Exercitii de gimnastica faciala! Ce sa faci ca sa-ti remodelezi chipul!


Reactivand putin cate putin muschii fetei in directia corecta, este posibil sa le reechilibram mobilitatea, afirma dermatologii.

 

Gimnastica faciala permite tonifierea muschilor din anumite zone uitate ale fetei, cum sunt pleoapele inferioare sau gatul. Stimularea circulatiei sangvine in aceste zone si recuperarea tonusului facial redau luminozitate fetei. În mod natural putem regasi surasul si privirea din tinerete.
Pentru a reliza cu eficacitate exercitiile prezentate mai jos, asezati-va in fata unei oglinzi pentru a va urmari cu atentie miscarile, pentru ca acestea sa nu accentueze ridurile. Spatele trebuie sa fie drept, respirati adanc si executati miscarile incet. Opriti-va daca apar dureri. Repetati fiecare miscare de 5 ori. Observati rezultatele dupa fiecare miscare si progresati in fiecare zi…
Tonifierea gatului: cu fata spre tavan, deschideti si inchideti gura
– trageti umerii spre spate, ridicati barbia pana cand pielea de pe gat devine tensionata, mentineti gatul drept si stati cu spatele drept. Orientati fata spre tavan.
– in aceasta pozitie deschideti si inchideti gura lent simtind tensiunea de la nivelul gatului. (Puteti pune mana pe clavicula la baza gatului pentru a percepe activitatea musculara)
Netezirea fruntii: ridicati si coborati sprancenele
– ridicati parul cu mainile si priviti drept inainte
– coborati usor sprancenele, fara sa le apropiati (pentru aceasta miscare apropiati pleoapele ca o persoana mioapa care incearca sa priveasca la departare)
– inchideti ochii tinand in continuare de partea de sus a fruntii, care ramane intinsa
– ridicati mana si ridicati usor sprancenele, fara a rida fruntea.
Destinderea privirii: ridicati sprancenele
– asezati o mana pe cap, plasati degetele in evantai pe frunte
– apasati cu putere pentru a evita formarea ridurilor dintre sprancene in timpul exercitiului
– ridicati incet ambele sprancene apoi reveniti incet la pozitia initiala
– ridicati mana de pe frunte si observati sprancenele: linia lor de baza este usor ridicata cu cativa milimetri, ceea ce are ca efect indulcirea trasaturilor fetei si destinderea privirii.
Tonifierea intregii fete: pronuntati vocalele
A – cu un ras larg:
– deschideti gura larg si pronuntati vocala A
– apoi suradeti lent pentru a deschide si mai mult gura, sustinand fata cu mainile, pentru a preveni formarea ridurilor pe obraji
– inchideti gura foarte incet.
E – cu un zambet
– pronuntati vocala E, tragand cat mai mult de colturile gurii, ca intr-un zambet
I – cu un zambet:
– cu capul in maini si cu spatele drept, zambiti lent, fara sa deschideti gura
– pronuntati vocal I avand grija sa nu adanciti ridurile care apar de o parte si de alta a nasului
O – cu un aer mirat
– cu capul in maini, deschideti gura larg si pronuntati vocala O formand un oval cu buzele, apropriind cat mai mult posibil colturile gurii
– intindeti cat mai mult buzele in fata
U – cu un aer nemultumit
– dati capul usor pe spate pentru a intinde gatul
– ridicati usor barbia pentru a avea o expresie usor ursuza si pronuntati vocala U
Sursa: Frunza-verde.ro

Gimnastica faciala permite tonifierea muschilor din anumite zone uitate ale fetei, cum sunt pleoapele inferioare sau gatul. Stimularea circulatiei sangvine in aceste zone si recuperarea tonusului facial redau luminozitate fetei. În mod natural putem regasi surasul si privirea din tinerete.

Pentru a reliza cu eficacitate exercitiile prezentate mai jos, asezati-va in fata unei oglinzi pentru a va urmari cu atentie miscarile, pentru ca acestea sa nu accentueze ridurile. Spatele trebuie sa fie drept, respirati adanc si executati miscarile incet. Opriti-va daca apar dureri. Repetati fiecare miscare de 5 ori. Observati rezultatele dupa fiecare miscare si progresati in fiecare zi…

Tonifierea gatului: cu fata spre tavan, deschideti si inchideti gura

– trageti umerii spre spate, ridicati barbia pana cand pielea de pe gat devine tensionata, mentineti gatul drept si stati cu spatele drept. Orientati fata spre tavan.

– in aceasta pozitie deschideti si inchideti gura lent simtind tensiunea de la nivelul gatului. (Puteti pune mana pe clavicula la baza gatului pentru a percepe activitatea musculara)

Netezirea fruntii: ridicati si coborati sprancenele

– ridicati parul cu mainile si priviti drept inainte
– coborati usor sprancenele, fara sa le apropiati (pentru aceasta miscare apropiati pleoapele ca o persoana mioapa care incearca sa priveasca la departare)
– inchideti ochii tinand in continuare de partea de sus a fruntii, care ramane intinsa
– ridicati mana si ridicati usor sprancenele, fara a rida fruntea.

Destinderea privirii: ridicati sprancenele

– asezati o mana pe cap, plasati degetele in evantai pe frunte
– apasati cu putere pentru a evita formarea ridurilor dintre sprancene in timpul exercitiului
– ridicati incet ambele sprancene apoi reveniti incet la pozitia initiala
– ridicati mana de pe frunte si observati sprancenele: linia lor de baza este usor ridicata cu cativa milimetri, ceea ce are ca efect indulcirea trasaturilor fetei si destinderea privirii.

Tonifierea intregii fete: pronuntati vocalele

A – cu un ras larg:

– deschideti gura larg si pronuntati vocala A
– apoi suradeti lent pentru a deschide si mai mult gura, sustinand fata cu mainile, pentru a preveni formarea ridurilor pe obraji
– inchideti gura foarte incet.

E – cu un zambet

– pronuntati vocala E, tragand cat mai mult de colturile gurii, ca intr-un zambet

I – cu un zambet:

– cu capul in maini si cu spatele drept, zambiti lent, fara sa deschideti gura
– pronuntati vocal I avand grija sa nu adanciti ridurile care apar de o parte si de alta a nasului

O – cu un aer mirat

– cu capul in maini, deschideti gura larg si pronuntati vocala O formand un oval cu buzele, apropriind cat mai mult posibil colturile gurii
– intindeti cat mai mult buzele in fata

U – cu un aer nemultumit

– dati capul usor pe spate pentru a intinde gatul
– ridicati usor barbia pentru a avea o expresie usor ursuza si pronuntati vocala U

Sursa: Frunza-verde.ro

 


Clipul zilei pe KFETELE.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Divertisment

Ana Pal, ieșire agresivă la „Survivor România”. Diana Belbiță, critici dure la adresa concurentei

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri