Peste un milion de fani ai serialului “Lacrimi la Marea Neagră” au urmărit episodul de aseară, în fiecare minut al difuzării


Peste un milion de fani ai serialului “Lacrimi la Marea Neagră” au urmărit episodul de aseară, în fiecare minut al difuzării

Kanal D, locul doi, întreaga zi, pe toate categoriile de public monitorizate

Povestea de dragoste între Nefes și Tahir, dar și frământările interioare ale eroinei serialului “Lacrimi la Marea Neagră” se bucură de aprecierea publicului din întreaga țară, la fiecare difuzare pe micul ecran. Episodul difuzat aseară a clasat Kanal D pe locul doi în topul televiziunilor din România, atât în rândul populației din întreaga țară, cât și în ceea ce privește populația din mediul urban, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Cel de-al patrulea episod al serialului fenomen “Lacrimi la Marea Neagră”, difuzat în intervalul 20:00 – 23:15, a înregistrat audiențe spectaculoase; cu 5,8% rating și 13,9% cota de piață, pe targetul Național, și 4,9% rating și 12,5% cota de piață, pe targetul All Urban, Kanal D s-a poziționat pe locul doi în topul audiențelor.

În intervalul orar mai sus menționat, o medie de peste un milion de telespectatori din întreagă țară se aflau în față micilor ecrane, pe Kanal D, în fiecare minut al difuzării serialului “Lacrimi la Marea Neagră”.

Minutul de maximă audiență, atins la 21:55, în momentul în care fanii serialului vizionau momentele pline de încărcătură emoțională între Tahir și micuțul Yigit, înainte ca băiatul și mama lui să își pregătească fuga în Rusia, a adunat în fața micilor ecrane peste 1.3 milioane de fani (1.321.000).

Programele oferite telespectatorilor de stația Kanal D, joi, 5 septembrie, au fost urmărite de sute de mii de români fiecare, dovadă stand cifrele de audiența înregistrate.

Astfel, show-ul matrimonial “Puterea Dragostei”, “Știrile Kanal D”, de la ora 12.00 și 19:00, “În căutarea adevărului”, “Teo Show” și serialele turcești “Lacrimi la Marea Neagră” și “Mireasă din Istanbul” au poziționat Kanal D pe locul doi în topul televiziunilor din România, pe toate categoriile de public.

Pe întreagă durata a zilei de joi, Kanal D a înregistrat 2,3% rating și 12,7% cota de piață, pe targetul Național, 2,0% rating și 11,3% cota de piață, pe targetul All Urban, și 1,4% rating și 12,6% cota de piață, pe targetul Comercial.

Citeste si: Emil Rengle, mișcări de locking dance, pe tocuri, la „Îmi place dansul”

Citeste si: Kanal D, locul doi in preferintele romanilor, pe toate targeturile

Citeste si: Serialul “Lacrimi la Marea Neagră” urcă spectaculos în audiențe. Kanal D, locul doi pe toate categoriile monitorizate, cu episodul difuzat aseară

 

 

 

 


Abonează-te pe

Citește și:

De ce sunt atat de emotiva? Motive, cat si cum sa faci pace cu propriile emotii

ȘOC în showbiz! Anca Serea a primit un diagnostic grav din partea medicilor

23 SEPTEMBRIE 2021: Horoscop zilnic joi. O zodie primește o propunere de afacere sau sarcini noi la locul de muncă!

Scrisori de dragoste celebre. Cum și-au exprimat iubirea îndrăgostiții vremurilor trecute

Culori de păr pentru femeile cu vârsta de peste 50 de ani

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Divertisment

Cine a câștigat imunitatea la Asia Express – 21 septembrie 2021. Beneficiile consumului de peşte pentru organism

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri