Infarctul si stopul cardiac sunt printre cele mai frecvente cauze ale mortii in randul femeilor! Uite ce nutrienti sunt vitali pentru tine, odata cu inaintarea in varsta  


Infarctul si stopul cardiac sunt printre cele mai frecvente cauze ale mortii in randul femeilor! Uite ce nutrienti sunt vitali pentru tine, odata cu inaintarea in varsta  

Odata cu varsta apar si problemele de sanatate, mai ales dupa menopauza. Specialistii sustin ca femeile dupa o anumita varsta au deficienta de estrogen, lucru ce duce la cresterea riscului bolilor de inima. Uite ce alimente trebuie sa consumi daca vrei sa eviti atacurile de cord precum si alte boli periculoase ca osteoporoza, diabetul sau cancerul!

Vitamina D- femeile carora aceasta vitamina le lipseste din corp, risca aparitia osteoporozei. Odata cu inainatrea in varsta pielea produce tot mai putina vitamina D asa ca solutia este sa suplimentezi aportul zilnic prin alimentatie. Consuma cat mai multe lactate, suc de portocale si legume.

Vitamina D- femeile carora aceasta vitamina le lipseste din corp, risca aparitia osteoporozei. Odata cu inainatrea in varsta pielea produce tot mai putina vitamina D asa ca solutia este sa suplimentezi aportul zilnic prin alimentatie.
Consuma cat mai multe lactate, suc de portocale si legume.
Calciu- specialistii recomanda ca pe langa lapte si produse lactate sa iei si suplimente de calciu pentru intarirea oaselor. De asemenea incearca sa incluzi in dieta si soia, tofu, kale si peste cu oase moi ca somonul sau sardinele.
Acizi grasi omega 3- sunt esentiali pentru sanatatea inimii si ajuta la producerea colesterolului bun si scaderea nivelului a celui rau.
Incearca suplimentele cu ulei de peste si consuma ulei de masline, somon si cod.
Vitamina B12- lipsa acestei vitamine duce la anemie, oboseala, memorie proasta, depresie si chiar dementa. Vitamina B12 se gaseste in carne, oua, lapte si cereale.
Acid folic- iti protejeaza inima si ajuta la formarea noilor tesuturi.Organismul are nevoie de acesta substanta pentru producerea celulelor rosii. Include in alimentatie salatele verzi, nucile, uleiul de masline, citricele si fructele de padure.
Sursa www.livescience.com

Calciu- specialistii recomanda ca pe langa lapte si produse lactate sa iei si suplimente de calciu pentru intarirea oaselor. De asemenea incearca sa incluzi in dieta si soia, tofu, kale si peste cu oase moi ca somonul sau sardinele.

Acizi grasi omega 3- sunt esentiali pentru sanatatea inimii si ajuta la producerea colesterolului bun si scaderea nivelului a celui rau.

Incearca suplimentele cu ulei de peste si consuma ulei de masline, somon si cod.

Vitamina B12- lipsa acestei vitamine duce la anemie, oboseala, memorie proasta, depresie si chiar dementa. Vitamina B12 se gaseste in carne, oua, lapte si cereale.

Acid folic- iti protejeaza inima si ajuta la formarea noilor tesuturi.Organismul are nevoie de acesta substanta pentru producerea celulelor rosii. Include in alimentatie salatele verzi, nucile, uleiul de masline, citricele si fructele de padure.

Sursa www.livescience.com

 


Abonează-te pe

Citește și:

CITEȘTE: Cum să ai un glow up. Iată pașii pe care trebuie să îi urmezi

Se anunță o despărțire ȘOC în showbiz! ”Ne certăm în fiecare zi!”

CITEȘTE: Cine este MIHAI BOBONETE. Bobonete. Biografie: data nașterii, căsătorie, copii, carieră

DESCOPERĂ: Cine a fost Ileana Sărăroiu. Biografie: data nașterii, nume real, căsătorii, vârstă, moarte

Medicul Virgil Musta propune instaurarea carantinei: „ În două-trei săptămâni vom avea primele rezultate”

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Horoscop

24 OCTOMBRIE 2021: Horoscop zilnic duminică. O zodie se confruntă cu probleme la locul de muncă!

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri