Mama Geta, la volanul unui bolid de lux! Getuța a surprins întreg momentul! „Eu, pentru copiii mei, mă duc pe Lună dacă e nevoie.”

Getuța și mama ei au făcut un videoclip, aflate într-o mașină puternică, pe care chiar mama Geta o conducea.

Așa cum ne-am obișnuit deja, mama Geta și fiica ei, Getuța, reușesc să împartă toate momentele din familie cu urmăritorii săi, iar cele două au postat un videoclip pe rețelele de socializare așa cum  mulți nu ar fi văzut-o vreodată pe mama Geta. Cele două se aflau într-o mașină puternică, care era condusă chiar de mama Geta, fără teamă. Ba mai mult, la oprire, mama Geta a spus că și-ar dori să meargă cu această mașină la mare și să o poată ține mai mult pentru a se bucura de ea.

Getuța: Am venit la tine în poartă cu o mașină împrumutată. Am plătit și rovinieta să nu vin cu bicicleta. Cum a fost plimbarea?

Mama Geta: Faină. Vreau să mă duc la mare cu ea.

Getuța: Păi vorbim cu cei de la București să o lase măcar o lună și plecăm.

Citește și: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro

Ce limite poate întrece mama Geta pentru copiii săi

Citește și: Câte oi are mama Geta și cât câștigă aceasta din pastrama mieilor. “M-ar tentat să ținem cât mai multe oi.”

Mama Geta și Getuța Sterp
Mama Geta și Getuța Sterp[Sursa foto: Facebook]

Citește și: Getuța Sterp, momente emoționante alături de mama Geta. Femeia a rememorat imaginea tinereții sale, prin fiica ei. „Așa eram eu tânără. Mai frumoasă decât tine.”

Mama Geta se consideră neînfricată dintotdeauna, iar în cadrul emisiunii realizată de Cătălin Măruță, aceasta a spus că ar putea să facă orice pentru copiii ei și că nu are teamă de nimic. Nici măcar zborul cu avionul nu a speriat-o niciodată, iar ea se arată fascinată și încântată de tot ce se întâmplă în jur. La primul zbor cu avionul, mama Geta s-a rugat când a ajuns în hotel și a mulțumit pentru faptul că a ajuns cu bine.

„Eu, pentru copiii mei, mă duc pe Lună dacă e nevoie. Dacă e să mor, mor cu pieptul deschis pentru toți. Mie nu mi-a fost frică de fel, nu mi-a fost rău nici pe avion, am dormit, pentru mine era totul wow, nu știam pe unde să mai privesc, să văd oceanul de geamul acela mic la avion. Eu ziua nu am vrut să mănânc, decât dimineață un pic la micul dejun și după-amiază nu m-am dus la masă, am luat Biblia și mă rugam la hotel.
Nu mă rugam neapărat pentru ceva anume, ci am mulțumit prima dată că am ajuns acolo.”,
a povestit mama Geta.

Mama Geta
Mama Geta[Sursa foto: Facebook]

Citește și:

Regim alimentar ulcer gastric + rețete simple

Ileana Sterp, confesiuni emoționante despre soțul ei și relația dintre cei doi. “E mult mai emotiv decât mine.Dacă vedea pe cineva pe stradă neîngrijit, lui îi dau lacrimile imediat.”

Antonia, apariție INCENDIARĂ la plajă! Costumul de baie MINUSCUL a lăsat tot la vedere ...

Decizia luată de autoritățile italiene în privința căutărilor lui Cristian Molnar, tânărul luat de viitură! Au trecut două săptămâni de când a fost înghițit de ape și nimeni nu mai știe nimic de el: „Tensiunea este mare”

Locuința de vis a Ancăi Serea, distrusă de furtuna violentă din Capitală: ”Nu știu dacă realizați până unde este apa”

Cum a fost pentru Adriana Simionescu prima zi după ce s-a întors de la maternitate? „Mi-am dat seama că într-adevăr există depresia postpartum.”

Povestea incredibilă a copiilor care merg cu roaba la școală: „Plâng și mă gândesc cum să fac să fie mai ok”. Tatăl micuților face declarații sfâșietoare

Fotografia sfâșietoare de la priveghiul Ancăi Molnar. Fiul de 14 ani, îndurerat lângă sicriu