- Contin quercitina, un flavonoid care blocheaza maturarea celulelor de grasime.

11. Acizi grasi omega-3
- Scad inflamatiile din corp.

12. Apa- Daca bei multa apa scapi de inflamatiile din corp si de toxine. 

13. Nuci macadamia- Persoanele care mananca o mana de astfel de nuci pe zi ami mai putine sanse se ingrase decat cele care nu mananca.

14. Broccoli, kale si alte frunze verzi- Aceste legume ofera folati, vitamine si alti nutrienti. 

Sursa: buynongmoseeds.com

 


Abonează-te pe

Citește și:

Cum să faci codița cu tuș în funcție de forma ochiului tău? Iată ce trucuri trebuie să știi!

A MURIT singur în casă! Oana Lis este devastată!

Cum să îți mărești ochii cu ajutorul machiajului? Trei secrete pe care trebuie să le știi!

Scrub cu mălai, cea mai eficientă metodă de exfoliere la tine acasă!

Carantină prelungită pentru trei localități din Județul Ilfov!

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Horoscop

Horoscop zilnic vineri, 16 aprilie 2021! Află ce zodie are mari șanse să câștige bani în plus!

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri