Mananca asta si slabeste imediat! Tine aceasta schema alimentara usoara!


La Boston, in urma unui studiu publicat in Jurnalul American de Nutritie, care a urmarit obiceiurile alimentare a 16.000 de americani, pe o perioada de 16 ani, s-a descoperit faptul ca exista o legatura directa intre alimentele pe care le consumam si obezitatea.

 

Printre altele, datele au aratat ca, creşterea in greutate a fost asociata cu un consum exagerat de alimente bogate in amidon si zahar, insa surpriza a sosit in momentul in care s-a demonstrat faptul ca un consum de alimente de tipul „light”, cat si un consum de carne de pui, ce sunt utilizate in marea majoritate a dietelor de slabire, nu au nici un efect asupra organismului in sensul scaderii in greutate.
Concluzia generala a studiului a fost ca, daca vrei sa pierzi din kilogramele in plus, trebuie sa inlocuiesti carbohidratii din dieta, cu proteinele vegetale.
Iata mai jos o schema simpla care va arata ce trebuie sa consumati astfel:
Alimentele care cresc greutatea corporala
Carnea de orice fel
Branza „light”
Smantana „light”
Iaurtul „light”
Alimentele care nu afecteaza greutatea corporala
Laptele prospat nepasteurizat
Legumele de orice fel
Arahidele
Ouale
Alimentele care contribuie la pierderea in greutatea corporala
Untul De Arahide
Untul de cocos
Ananasul
Nucile
Pestele si fructele de mare ( penru cei care nu se pot abtine de la consumul de carne)
Sursa: Secretele.com, autor Maya

Printre altele, datele au aratat ca, creşterea in greutate a fost asociata cu un consum exagerat de alimente bogate in amidon si zahar, insa surpriza a sosit in momentul in care s-a demonstrat faptul ca un consum de alimente de tipul „light”, cat si un consum de carne de pui, ce sunt utilizate in marea majoritate a dietelor de slabire, nu au nici un efect asupra organismului in sensul scaderii in greutate. 

Concluzia generala a studiului a fost ca, daca vrei sa pierzi din kilogramele in plus, trebuie sa inlocuiesti carbohidratii din dieta, cu proteinele vegetale. 

Iata mai jos o schema simpla care va arata ce trebuie sa consumati astfel: 

Alimentele care cresc greutatea corporala


Carnea de orice fel 
Branza „light” 
Smantana „light” 
Iaurtul „light” 

Alimentele care nu afecteaza greutatea corporala


Laptele prospat nepasteurizat 
Legumele de orice fel 
Arahidele 
Ouale 

Alimentele care contribuie la pierderea in greutatea corporala 

Untul De Arahide 
Untul de cocos 
Ananasul 
Nucile 
Pestele si fructele de mare ( penru cei care nu se pot abtine de la consumul de carne)

Sursa: Secretele.com, autor Maya

 


Citește și:

Andreea Tonciu, ceartă fără precedent cu Maurice Munteanu! Juratul a articulat-o dur! „Ești prost îmbrăcată”

Horoscop astăzi, luni 21 septembrie 2020. O zodie riscă să se despartă de persoana iubită!

Berna de la Puterea dragostei, decizie incredibilă după despărțirea de Philip! Unde a ales să se mute? „M-a primit”

Cum să ţii chifteluţele după ce le prăjeşti. Secretul care le ţine moi şi gustoase

Sfatul zilei de astăzi, luni 21 septembrie 2020. Gemenii sunt depășiți de situație

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Pentru tine

Povestea lui Radu, băiatul cu ochi de înger, care deși trăiește NU există

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri