Kinga Sebestyen: Ce putem sa bem la sala in afara de apa


Hidratarea este foarte importanta atunci cand facem sport.

 

La sala, pe langa clasica sticla cu apa, putem sa luam alte tipuri de lichide naturale, sanatoase, care nu ingrasa si care ne dau energia necesara. Kinga Sebestyen, renumita antrenoare de Kangoo Jumps, ne ofera cateva alternative de luat in seama.
„Cea mai sigura forma de hidratare este cu apa plata, dar, cu unele exceptii, sucurile naturale de legume si fructe proaspere se pot bea inainte de antrenament cu una sau doua ore, mai ales diluate cu apa, ori imediat dupa antrenament. Eu prefer, spre exemplu, sucurile naturale din fructe de padure, fructe de gradina si legume de la micii producatori.  Personal, as folosi fructe si legume cat mai coapte si proaspat culese chiar daca au o cantitate mai mare de carbohidrati. Cu cat un fruct este mai colorat, gustos si parfumat, cu atat cantitatea de substante benefice este mai mare. Ananasul, papaya, kiwi ajuta la digestia proteinelor in timp ce ghimbirul ajuta la digestia grasimilor. Legumele, radacinoasele in special, au o proportie mai mare de amidon, deci pot ridica glicemia. Evident, trebuie testata toleranta initial cu cantitati mici (o jumatate de pahar mic). In comert exista sucuri speciale pentru sportivi care au scopul atat de a hidrata intens, cat si de a reechilibra nivelul de minerale din corp, pe care le eliminam in timp ce depunem efort. Atentie insa ca aceste sucuri sa nu contina foarte mult zahar”, spune Kinga Sebestyen.

La sala, pe langa clasica sticla cu apa, putem sa luam alte tipuri de lichide naturale, sanatoase, care nu ingrasa si care ne dau energia necesara. Kinga Sebestyen, renumita antrenoare de Kangoo Jumps, ne ofera cateva alternative de luat in seama.

„Cea mai sigura forma de hidratare este cu apa plata, dar, cu unele exceptii, sucurile naturale de legume si fructe proaspere se pot bea inainte de antrenament cu una sau doua ore, mai ales diluate cu apa, ori imediat dupa antrenament. Eu prefer, spre exemplu, sucurile naturale din fructe de padure, fructe de gradina si legume de la micii producatori.  Personal, as folosi fructe si legume cat mai coapte si proaspat culese chiar daca au o cantitate mai mare de carbohidrati. Cu cat un fruct este mai colorat, gustos si parfumat, cu atat cantitatea de substante benefice este mai mare. Ananasul, papaya, kiwi ajuta la digestia proteinelor in timp ce ghimbirul ajuta la digestia grasimilor. Legumele, radacinoasele in special, au o proportie mai mare de amidon, deci pot ridica glicemia. Evident, trebuie testata toleranta initial cu cantitati mici (o jumatate de pahar mic). In comert exista sucuri speciale pentru sportivi care au scopul atat de a hidrata intens, cat si de a reechilibra nivelul de minerale din corp, pe care le eliminam in timp ce depunem efort. Atentie insa ca aceste sucuri sa nu contina foarte mult zahar”, spune Kinga Sebestyen.

 


Citește și:

ANM a făcut anunțul neașteptat: Cod galben de ninsori și viscol.

Bombă în showbiz! Două vedete din România se întâlnesc pe ascuns!

Guvernul introduce noi restricții? Executivul poate opri traficul pe timpul nopții!

Moșii de Toamnă 2020: cea mai puternică rugăciune pe care trebuie să o rostești de Sâmbăta Morților

Moșii de Toamnă 2020. Ce tradiții trebuie să respecți în Sâmbăta Morților?

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Cooking

Cea mai bună rețetă de chec. Ingrediente și ponturi

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri