Garderoba cu Stil semnată de Maria Ioana: Profesionalism și stil impecabil. Cele 10 elemente pe care femeile nu trebuie să le adopte niciodată la locul de muncă/ EXCLUSIV

Garderoba cu Stil semnată de Maria Ioana: Profesionalism și stil impecabil. Cele 10 elemente pe care femeile nu trebuie să le adopte niciodată la locul de muncă/ EXCLUSIV
Garderoba cu Stil semnată de Maria Ioana: Profesionalism și stil impecabil. Cele 10 elemente pe care femeile nu trebuie să le adopte niciodată la locul de muncă/ EXCLUSIV

Locul de muncă reprezintă un mediu în care ar trebui să respectăm anumite reguli, inclusiv cele de stil. Însă știați ce nu ar trebui să facem?

Aflați din rândurile următoare care sunt cele 10 elemente pe care femeile nu ar trebui să le adopte niciodată la locul de muncă. În plus, descoperiți și care este motivul pentru care nu ar trebui să o faceți în special. 

Citește și: Garderoba cu Stil semnată de Maria Ioana: Eleganță fără efort. Ghidul complet pentru a te îmbrăca scump și cu stil!/ EXCLUSIV

Cele 10 Elemente pe care femeile nu trebuie să le adopte niciodată la locul de muncă[Sursa foto: freepik]

Citește și: Garderoba cu Stil semnată de Maria Ioana: Cum să porți culoarea gri. 5 sfaturi pentru ținute de nota 10/ EXCLUSIV

10. Nu purta articole vestimentare care arată prea mult 

Pe locul 10 se află faptul că, la locul de muncă, nu ar trebui ca niciodată să purtăm articole vestimentare care arată mult prea mult.

Odată ce vom face acest lucru, nu vom face nimic altceva decât să arătăm extrem de neprofesioniste, abordând un decolteu mult prea mare, articole vestimentare mult prea scurte, topuri crop, orice care arată mult prea multă piele, este total nepotrivit pentru spațiul de birou. Aici se încadrează bineînțeles și rochiile mini, fustele mini, în ciuda faptului că poate se află în tendințele sezonului, sunt total nepotrivite pentru mediul profesional, motiv pentru care nu ar trebui ca niciodată să le purtăm la serviciu. 

tinute pentru locul de munca
Cele 10 Elemente pe care femeile nu trebuie să le adopte niciodată la locul de muncă[Sursa foto: freepik]

9. Nu purta ținute prea casual  

Pe locul 9 se află faptul că, la locul de muncă, nu ar trebui că niciodată să purtăm ținute mult prea casual. Este normal ca în momentul în care suntem la locul de muncă, să ne dorim să purtăm haine cât mai lejere, dat fiind faptul că vom petrece câteva ore bune în respectivul spațiu, însă cu toate acestea nu ar trebui să apelăm la pantalonii de sport, eventual articole vestimentare care sunt asemănătoare cu o pijama, hainele oversized și

așa mai departe, toate acestea reprezentând articole vestimentare complet nepotrivite pentru locul de muncă. Chiar dacă există un cod vestimentar la locul de muncă, fiind menționat cel casual, indiferent de cât de casual este biroul tău, nu ar trebui totuși să profiți de acest aspect și să mergi mult prea mult în această direcție, totodată fără să ajungi în extrema de a purta întotdeauna costum, însă nici să porți pijama sau haine de sport. 

Cele 10 Elemente pe care femeile nu trebuie să le adopte niciodată la locul de muncă[Sursa foto: freepik]

8. Nu purta articole vestimentare fără mâneci 

Pe locul 8 se află faptul că, la locul de muncă, nu ar trebui ca niciodată să purtăm articole vestimentare fără mâneci. Bineînțeles că acest aspect diferă de la companie la companie, existând un cod vestimentar strict, ținând cont că este un spațiu profesional, însă în general, este o formalitate ca o femeie să nu poarte un articol vestimentar care nu are mâneci.

Astfel, trebuie ca întotdeauna umerii să fie acoperiți în orice moment în care ne aflăm la locul de muncă, în ciuda faptului că poate ne aflăm în sezonul cald de vară, și poate că ne dorim să purtăm un maiou, un crop top sau acele topuri pe umeri. Cu toate acestea, respectivele articole vestimentare se pot înlocui fără nicio problemă cu tricourile cu mânecă scurtă sau chiar cu cele cu mânecă 3/4 sau lungă, în momentul în care materialul este unul ușor și respirabil. 

Cele 10 Elemente pe care femeile nu trebuie să le adopte niciodată la locul de muncă[Sursa foto: freepik]

7. Nu purta nimic prea strâmt 

Pe locul 7 se află faptul că, la locul de muncă, nu ar trebui ca niciodată să purtăm articole vestimentare mult prea strâmte. Aceste articole vestimentare nu fac nimic altceva decât să semnaleze senzualitate, seducție și atracție, ceea ce cu siguranță nu ne dorim să arătăm în spațiul profesional, la locul de muncă. Locul de muncă trebuie să fie întotdeauna respectat, pentru că suntem acolo pentru a lucra și nu pentru alte gânduri, aspect care trebuie să fie luat în serios, și în niciun caz să apelăm la purtarea unei fuste strâmte, rochii strâmte sau chiar și diverse topuri și pereche de pantaloni. Ținând cont de faptul că există nenumărate articole vestimentare care te pot pune în valoare și îți poți păstra feminitatea și eleganța și la locul de muncă, ar trebui să apelezi la acestea, și să le dai uitării celor mult prea strâmte, pe care le poți purta într-un alt mediu. 

Cele 10 Elemente pe care femeile nu trebuie să le adopte niciodată la locul de muncă[Sursa foto: freepik]

Citește și: Informatii despre pulsul normal in functie de varsta- catena.ro

6. Nu iți arăta niciodată lenjeria intimă

Pe locul 6 se află faptul că, la locul de muncă, nu ar trebui ca niciodată să ne arătăm lenjeria intimă într-un mod sau altul. Acest aspect te va face să arăți extrem de neprofesionistă și să îți ieftinește aspectul ținutei, aici încadrându-se și topurile mult prea transparente care îți fac vizibil sutienul, poate chiar și cele care nu sunt atât de transparente, dar dat fiind faptul că sutienul respectiv are și o parte cu dantelă, aceasta iese în evidență, bretelele acestuia de asemenea nu ar trebui să fie la vedere, iar de asemenea în momentul în care ne aplecăm, cu siguranță nu ne-am dori ca lenjeria intimă să se vadă în acest mediu și în general. Bineînțeles că aceste aspecte țin mai mult de detalii, însă sunt foarte importante, în special atunci când te afli într-un spațiu de birou, fiind extrem de nepotrivit să lăsăm să fie observate. 

Cele 10 Elemente pe care femeile nu trebuie să le adopte niciodată la locul de muncă[Sursa foto: freepik]

5. Nu purta haine deteriorate 

Pe locul 5 se află faptul că, la locul de muncă, nu ar trebui ca niciodată să purtăm haine deteriorate. Acestea vor elimina instantaneu orice formă de profesionalism pe care dorești să o afișezi. Atunci când ne referim la hainele deteriorate, ne referim mai exact la cele care nu sunt călcate și au nevoie să fie călcate, dar si la faptul că acestea vor arăta complet neprofesional, cele care sunt pătate, fără să realizăm, cele care poate au o mică gaură în ele sau sunt anumite fire care ies din țesătură, sau pur și simplu sunt mult prea purtate și s-au uzat. Cu siguranță nu ne dorim să lăsăm o impresie greșită asupra noastră, motiv pentru care ar trebui ca aceste articolele vestimentare deteriorate să le dăm deoparte și să le purtăm, dacă totuși dorim, în alte medii. 

barbat vs femeie
Cele 10 Elemente pe care femeile nu trebuie să le adopte niciodată la locul de muncă[Sursa foto: freepik]

4. Nu purta blugi 

Pe locul 4 se află faptul că, la locul de muncă, nu ar trebui ca niciodată să purtăm blugi. Bineînțeles că blugii se pot purta în alte medii, fără nicio problemă, însă la locul de muncă se recomandă să îi lăsăm deoparte, excepția fiind doar în cazul în care mediul de la locul de muncă, respectiv de la birou, este mai relaxat sau nu există niciun cod vestimentar impus. Chiar și atunci, se recomandă să apelăm la blugii mai închiși la culoare, precum negru sau albastru închis, în unele cazuri și alb, în funcție de ținută abordată. Cu toate acestea, blugii rupți sunt total nepotriviți, indiferent că mediul este unul mai relaxat sau nu, aici încadrându-se chiar și pantalonii scurți din blugi, cei strălucitori, brodați sau cu orice alt detaliu care poate atrage atenția și care nu se va potrivii în niciun caz într-un mediu de birou. 

Cele 10 Elemente pe care femeile nu trebuie să le adopte niciodată la locul de muncă[Sursa foto: freepik]

3. Nu purta pantofi cu tocul prea înalt 

Pe locul 3 se află faptul că, la locul de muncă, nu ar trebui ca niciodată să purtăm pantofi cu tocul prea înalt. Bineînțeles că aici se încadrează pantofii cu tocul care îl au peste 8 cm, fiind total nepotriviți într-un astfel de mediu profesionist. Cu toate acestea, dat fiind faptul că totuși ne dorim să purtăm pantofi cu toc într-o zi la locul de muncă, ar trebui să apelăm la cei cu un toc mai mic, pentru a fi în siguranță din acest punct de vedere și a respecta totuși codul vestimentar impus. 

greseli vestimentare la locul de munca
Cele 10 Elemente pe care femeile nu trebuie să le adopte niciodată la locul de muncă[Sursa foto: freepik]

2. Nu purta pantofi deschiși 

Pe locul 2 se află faptul că, la locul de muncă, nu ar trebui ca niciodată să purtăm pantofi deschiși. Bineînțeles că aici nu ne referim la nuanță, ci ne referim mai exact la sandale, la papuci, sandalele cu toc, sau orice alt tip de pantofi care are zona degetelor sau a călcâiului, la vedere. Astfel, ar trebui să purtăm diverse alte tipuri de pantofi sau adidași sau balerini și lista poate continua, exact încălțăminte care să se încadreze în codul vestimentar atunci când ne aflăm la birou, și să nu lăsăm la vedere aceste zone menționate. 

ce nu trebuie sa poarte o femeie la locul de munca
Cele 10 Elemente pe care femeile nu trebuie să le adopte niciodată la locul de muncă[Sursa foto: freepik]

1. Nu purta machiaj prea încărcat 

Pe locul unu se află faptul că, la locul de muncă, nu ar trebui ca niciodată să purtăm machiaj mult prea încărcat. Nu este un loc în care să ne afișăm cu un machiaj mult prea intens, fiind total neprofesionist acest aspect. Ar trebui ca întotdeauna să ne păstrăm un machiaj cât mai elegant cu putință, minimal și natural, fără prea mult fard de o nuanță deschisă, fără un ruj care să atragă atenția sau un blush care să nu ne stea bine deloc. De asemenea, se recomandă chiar să nu folosim niciun fel de fard, iar dacă totuși folosim să fie unul într-o nuanță neutră și cât mai pastelată cu putință, la care să adăugăm un creion de ochi însă nu prea accentuat, machiajul în general fiind unul extrem de simplu, fondul de ten să nu fie aplicat în straturi numeroase, conturul să nu existe, să excludem total rujul roșu, și să îl înlocuim cu unul neutru, astfel încât machiajul să fie unul cât mai natural cu putință, poate chiar și invizibil pentru unele persoane, pentru a ne păstra eleganța întotdeauna. 

ce nu trebuie sa faca o femeie la locul de munca
Cele 10 Elemente pe care femeile nu trebuie să le adopte niciodată la locul de muncă[Sursa foto: freepik]

Citește și: Cât costă o noapte de cazare la mare de la 1 iunie! Prețurile în Mamaia ajung la 750 de lei pe noapte- kanald.ro

Citește și: Cine e, de fapt, bărbatul omorât în bătaie în Crângași! Breaking news- stirilekanald.ro

Sfaturi și idei despre regulile esențiale de stil de la fashion designerul Maria Ioana

Kfetele: De cele mai multe ori este foarte greu să alegi o ținută pentru un interviu. Cum trebuie să fie vestimentația și machiajul?

Maria Ioana: Importanta dress code-ului la un interviu de angajare poate fi adesea subestimată, dar nu trebuie să fie așa deoarece prin alegerea ținutei potrivite poți face o primă impresie memorabilă. Alege piese vestimentare clasice, materiale și croieli cât mai simple pe care să le personalizezi în așa fel încât să iți reflecte și personalitatea, mizează pe un costum la două piese realizat din pantalon/fustă și sacou, completează ținuta cu o cămașă albă simplă sau un t-shirt basic. Alege un machiaj cât mai natural fără să iți încarci tenul cu foarte multe produse.

Kfetele: Ar trebuie să evitam anumite culori atunci când mergem la un interviu?

Maria Ioana[Sursa foto: Instagram]

Maria Ioana: Atunci când vorbim despre un interviu de angajare este de preferat să menținem o cromatică cât mai neutră, fără imprimeuri colorate sau nuanțe puternice. Nonculorile alb și negru sunt extrem de potrivite în contextul acesta cât și nuanțele de bej, maro, gri.

Kfetele: Ce fel de greșeală poate fi majoră atunci când te prezinți în fața unui reprezentant la Resurselor Umane, în ceea ce privește vestimentația?

Maria Ioana: O greșeală poate fi aceea a unei ținute un pic prea casual sau overdressed. Din dorința de a avea o ținută simplă, care să nu atragă prea tare evidența, este posibil apelam la piese nepotrivite, precum jeans, rochii mulate sau produse cu print central, alege să rămai la limita dintre elegant și casual. Nu încerca să încarci prea mult o ținută cu accesorii inutile sau cu un makeup puternic în zona ochilor.

Kfetele: Cum trebuie să fie vestimentația unei femei care are o poziție de conducere?

Maria Ioana: Vestimentația unei femei cu o poziție de conducere trebuie să fie constant elegantă și business. Nu trebuie să lipsească din garderobă pantofii cu toc, costumele, cămășile clasice, fustele drepte, rochiile cât mai simple și elegante. O accesorizare cât mai minimalistă și un aspect constant îngrijit.

Te invităm și mâine, pe Kfetele.ro, pentru a descoperi universul nostru de fashion, de la podiumurile de modă globale până la străzile metropolelor, suntem mereu conectați la cele mai recente tendințe. 

 



Citește și:

Durere de ovare – cauze subiacente și tratament

Secretele unui stil impecabil. Sfaturi cheie pentru a-ți perfecționa stilul și a evita greșelile care pot afecta aspectul tău

Unica IMAGINE care a scăpat pe net cu Carmen Iohannis în costum de baie! Toți au rămas uluiți

Cum a fost suprins Florin Piersic în ambulanță?! Starea lui este clară

Ce răspuns a primit Florin Piersic de la Carmen Harra când a întrebat-o: "Carmen, eu cât trăiesc?"

Miracol de Paște! Oana Roman a primit un semn divin de la mama ei: „Îmi trimite mesaje...”

Robi a dat cărțile pe față și a recunoscut că este gelos pe Patrick! Concurentul a chemat-o pe Virginia în camera roșie și a întâmpinat-o cu un buchet de bujori! Iată ce mărturisiri neașteptate și-au făcut cei doi

"Fata mea putrezește în mormânt, el..." - Mărturiile șocante ale mamei Monicăi, fata moartă în accidentul din Timiș


Cookies