Gino Manzotti, jumătatea proiectului DJ Project, a avut un parcurs profesional demn de un roman de aventură.
Gino Manzotti a plecat în Germania în adolescență, a ajuns să câștige un concurs și să fie desemnat cel mai bun DJ și a fost invitat să pună muzică în cele mai mari cluburi, alături de alte nume mari, precum ATB.
Și pentru că adesea viața profesională se împletește cu cea personală, Gino are o poveste interesantă despre cum a ajuns să facă muzică departe de România: „Prima mea dragoste a fost când aveam 18 ani.
Abia apoi avea să se nască proiectul DJ Project care s-a bucurat în ultimii 18 ani de peste peste 2.500 de concerte și 6 piese pe locul 1, peste 300 de milioane de vizualizări pe YouTube.
În prezent, Gino și Maxx (DJ Project) pregătesc noutăți muzicale: la începutul toamnei vor lansa o piesă nouă cu videoclip, care va include și o surpriză legată de un nou membru. Dj Project promite un hit care se va auzi la toate radio-urile din țară.
Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
Citeste si: Senzații tari cu Gino Manzotti de la Dj Project și un avion de acrobații
Citeste si: Irina Rimes se transformă în extraterestru în cea mai jucăușă piesă de pe albumul „Cosmos”: „24:00”
Citeste si: Imagini de senzație de la botezul băiețelului cel mic al Adelei Popescu și al lui Radu Vâlcan
Despre DJ Project
Dj Project este un duet românesc format din Gino Manzotti (Handke Giuseppe) și DJ Maxx (Ovidiu Florea), ambii având rol de producători și DJ. Grupul s-a format în 2000 în orașul Timișoara, iar primul lor album, „Experience”, a fost lansat în 2001. În cei 18 ani de activitate cei de la DJ Project au produs 9 albume de studio și nu au încetat să își surprindă fanii pe parcurs.
DJ Project s-a impus și în afara granițelor țării, iar piesa „Lumea ta” a fost relansată în limba engleză de către Ministry of Sound, în urmă menținerii melodiei pe prima poziție timp de 40 de săptămâni consecutive.
Melodia „4 camere” feat. Ami a fost în scurt timp difuzată la toate radiourile din țară și îndrăgită de fani, ajungând la peste 15 milioane de vizualizări pe Youtube. Piesa a ajuns în top 10 la radio și TV încă din primele zile după lansare.