Obiceiuri de detoxifiere pe care trebuie sa le incepi in aceasta iarna! Iata ce ai de facut!


Este destul de greu sa te mentii in forma in perioada sarbatorilor de iarna, asa ca avem cateva sfaturi pentru tine.

 

1. Hidrateaza-te - Bea un pahar inalt cu apa inainte de a iesi pe usa pentru o noapte in care stii ca vei bea alcool. Acest obicei previne deshidratarea, constipatia si oboseala.
2. Respira - Te ajuta foarte mult situatiile sociale stresante. Opreste-te si respira adanc de cateva ori, permitandu-i mintii si corpului tau sa se realxeze. Te calmeaza inainte de o masa si ajuta la activarea digestiei.
3. Digera - Daca iti supraincarci sistemul digestiv, acesta nu poate procesa mancarea pe care o ingerezi, nu o poate absorbi si nu o poate elimina efectiv. Asa ca trebuie sa-ti mesteci bine mancarea si sa o imparti in portii.
4. Adauga fibre - Iti regleaza enegeria si digestia. Te ajuta sa iti tii nivelul de zahar din sange sub control, incetinindu-ti procesul de digestie.
5. Fii atenta la ficat - Alcoolul se bea in cantitati mari in perioada Sarbatorilor de iarna, asa ca ai nevoie de o strategie pentru a-ti proteja ficatul. Asigura-te ca mananci alimente care reduc toxicitatea alcoolului: chives, castraveti, sparanghel, kale sau turmeric.
Sursa: mindbodygreen.com

1. Hidrateaza-te - Bea un pahar inalt cu apa inainte de a iesi pe usa pentru o noapte in care stii ca vei bea alcool. Acest obicei previne deshidratarea, constipatia si oboseala. 

2. Respira - Te ajuta foarte mult situatiile sociale stresante. Opreste-te si respira adanc de cateva ori, permitandu-i mintii si corpului tau sa se realxeze. Te calmeaza inainte de o masa si ajuta la activarea digestiei.

3. Digera - Daca iti supraincarci sistemul digestiv, acesta nu poate procesa mancarea pe care o ingerezi, nu o poate absorbi si nu o poate elimina efectiv. Asa ca trebuie sa-ti mesteci bine mancarea si sa o imparti in portii. 

4. Adauga fibre - Iti regleaza enegeria si digestia. Te ajuta sa iti tii nivelul de zahar din sange sub control, incetinindu-ti procesul de digestie. 

5. Fii atenta la ficat - Alcoolul se bea in cantitati mari in perioada Sarbatorilor de iarna, asa ca ai nevoie de o strategie pentru a-ti proteja ficatul. Asigura-te ca mananci alimente care reduc toxicitatea alcoolului: chives, castraveti, sparanghel, kale sau turmeric.

Sursa: mindbodygreen.com

 


Clipul zilei pe KANALD.RO:

DISTRIBUIE
acest articol


Divertisment

Ella părăsește casa Puterea Dragostei după ce a fost bătută de Daiana? „Nu stau ca nimeni să mă lovească. Am căutat bilet de avion...”

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri