Reguli ca sa fii fericita! Este atat de usor!


Daca vrei sa fii mai fericita trebuie sa iti stabilesti un set clar de reguli si de prioritati.

 

Andreea Raicu iti spune pe blogul sau care sunt regulile pe care le urmeaza pentru a fi fericita:
"1. Meditatia. Nu exista zi fara meditatie. Imi da o stare extraordinara de liniste si relaxare, ma conecteaza la mine si ma ajuta sa vad lucrurile asa cum sunt nu cum le descrie mintea. In rarele cazuri in care sar peste meditatie simt o diferenta mare.  Mi se pare ca ziua e mai stresanta, mai lunga, mai grea.
2. Alimentatia sanatoasa. Am mese regulate peste care nu sar. Daca o fac energia mea scade. Am un anumit timp de alimentatie care imi da multa energie. Nu consum alimente procesate, grasimi, dulciuri in exces, faina alba, lactate, zahar, bauturi carbogazoase. Mananc multe fructe, legume, cereale integrale, seminte crude, uleiuri presate care aduc un plus de vitamine organismului, minerale, substante nutritive, antioxidanti, fibre, proteine, grasimi sanatoase. Fac regulat cure de detox care ajuta la alcalinizarea organismului ceea ce inseamna ca exista o predispozitie multa mai mica pentru imbolnavire.
3. Sport in mod regulat. Tae bo, functional traning, jogging, aerobic, inot. Este cea mai buna metoda de relaxare si revigorarea a corpului si a mintii.
4. Somn. NU pierd nopti. Dorm 7-8 ore in fiecare noapte. Celula nervoasa are nevoie de timp sa se refaca. Daca nu reusesc intotdeauna sa dorm cele 8 ore ma simt ineficienta si usor irascibila.
5. Hidratarea. Beau cel putin 2 litri de apa pe zi. Am mai multa energie, pielea devine mai stralucitoare si mai luminoasa. Iar apa te mentine supla.".
Citeste mai multe pe blogul Andreei.

Andreea Raicu iti spune pe blogul sau care sunt regulile pe care le urmeaza pentru a fi fericita:

"1. Meditatia. Nu exista zi fara meditatie. Imi da o stare extraordinara de liniste si relaxare, ma conecteaza la mine si ma ajuta sa vad lucrurile asa cum sunt nu cum le descrie mintea. In rarele cazuri in care sar peste meditatie simt o diferenta mare.  Mi se pare ca ziua e mai stresanta, mai lunga, mai grea.

2. Alimentatia sanatoasa. Am mese regulate peste care nu sar. Daca o fac energia mea scade. Am un anumit timp de alimentatie care imi da multa energie. Nu consum alimente procesate, grasimi, dulciuri in exces, faina alba, lactate, zahar, bauturi carbogazoase. Mananc multe fructe, legume, cereale integrale, seminte crude, uleiuri presate care aduc un plus de vitamine organismului, minerale, substante nutritive, antioxidanti, fibre, proteine, grasimi sanatoase. Fac regulat cure de detox care ajuta la alcalinizarea organismului ceea ce inseamna ca exista o predispozitie multa mai mica pentru imbolnavire.

3. Sport in mod regulat. Tae bo, functional traning, jogging, aerobic, inot. Este cea mai buna metoda de relaxare si revigorarea a corpului si a mintii.

4. Somn. NU pierd nopti. Dorm 7-8 ore in fiecare noapte. Celula nervoasa are nevoie de timp sa se refaca. Daca nu reusesc intotdeauna sa dorm cele 8 ore ma simt ineficienta si usor irascibila.

5. Hidratarea. Beau cel putin 2 litri de apa pe zi. Am mai multa energie, pielea devine mai stralucitoare si mai luminoasa. Iar apa te mentine supla.".

Citeste mai multe pe blogul Andreei.

 


Clipul zilei pe KFETELE.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Vedete

Cum a visat-o Maria Ghiorghiu pe Denisa Răducu! Ce i-a transmis artista

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri