Mananci proteine si faci muschi! Un procent mai mare de proteine in dieta are efecte surprinzatoare


Dietele tinute corect au efecte surprinzatoare, iar o alimnetatie saraca in proteine poate duce la acumulare de grasime. Conform unui studiu complex, o dieta bazata pe proteine multe duce ca excesul sa se duca pe muschi si nu pe grasime, asa cum am crede.

Pentru a determina modul in care influenteaza consumul de proteine ​​metabolismul, cercetatorii de la Pennington Biomedical Research Center au luat 16 adulti sanatosi si le-au pregatit o dieta bogata in calorii, compusa din diferite cantitati de proteine​​ (5%, 15% si 25%) , timp de opt saptamani. Toti participantii au mancat cu 40% mai multe calorii decat aveau nevoie pentru a-si mentine greutatea, si toti au luat in greutate la fel.

Concluzia cercetatorilor a fost ca cei care au o dieta bazata pe proteine (cei care au avut 15% si, respectiv 25%), stocheaza 45% din caloriile in exces pe muschi, in timp ce persoanele care au o dieta bazata pe putine proteine (cei care au avut doar 5%) , stocheaza 95% din proteinele in exces ca grasime.

Deci, cat de multe proteine ​​ar trebui sa manance in mod regulat o persoana? Rezultatele studiului sugereaza ca, pentru un metabolism supraalimentat, intre 25% si 45% din calorii trebuie sa provina din proteine (fiecare gram de proteine contine patru calorii.) Daca sunteti pe o dieta de 2.000 de calorii, asta inseamna aproximativ 125 si 225 de grame de proteine pe zi. Cantitatea este cea recomandata si de Academia de nutritie SUA, care sugereaza un consum de 20-30 de grame de proteina dupa ce faceti exercitii si aceeasi cantitate la fiecare 4 ore in restul timpului pentru a creste masa musculara.

Sursa: womenshealthmag.com


Clipul zilei pe KANALD.RO:

DISTRIBUIE
acest articol


Exatlon

Surpriză! Ce a spus mama lui Emanuel de la Survivor România despre relația războinicului cu Elena Ionescu! EXCLUSIV

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri