Bei mai mult de trei pahare cu lapte pe zi? Ai mai multe sanse sa mori! Uite cum este posibil!

Bei mai mult de trei pahare cu lapte pe zi? Ai mai multe sanse sa mori! Uite cum este posibil!
Bei mai mult de trei pahare cu lapte pe zi? Ai mai multe sanse sa mori! Uite cum este posibil!

Laptele este cunoscut pentru proprietatile sale de reduce riscurile de fracturi, datorita continutului sau de vitamina D. Insa un nou studiu spune ca anumite zaharuri ar putea cauza inflamatii in corp.

 

Daca bei mai mult de trei pahare cu lapte pe zi nu iti vei face oasele sa fie mai puternice si iti vei mari sansele sa mori mai repede, spun oamenii de stiinta.
Un nou studiu sugereaza ca anumite tipuri de zaharuri care se afla in lapte ar putea creste inflamatiile si stresul oxidativ, care distrug ceulele din corp.
Insa cercetatorii suedezi spun ca studiul lor nu a putut dovedi o cauza si un efect si ca este nevoie de mai multe cercetari inainte de a
sfatui pe cineva sa isi reduca numarul zilnic de pahare cu lapte.
Laptele este recomandat pentru reducerea riscului de fracturi, datorita continutului ridicat de vitamina D, vital pentru rezistenta oaselor. Cu toate acestea, exista cateva studii realizate in ultimii anii care spun ca ar putea preveni atacurile de cord si atacurile cerebrale, in timp ce altele spun ca le-ar putea provoca.
Sursa: dailymail.co.uk

Daca bei mai mult de trei pahare cu lapte pe zi nu iti vei face oasele sa fie mai puternice si iti vei mari sansele sa mori mai repede, spun oamenii de stiinta.

Un nou studiu sugereaza ca anumite tipuri de zaharuri care se afla in lapte ar putea creste inflamatiile si stresul oxidativ, care distrug ceulele din corp. 

Insa cercetatorii suedezi spun ca studiul lor nu a putut dovedi o cauza si un efect si ca este nevoie de mai multe cercetari inainte de a sfatui pe cineva sa isi reduca numarul

zilnic de pahare cu lapte.

Laptele este recomandat pentru reducerea riscului de fracturi, datorita continutului ridicat de vitamina D, vital pentru rezistenta oaselor. Cu toate acestea, exista cateva studii realizate in ultimii anii care spun ca ar putea preveni atacurile de cord si atacurile cerebrale, in timp ce altele spun ca le-ar putea provoca.


Sursa: dailymail.co.uk

 



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

Sofia Vicoveanca, vești despre starea de sănătate după ce artista a suferit un infarct. Ce spune despre revenirea pe scenă: “Să nu cumva să mă pună cineva în vreun spectacol.”

Kate Middleton, GAFĂ de neiertat! Ținuta care a atras un val de critici

Imagini greu de privit de la înmormântarea lui Alexandru Neacșu! Medicul rezident găsit mort la Spitalul Floreasca a fost condus pe ultimul drum: „O mare durere”

SCENE DE DURERE CUM RAR SE VĂD! A spus "ADIO" într-un mod cutremurător. Ce a făcut soția medicului rezident găsit mort în baia Spitalul Floreasca înainte de ÎNMORMÂNTARE: "De acolo de unde ești să ai grijă de copiii tăi, atâta te mai rog, ei erau..."

Alexandru Neacșu, medicul rezident găsit fără viață în baia Spitalului Floreasca, a fost condus pe ultimul drum: „Este o mare durere pentru noi!”

Horoscop vineri, 12 iunie 2026: Semnul zodiacal care are parte de discuții aprinse cu partenerul de viață

De ce slăbitul devine tot mai dificil după 35 de ani


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro