Obiceiuri alimentare care lupta cu inflamatiile din corp! Uite ce trebuie sa faci din ce in ce mai des!


Obiceiuri alimentare care lupta cu inflamatiile din corp! Uite ce trebuie sa faci din ce in ce mai des!

Atunci cand corpul tau are din ce in ce mai putine inflamatii, conditiile ca tu sa faci boli sunt din ce in ce mai reduse.

 

Toata lumea are inflamatii in corp. Sunt reactiile sistemului tau imunitar la infectii si rani. Dupa ce te-ai vindecat, inflamatia din corp dispare.
Insa exista un alt tip de inflamatie care este mult mai periculos. Se intampla atunci cand sistemul tau imunitar nu functioneaza cum trebuie sa simte in mod fals o rana. Inflamatia persista, se acumuleaza in organe si cauzeaza probleme serioase de sanatate.
Iata ce trebuie sa faci ca sa previi aceste lucruri.
1. Creste-ti aportul de fructe si legume- Sunt pline de vitamine, minerale si antioxidanti care lupta cu inflamatia. Frunzele verzi sunt cele mai eficiente.
2. Consuma mai multi acizi grasi omega-3- Se gasesc in somon, nuci, seminte, ulei de masline si avocado. Iti ajuta corpul sa absoarba vitamine solubile care reduc inflamatia.
3. Gateste cu ierburi si mirodenii- Turmeric, ghimbir, scortisoara, usturoi si salvie- toate sunt bogate in antioxidanti care imbunatatesc nivelul de zahar din sange si metabolismul.
4. Redu zaharul adaugat- Dulciurile fac ca hormonii sa declanseze un raspuns al sistemului imunitar.
5. Mananca mai multe produse fermentate- Iaurt, kefir, otet de mere, toate sunt pline de bacterii bune care ajuta digestia.
Sursa: womenshealthmag.com

Toata lumea are inflamatii in corp. Sunt reactiile sistemului tau imunitar la infectii si rani. Dupa ce te-ai vindecat, inflamatia din corp dispare. 

Insa exista un alt tip de inflamatie care este mult mai periculos. Se intampla atunci cand sistemul tau imunitar nu functioneaza cum trebuie sa simte in mod fals o rana. Inflamatia persista, se acumuleaza in organe si cauzeaza probleme serioase de sanatate.

Iata ce trebuie sa faci ca sa previi aceste lucruri.

1. Creste-ti aportul de fructe si legume- Sunt pline de vitamine, minerale si antioxidanti care lupta cu inflamatia. Frunzele verzi sunt cele mai eficiente. 

2. Consuma mai multi acizi grasi omega-3
- Se gasesc in somon, nuci, seminte, ulei de masline si avocado. Iti ajuta corpul sa absoarba vitamine solubile care reduc inflamatia.

3. Gateste cu ierburi si mirodenii- Turmeric, ghimbir, scortisoara, usturoi si salvie- toate sunt bogate in antioxidanti care imbunatatesc nivelul de zahar din sange si metabolismul. 

4. Redu zaharul adaugat- Dulciurile fac ca hormonii sa declanseze un raspuns al sistemului imunitar.

5. Mananca mai multe produse fermentate- Iaurt, kefir, otet de mere, toate sunt pline de bacterii bune care ajuta digestia. 

Sursa: womenshealthmag.com

 


Abonează-te pe

Citește și:

NOUTATE: Cine este (RUXI) Roxana Erdei. Biografia concurentei de la Bravo ai stil! Celebrities

Dezvăluiri BOMBĂ! Cine este de fapt iubitul lui Denise Rifai

NOUTATE: Cine este NICOLETA DRAGNE, noua concurentă de la Bravo, ai stil! Celebrities!

CITEȘTE: Rețetă de bombe cu vișine. Nu necesită coacere

CITEȘTE: Cum faci ștrudelul de mere de 100 de ori mai bun ca la patiserie. Ăsta e secretul!

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Vedete

CITEȘTE: Cine este ELIZA NATANTICU, soția lui Cosmin Natanticu. Biografie: data nașterii, carieră, căsătorie

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri