Marţi, 13 septembrie, în intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D s-a poziţionat pe locul doi în topul televiziunilor din România, conform datelor furnizate de Kantar Media, cu emisiunile “Teo Show” şi “Te vreau langa mine”.
Locul secund a fost adjudecat de Kanal D în intervalul orar mai sus menţionat, atât pe segmentul de public Naţional, cât şi All Urban. Pe targetul Comercial, staţia s-a clasat pe locul trei, cu o cotă de piaţă de 11,2%.
Ieri, Kanal D a inregistrat 3,3% rating şi 16,1% cotă de piaţă, pe targetul Naţional, 2,8% rating şi 13,8% cotă de piaţă, pe targetul All Urban, şi 1,5% rating şi 11,2% cotă de piaţă, pe targetul Comercial, in intervalul mai sus mentionat.
La nivelul întregii ţări, emisiunile au fost vizionate, în medie, de596.000 de telespectatori, cu o diferenţă de 19.000 de persoane faţă pe primul post TV clasat.
Locul secund a fost adjudecat de Kanal D în intervalul orar mai sus menţionat, atât pe segmentul de public Naţional, cât şi All Urban.
Pe targetul Comercial, staţia s-a clasat pe locul trei, cu o cotă de piaţă de 11,2%.
Ieri, Kanal D a inregistrat 3,3% rating şi 16,1% cotă de piaţă, pe targetul Naţional, 2,8% rating şi 13,8% cotă de piaţă, pe targetul All Urban, şi 1,5% rating şi 11,2% cotă de piaţă, pe targetul Comercial, in intervalul mai sus mentionat.
La nivelul întregii ţări, emisiunile au fost vizionate, în medie, de596.000
de telespectatori, cu o diferenţă de 19.000 de persoane faţă pe primul post TV clasat.