Iata 5 semne ca trebuie sa-ti schimbi stilul de viata


Efectele reziduale ale consumului de alcool, noptilor nedormite, lipsei de miscare si ale dulciurilor pe care le consumi cu pofta se acumuleaza si se resimt zi dupa zi , luna dupa luna.

Din pacate, efectele nu sunt sesizabile la inceput si pot trece neobservate si netratate. Daca acorzi atentie insa la semnalelor discrete pe care ti le da corpul, il poti ajuta sa fie mai sanatos si mai fericit fara sa ajungi sa suferi de o boala cronica, pe care multi dintre noi o accepta ca fiind o parte normala a vietii. Daca suferi de unul dintre aceste 5 simptome, alimentatia si stilul tau de viata ar trebui schimbate … si fara nicio amanare!

Iata 5 semne care iti spun ca este timpul sa iti schimbi stilul de viata!

Esti balonata. Alimentele pe care le consumi si chiar modul in care o faci pot determina balonarea. Sensibilitatile alimentare se manifesta deseori sub forma de balonare, dar si stresul sau mestecatul rapid sau insuficient pot fi motive la fel de bune. Renunta la alimente procesate, zahar si lactate (daca exista posibilitatea sa fii sensibil) si incearca sa consumi multe legume bogate in fibre pentru a-ti curata stomacul. Poti de asemenea sa introduci probiotice de calitate in alimentatia zilnica.

Esti nervoasa si indispusa. Acestea sunt de regula efecte secundare ale stresului cronic si oboselii. Durerile de cap sunt si ele legate de alimentatie, asa ca fii atenta la ce mananci. Fa o baie cu sare pentru a beneficia de efectele calmante ale magneziului si incearca sa te abtii de la dulciuri si carbohidrati rafinati, care nu fac decat sa inrautateasca lucrurile. In schimb, alege alimente care sa-ti satisfaca pofta de dulce, dar sa fie si sanatoase, precum cartofii dulci sau budinca din seminte de chia.

Ai ochii umflati. Daca esti in urma cu somnul si ai exagerat cu paharele de vin, ochii tai vor avea de suferit. Maseaza-ti fata incet si incearca niste exercitii de mobilitate – gen yoga – care sa puna limfa in miscare. Ceaiurile detoxifiante cu papadie sau ciuline pot fi si ele foarte bune pentru ficatul tau suprasolicitat. Dar cel mai important, relaxeaza-te si recupereaza orele de somn pierdute!

Ai tenul tern. Excesul de sare, zahar, cofeina si alcool pot contribui la lipsa de stralucire a pielii. Cand corpul tau munceste din greu pentru a digera sau procesa anumite alimente, pielea este prima care are de suferit. Pentru a evita acest lucru, consuma din plin legume cu frunze verzi si hidrateaza-te din belsug. Periajul uscat al pielii este o alta modalitate foarte buna de a inlatura celulele moarte si a stimula regenerarea pielii, pentru circulatia limfei, refacand astfel aspectul fin si luminozitatea pielii.

Mintea ti-e incetosata. Renunta la zahar si la mierea granulata si cruda! Incapacitatea de a gandi clar si de a te concentra la lucruri simple este un semn clar al consumului excesiv de zahar si probabil si al sensibilitatii la insulina. Anumite sensibilitati la mancare, cum ar fi cea la lactate pot dezechilibra si ele puterea de concentrare. Combina renuntarea la zahar sau lactate cu mai multa miscare si introdu o doza de creativitate in viata ta zilnica … si mintea ta va zbarnai din nou!

Daca renunti la anumite alimente timp de cateva saptamani, adauga-le treptat si observa cum te simti cand le mananci. Daca esti din nou balonata si iritabila, atunci mai bine renunti de tot la alimentele respective. Asculta-ti corpul si renunta la tot ce nu-ti face bine si te va recompensa cu sanatate si energie din plin!
Sursa: www.viataverdeviu.ro


Clipul zilei pe KFETELE.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Hide from Homepage

Doliu în lumea filmului! Un mare actor s-a stins din viață! Medicii nu au mai putut face nimic

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri