Modul surprinzator in care cafeaua iti afecteaza apetitul! Nu te-ai fi gandit la asa ceva!

Modul surprinzator in care cafeaua iti afecteaza apetitul! Nu te-ai fi gandit la asa ceva!
Modul surprinzator in care cafeaua iti afecteaza apetitul! Nu te-ai fi gandit la asa ceva!

Trebuie sa afli ultimele stiri despre legatura dintre cafea si apetitul tau!

 

Probabil credeai ca o cana de cafea iti poate suprima apetitul. Pana la urma, acestea sunt cuvintele pe care le-ai auzit in mod constant in ultimii ani.
Insa un nou studiu publicat in jurnalul "Apetite" sugereaza opusu: oamenii de stiinta au adescoperit ca o cafea nu iti afecteaza apetitul deloc.
Oamenii de siinta australieni au rugat noua femei cu media de varsta 26 sa vina in laborator de patru ori.
De fiecare data, le-au dat trei lucruri: un mic dejun standard, o pastila placebo sau una cu cafeina si una sau doua bauturi (apa sau cafea decofeinizata). Astfel au rezultat patru combinatii pentru cele patru vizite: apa cu pastila placebo, apa cu pastila cu cafeina, cafea decofeinizata cu pastila placebo si cafea decofeinizata cu pastila cu cafeina.
Apoi, doua ore mai tarziu, oamenii de stiinta le-au oferit participantelor mai multa bautura din cea selectata si inca o pastila.
Dupa alte doua ore si jumatate, femeile au primit un pranz de tip bufet si li s-a spus sa manance cat de mult pot. In plus, cercetatorii au testat respiratia, sangele si apetitul doamnelor intre mese.
Partea cea mai socanta este ca nimic nu s-a inamplat. Indiferent de bautura pe care au baut-o, toate au mancat aceeasi cantitate de mancare de fiecare data si toate au avut acelasi nivel al apetitului.
Sursa: womenshealthmag.com

Probabil credeai ca o cana de cafea iti poate suprima apetitul. Pana la urma, acestea sunt cuvintele pe care le-ai auzit in mod constant in ultimii ani.

Insa un nou studiu publicat in jurnalul "Apetite" sugereaza opusu: oamenii de stiinta au adescoperit ca o cafea nu iti afecteaza apetitul deloc.

Oamenii de siinta australieni au rugat noua femei cu media de varsta 26 sa vina in laborator de patru ori.

De fiecare data, le-au dat trei lucruri: un mic dejun standard, o pastila placebo sau una cu cafeina si una sau doua bauturi (apa sau cafea decofeinizata). Astfel au rezultat patru combinatii pentru cele patru vizite: apa cu pastila placebo, apa cu pastila cu cafeina, cafea decofeinizata cu pastila placebo si cafea decofeinizata cu pastila cu cafeina.

Apoi, doua ore mai tarziu, oamenii de stiinta le-au oferit participantelor mai multa bautura din cea selectata si inca o pastila.
Dupa alte doua ore si jumatate, femeile au primit un pranz de tip bufet si li s-a spus sa manance cat de mult pot. In plus, cercetatorii au testat respiratia, sangele si apetitul doamnelor intre mese.

Partea cea mai socanta este ca nimic nu s-a inamplat. Indiferent de bautura pe care au baut-o, toate au mancat aceeasi cantitate de mancare de fiecare data si toate au avut acelasi nivel al apetitului.



Sursa: womenshealthmag.com

 



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

(P) Cum alegi inelul de logodnă potrivit când vrei eleganță fără efort

Meghan Markle ar fi cheltuit toată averea Prințului Harry. Cum încearcă ducele să-l convingă pe Regele Charles să le deschidă din nou ușa Familiei Regale

El este militarul în vârstă de 26 de ani găsit mort în pădurea Babadag. Fusese dat dispărut

VIDEO Ahmed "demascat" de cei mai atenți fani ai emisiunii de la Kanal D. DETALIUL CARE L-A DAT DE GOL pe concurentul din Casa Iubirii! Cum va reacționat când va vedea ACESTE IMAGINI cu el: "Doamne! "Măcar dacă ar..."

VIDEO Norii de foc și incendiile devastatoare din Spania și Franța: o luptă cruntă împotriva flăcărilor nemiloase

Horoscop pentru ziua de sâmbătă, 1 august 2026: Semnul zodiacal care renunță la orgoliu și sare în ajutorul unui prieten

Probleme cu stomacul? Digestia dificilă...


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro