Iubeste-ti V-ul! – Prima platforma educationala cu privire la sanatatea intima feminina


Iubeste-ti V-ul! – Prima platforma educationala cu privire la sanatatea intima feminina

Agentia de comunicare enTourage Communications lanseaza campania de informare si educare cu privire la sanatatea intima a femeii: „Iubeste-ti V-ul!”.

Plecand de la o statistica deloc imbucuratoare, care indica faptul ca  25% dintre femeile din Romania nu merg niciodata la ginecolog, aproximativ 23% din totalul femeilor merg o data la trei ani la un consult, iar un procent de 70% dintre femei sufera cel putin o data in viata de o afectiune intima, enTourage Communications isi propune sa informeze femeile cu privire la afectiunile zonei intime, la modalitatile de prevenire si tratare ale acestora.

Discutiile referitoare la zona intima si sanatatea acesteia reprezinta un subiect tabu pentru multe dintre femei. Iubeste-ti V-ul! este o campanie care isi doreste sa treaca dincolo de orice bariere si sa aduca in atentia tuturor femeilor cele mai importante subiecte privind sanatatea intima. Aproximativ 70% dintre femei sufera cel putin o data in viata de o afectiune intima si la peste 50% dintre ele aceste afectiuni reapar, prin urmare consideram ca este necesar acest demers educational

mentioneaza Dorina Ene, managerul agentiei enTourage.

Iubeste-ti V-ul ” dispune de o platforma editoriala, www.iubestev-ul.ro, in care sunt dezbatute cele mai importante subiecte referitoare mentinerea unei igiene intime adecvate, la afectiuni, modalitati de prevenire si tratare, si va fi actualizata constant de echipa agentiei. Pe langa articolele din platforma, femeile au acces si la un canal video dedicat „Iubeste-ti V-ul!”, in care medici specialisti raspund la cele mai frecvente intrebari legate de sanatatea intima a femeilor de orice varsta.

In perioada 28 septembrie-4 octombrie, campania „Iubeste-ti V-ul!” beneficiaza de mai multe actiuni, precum: promovare media prin bannere online, newsletter, campanie indoor in centre sportive si clinici medicale, actiuni BTL (distributie flyere si mostre) si promovare in social media pe pagina dedicata de Facebook https://www.facebook.com/iubestevul. In plus, oricine doreste sa sustina campania o poate face utilizand, pe contul sau de socializare, hashtag-ul #iubestevul.

Ulterior campania continua pe platforma online dedicata.


Abonează-te pe

Citește și:

Cine este Mioara Velicu. "Noi ne-am crescut unul pe altul, îmbracam hainele unuia altuia"

Bănel Nicoliță suferă ca un câine! Ce a pățit după ce și-a abandonat familia

Ce poți da de pomană de Adormirea Maicii Domnului, 15 august

Mâncare de post pentru pomană

Cu ce se mănâncă nachos. Ce fel de toppinguri alegi pentru acest preparat

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Vedete
Cine este Maria Constantin. „Eu țin foarte mult la imaginea mea și încerc să mă întrețin și să mă mențin în formă până când voi mai apărea pe scenă"
Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri