Extensii pentru a scapa de durerile lombare! Iata ce trebuie sa incerci!


Durerile lombare se numără printre cele mai frecvente probleme ale spatelui. Uneori acestea sunt difuze, alteori sunt pur simplu incapacitante.

 

1. Extensii pe sol pentru tendonul popliteu
Pentru acest exercitiu trebuie sa te intinzi pe spate direct pe podea. Ridica pe rand picioarele, mentinandu-le perfect drepte. Mentine miscarea de efort timp de 30 de secunde pentru fiecare picior in parte.
2. Prinderea gleznelor cu mainile
Asaza-te pe podea si apropie picioarele intre ele, mentinandu-le intinse pe podea. Apuca gleznele cu mainile. Stai in aceasta pozitie timp de 30 de secunde, apoi fa o pauza de 10 secunde, iar la final strange viguros gleznele cu mainile timp de 30 secunde.
3. Aducerea genunchilor catre piept
In timp ce stai culcat pe spate, indoaie piciorului drept si adu genunchiul la nivelul pieptului. Mentine pozitia de efort timp de 30 de secunde. Repeta miscarea pentru celalalt picior.
4. Extensia muschilor spinali
In timp ce stai culcat pe spate, incruciseaza picioarele si mentine aceasta pozitie. Tine spatele drept si lipit de podea pe toata durata exercitiului. Mentine pozitia de efort timp de 30 secunde si apoi repeta miscarea in oglinda.
Citeste mai mult AICI.

1. Extensii pe sol pentru tendonul popliteu

Pentru acest exercitiu trebuie sa te intinzi pe spate direct pe podea. Ridica pe rand picioarele, mentinandu-le perfect drepte. Mentine miscarea de efort timp de 30 de secunde pentru fiecare picior in parte.

2. Prinderea gleznelor cu mainile

Asaza-te pe podea si apropie picioarele intre ele, mentinandu-le intinse pe podea. Apuca gleznele cu mainile. Stai in aceasta pozitie timp de 30 de secunde, apoi fa o pauza de 10 secunde, iar la final strange viguros gleznele cu mainile timp de 30 secunde.

3. Aducerea genunchilor catre piept

In timp ce stai culcat pe spate, indoaie piciorului drept si adu genunchiul la nivelul pieptului. Mentine pozitia de efort timp de 30 de secunde. Repeta miscarea pentru celalalt picior.

4. Extensia muschilor spinali

In timp ce stai culcat pe spate, incruciseaza picioarele si mentine aceasta pozitie. Tine spatele drept si lipit de podea pe toata durata exercitiului. Mentine pozitia de efort timp de 30 secunde si apoi repeta miscarea in oglinda.

Citeste mai mult AICI.

 


Citește și:

Află cum să faci o pizza de casă sănătoasă!

O recunoști? A ajuns una dintre cele mai frumoase femei din România

George a sărutat-o cu foc pe Mădălina! Imagini inedite ale momentului!

Vremea de vineri, 30 octombrie 2020, anuntul ANM: temperaturi normale!

Beatrice Olaru de la Exatlon este însărcinată pentru prima dată

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Divertisment

Cu ce bărbat celebru s-a afișat Bianca de la Puterea dragostei, după ce Livian a anunțat că s-a certat cu iubita lui

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri