Obiceiuri de detoxifiere pe care trebuie sa le incepi in aceasta iarna! Iata ce ai de facut!


Obiceiuri de detoxifiere pe care trebuie sa le incepi in aceasta iarna! Iata ce ai de facut!

Este destul de greu sa te mentii in forma in perioada sarbatorilor de iarna, asa ca avem cateva sfaturi pentru tine.

 

1. Hidrateaza-te- Bea un pahar inalt cu apa inainte de a iesi pe usa pentru o noapte in care stii ca vei bea alcool. Acest obicei previne deshidratarea, constipatia si oboseala.
2. Respira- Te ajuta foarte mult situatiile sociale stresante. Opreste-te si respira adanc de cateva ori, permitandu-i mintii si corpului tau sa se realxeze. Te calmeaza inainte de o masa si ajuta la activarea digestiei.
3. Digera- Daca iti supraincarci sistemul digestiv, acesta nu poate procesa mancarea pe care o ingerezi, nu o poate absorbi si nu o poate elimina efectiv. Asa ca trebuie sa-ti mesteci bine mancarea si sa o imparti in portii.
4. Adauga fibre- Iti regleaza enegeria si digestia. Te ajuta sa iti tii nivelul de zahar din sange sub control, incetinindu-ti procesul de digestie.
5. Fii atenta la ficat- Alcoolul se bea in cantitati mari in perioada Sarbatorilor de iarna, asa ca ai nevoie de o strategie pentru a-ti proteja ficatul. Asigura-te ca mananci alimente care reduc toxicitatea alcoolului: chives, castraveti, sparanghel, kale sau turmeric.
Sursa: mindbodygreen.com

1. Hidrateaza-te- Bea un pahar inalt cu apa inainte de a iesi pe usa pentru o noapte in care stii ca vei bea alcool.

Acest obicei previne deshidratarea, constipatia si oboseala. 

2. Respira- Te ajuta foarte mult situatiile sociale stresante. Opreste-te si respira adanc de cateva ori, permitandu-i mintii si corpului tau sa se realxeze. Te calmeaza inainte de o masa si ajuta la activarea digestiei.

3. Digera- Daca iti supraincarci sistemul digestiv, acesta nu poate procesa mancarea pe care o ingerezi, nu o poate absorbi si nu o poate elimina efectiv.
Asa ca trebuie sa-ti mesteci bine mancarea si sa o imparti in portii. 

4. Adauga fibre- Iti regleaza enegeria si digestia. Te ajuta sa iti tii nivelul de zahar din sange sub control, incetinindu-ti procesul de digestie. 

5. Fii atenta la ficat- Alcoolul se bea in cantitati mari in perioada Sarbatorilor de iarna, asa ca ai nevoie de o strategie pentru a-ti proteja ficatul. Asigura-te ca mananci alimente care reduc toxicitatea alcoolului: chives, castraveti, sparanghel, kale sau turmeric.

Sursa: mindbodygreen.com

 


Abonează-te pe

Citește și:

Bani de la stat pentru nuntă și botez prin proiectul „Family Start”. Cât valorează creditele acordate tinerelor familii

Romică Țociu, anunț ȘOC după 27 de ani de căsnicie: ”Au fost trei luni îngrozitoare...”

Pe ce dată se serbează Rusaliile în 2022. Ce semnifică această sărbătoare

Când pică Rusaliile în 2022. Ce semnifică această tradiție?

Ce nu ai voie să faci pe 21 mai 2022 de Constantin și Elena

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Informatiile zilei

Adevărul despre pensiile românilor! Un fost ministru demontează promisiunile invocate de Guvern

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri