Iti place sucul natural de fructe? Uita de el! Este la fel de daunator ca si sucurile indulcite

Iti place sucul natural de fructe? Uita de el! Este la fel de daunator ca si sucurile indulcite

Cercetatorii spun ca sucul natural de fructe contine la fel de mult zahar ca si sucurile indulcite. Acestia au studiat acest aspect datorita legaturii stranse dintre bolile de inima si consumul de zahar.

 

Prof. Naveed Sattar si dr. Jason Gill de la Institutul Cardiovascular si Stiinta Medicala al Universitatii din Glasgow, Scotia au cerut guvernului britanic sa excluda din ghidul de alimentatie o parte din sucul de fructe.
Acestia spun ca sucul natural de fructe nu este atat de sanatos pe cat credem. Acestia spun ca nu trebuie sa depasim cantitatea de 150 de ml de suc pe zi.
Sucul natural de fructe a ajuns in atentia expertilor in momentul in care acestia au studiat mai atent legatura dintre consumul de zahar si riscul aparitiei bolilor cardiovasculare.
In 2012, cerectatorii de la Universitatea Harvard au consemnat  faptul ca un consum regulat de bauturi indulcite duce la instalarea bolilor de inima. De asemenea exista un risc crescut al aparitiei cazurilor de diabet.
“Exista o perceptive gresita cum ca sucurile natural si smoothie-urile sunt alternative sanatoase la bauturile indulcite cu zahar” spune  dr.
Jason Gill.
“250 ml de suc de mere contine 110 kcal si 26 g de zahar. 250 ml de cola contine 105kcal si 26,5 g de zahar” a adaugat prof. Sattar.
Acesta mai spune ca spre deosebire de consumul de fructe proaspete care este legat de reducerea riscului aparitiei diabetului, sucurile natural duc la cresterea acestuia. Se pare ca un pahar de suc contine mult mai mult zahar decat un fruct.
Sursa  www.medicalnewstoday.com

Prof. Naveed Sattar si dr. Jason Gill de la Institutul Cardiovascular si Stiinta Medicala al Universitatii din Glasgow, Scotia au cerut guvernului britanic sa excluda din ghidul de alimentatie o parte din sucul de fructe.

Acestia spun ca sucul natural de fructe nu este atat de sanatos pe cat credem.

Acestia recomanda sa nu depasim cantitatea de 150 de ml de suc pe zi.

Sucul natural de fructe a ajuns in atentia expertilor in momentul in care acestia au studiat mai atent legatura dintre consumul de zahar si riscul aparitiei bolilor cardiovasculare.

In 2012, cerectatorii de la Universitatea Harvard au consemnat  faptul ca un consum regulat de bauturi indulcite duce la instalarea bolilor de inima. De asemenea exista un risc crescut al aparitiei cazurilor de diabet.

“Exista o perceptive gresita cum ca sucurile natural si smoothie-urile sunt alternative sanatoase la bauturile indulcite cu zahar” spune  dr. Jason Gill.

“250 ml de suc de mere contine 110 kcal si 26 g de zahar. 250 ml de cola contine 105kcal si 26,5 g de zahar” a adaugat prof. Sattar.

Acesta mai spune ca spre deosebire de consumul de fructe proaspete care este legat de reducerea riscului aparitiei diabetului, sucurile naturale duc la cresterea acestuia.

Se pare ca un pahar de suc contine mult mai mult zahar decat un fruct.

Sursa  www.medicalnewstoday.com

 

 



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

Durere de nedescris pentru Florin Salam și Adrian Minune. Fratele de suflet al artiștilor a murit în mașină

Ce s-a întâmplat cu Kate Middleton, la ultimele apariții publice. Nu e întâmplător

Emil Gânj, condamnat definitiv la închisoare pe viață! Avocatul familiei victimei: „Despăgubirile vor fi imputate statului roman”

Care este cea mai mare frică a lui Alexandru? Jaqueline, SURPRINSĂ DE CE A PUTUT SĂ AUDĂ: "Dacă stau să mă gândesc, asta e..."

Atenționare de călătorie pentru românii care merg în Italia! Anunțul făcut de MAE

Horoscop marți, 16 iunie 2026: Semnul zodiacal care își dorește să se afirme și face tot ce îi stă în putere să iasă în evidență

De ce slăbitul devine tot mai dificil după 35 de ani


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro