Nu te-ai fi gandit niciodata ca aceasta bautura te boate imbolnavi de cancer de piele! Uite la ce trebuie sa renunti

Nu te-ai fi gandit niciodata ca aceasta bautura te boate imbolnavi de cancer de piele! Uite la ce trebuie sa renunti

Ai grija ca atunci cand esti la plaja sa nu consumi asa ceva in timpul expunerii la soare.

 

Cocktailurile sunt una dintre cele mai bune parti ale unei vacante la mare, insa noi cercetatori sustine ca exista un motiv serios pentru care ar trebui sa renunti la ele atunci cand stai la plaja: ai putea avea un risc mai crescut de cancer de piele.
O noua analiza a 16 studii, publicata in "British Journal of Dermatology" spune ca, daca bei mai mult de un cocktail pe zi atunci cand esti la plaja, iti cresti riscul de a dezvolta melanom cu 20%. Cercetarile anterioare demonstrera ca adutii care beau in timp ce stau la soare au mai multe arsuri solare decat cei care nu beau.
Motivul este simplu: dupa ce bei cocktailul, organismul metabolizeaza alcoolul intr-un compus numit acetaldehida. Aceasta iti face pielea sa fie mai sensibila la razele ultraviolete, crescand astfel potentialul de distrugere a celulelor si putand duce la cancer.
Insa si simplul fapt ca oamenii uita sa se protejeze de razele solare ar putea fi una dintre cauze.
"Atunci cand bei pe plaja, s-ar putea sa uiti sa iti aplici crema de protectie", spune Dr. Michael Shapiro, medic la Vanguard Dermatology, New York.
Iata cum sa iti mentii santatea atunci cand stai la soare:
1. Aplica-ti crema de protectie solara inainte sa pleci de acasa. Ii va da pielii tale timp sa o absoarba iar tu nu iti vei mai face griji ca vei uita acest lucru la plaja.
2. Bea o singura bautura pe zi- se pare aceasta cantitate nu are nicio influenta asupra riscului de cancer de piele.
3. Roaga-ti prietenii sa-ti reaminteasca sa folosesti crema de protectie solara.
Sursa: Woemnshealthymag.com

Cocktailurile sunt una dintre cele mai bune parti ale unei vacante la mare, insa noi cercetatori sustine ca exista un motiv serios pentru care ar trebui sa renunti la ele atunci cand stai la plaja: ai putea avea un risc mai crescut de cancer

de piele.

O noua analiza a 16 studii, publicata in "British Journal of Dermatology" spune ca, daca bei mai mult de un cocktail pe zi atunci cand esti la plaja, iti cresti riscul de a dezvolta melanom cu 20%. Cercetarile anterioare demonstrera ca adutii care beau in timp ce stau la soare au mai multe arsuri solare decat cei care nu beau.

Motivul este simplu: dupa ce bei cocktailul, organismul metabolizeaza alcoolul intr-un compus numit acetaldehida. Aceasta iti face pielea sa fie mai sensibila la razele ultraviolete, crescand astfel potentialul de distrugere a celulelor si putand duce la cancer.

Insa si simplul fapt ca oamenii uita sa se protejeze de razele solare ar putea fi una dintre cauze. "Atunci cand bei pe plaja, s-ar putea sa uiti sa iti aplici crema de protectie", spune Dr. Michael Shapiro, medic la Vanguard Dermatology, New York.

Iata cum sa iti mentii santatea atunci cand stai la soare:

1. Aplica-ti crema de protectie solara inainte sa pleci de acasa. Ii va da pielii tale timp sa o absoarba iar tu nu iti vei mai face griji ca vei uita acest lucru la plaja.

2. Bea o singura bautura pe zi- se pare aceasta cantitate nu are nicio influenta asupra riscului de cancer de piele. 

3. Roaga-ti prietenii sa-ti reaminteasca sa folosesti crema de protectie solara.

Sursa: Womenshealthymag.com

 

Citește și: Schimbare pentru șoferii care folosesc Waze. Alertele și filtrele de poliție ar putea dispărea din aplicație- kanald.ro

Citește și: Femeie lovită de trăsnet când făcea plajă: „Soțul ei...- stirilekanald.ro



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

Igor Cuciuc, imaginea momentului alături de Ionuț Dolănescu: „Ne unește aceeași dragoste.”

ULTIMA ORĂ în TV! Unde revine Măruță

„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor

Victimele accidentului rutier de la Strășeni, MĂRTURII SFÂȘIETOARE despre momentul impactului. Au crezut că NU mai scapă cu viață: "Îi mulțumesc lui Dumnezeu că am supraviețuit. Am văzut..."

VIDEO Un gest aparent romantic a stârnit indignare și a declanșat o anchetă penală pe Transfăgărășan

Valentin și Daniela, în lacrimi! Andreea Mantea face anunțul: „A sosit momentul...”. Aflați ce se întâmplă cu concurenții în gala din „Casa iubirii” de duminică, 9 august, de la 16:00 și 19:00, la Kanal D

Probleme cu stomacul? Digestia dificilă...


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro