Recomandarile nutritionistilor: ce trebuie sa mananci si cata bere ai voie sa bei in zilele toride


In urma temperaturilor ridicate, corpul elimina, prin transpirate, o cantitate importanta de vitamine si saruri minerale.

De aceea, specialistii in nutritie recomanda urmarea unui regim alimentar menita sa corecteze acest dezechilibru. Cele mai potrivit pentru asta sunt legumele si sucurile de fructe.

Legume si sucuri de fructe – aceasta este recomandarea specialistilor in nutritie atunci cand vine vorba de regimul alimentar din sezonul cald. Asta pentru ca in timpul temperaturilor ridicate, corpul elimina, prin transpiratie, o cantitate importanta de vitamine si saruri minerale, iar acest dezechilibru trebuie corectat.

„In timpul verii, organismul uman consuma un surplus de energie, in comparatie cu restul anului”, a explicat Corina Zugravu, Presedintele Centrului de Studii despre Bere, Sanatate si Nutritie. „Astfel, corpul nostru are nevoie de un boost de vitamine si de energie. Legumele si bauturile naturale sunt cele mai bune surse de suplinire a acestor pierderi. Astfel, o atentie sporita la meniul zilnic va asigura necesarul de nutrienti atat de important organismului”, a adaugat ea.

Cu un nivel caloric redus, rosiile contin cantitati importante de vitamina C si A, cat si saruri minerale precum fier, calciu, potasiu, fosfor, magneziu, iod.

De asemenea, cu o compozitie de 95% apa, castravetii reprezinta surse excelente de vitamine, precum cele din complexul B: B3, B9 si B6, cat si vitaminele A si E. In plus, castravetii contin si enzime benefice digestiei.

In topul celor mai apreciate bauturi pe timpul verii se afla sucurile naturale din fructe. Astfel, fructe care contin o cantitate mare de apa, cum sunt pepenele rosu, pepenele galben, zmeura, capsunele, afinele, ciresele, zmeura si piersicile se pot transforma in sucuri cu un aport important de vitamine, precum: A, C, D si E, cat si vitamina B6.

Si berea poate fi consumata zilnic de catre persoanele sanatoase intr-o cantitate moderata, echivaland 660 ml/zi pentru barbati si 330 ml/zi pentru femei. Pe langa fibrele provenite din cereale si antioxidantii cedeti de hamei, berea are si un continut important de vitamine, in principal cele apartinand complexului B - B3, B2, B6, B9.
Citeste continuarea pe: www.gandul.info

DISTRIBUIE
acest articol


Cooking

Prăjitură rapidă cu biscuiți și frișcă - simplă, delicioasă și fără coacere!

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri