Dieta rapida pe zile! Slabesti 5 kilograme in 7 zile! Ce trebuie sa mananci!


Este un regim hipocaloric, pe care nu trebuie sa il tii de mai mult de 6 ori pe an.

 

In cadrul acestui regim este recomandat sa mananci fructe fara piele, de preferinta diuretice: mere, portocale, pepene galben, piersici, pere, pepene rosu, cirese, prune, caise.
Luni
Mic dejun: o cafea cu lapte, fara zahar, 2 fructe (200 g).
Pranz: 200 g de legume gatite la vapori cu o lingura de ulei de masline, 50 g de merluciu la gratar, 50 g de sunca presata, jumatate de cartof la gratar, un fruct (100g).
Gustare: un pahar de lapte sau un iaurt slab, 2 fructe (200 g).
Cina: 200 g de legume cu o lingura de ulei de masline, dorada la vapori cu lamaie.
Inainte de a te culca: 2 fructe.
Marti
Mic dejun: o cafea cu lapte, fara zahar, doua fructe.
Pranz: o salta verde cu rosii si o lingurita de ulei de masline, lamaie sau otet, 100 g de pui la gratar si 40 g de orez, un fruct.
Gustare: un pahar de lapte sau un iaurt degresat, 2 fructe.
Cina: 200 g de spanac cu o lingura de ulei de masline, 50 g de merluciu la gratar.
Inainte de a te culca: 2 fructe.
Miercuri
Mic dejun: o cafea cu lapte, fara zahar, doua fructe.
Pranz: legume (sparanghel, fasole verde, vinete, mazare, morcovi) cu o lingura de ulei de masline, 50 g de ton la gratar si 50 g de curcan, jumatate de cartof fiert, un fruct.
Gustare: un pahar de lapte sau un iaurt degresat, 2 fructe.
Cina: 200 g de legume cu o lingura de ulei de masline, omleta cu un ou.
Inainte de a te culca: 2 fructe.
Joi
Mic dejun: o cafea cu lapte, fara zahar, doua fructe.
Pranz: 200 g de legume fierte cu o lingura de ulei de masline, 50 g de curcan la gratar cu jumatate de cartof fiert, un fruct si 50 g de braza degresata.
Gustare: un pahar de lapte sau un iaurt degresat, 2 fructe.
Cina: salata verde cu rosii si o lingurita de ulei de masline cu lamaie sau otet, 200 g de peste cu lamaie.
Inainte de a te culca: 2 fructe.
Vineri
Mic dejun: o cafea cu lapte, fara zahar, doua fructe.
Pranz: 200 g de fasole verde cu o lingura de ulei de masline, 100 g de merluciu cu sos din ierburi aromate, un fruct.
Gustare: un pahar de lapte sau un iaurt degresat, 2 fructe.
Cina: 200 g de legume asortate, omelta dintr-un ou, 40 g de orez alb.
Inainte de a te culca: 2 fructe.
Sambata
Mic dejun: o cafea cu lapte, fara zahar, doua fructe.
Pranz: salata verde cu o lingurita de ulei de masline si lamaie sau otet, 100 g de pui la gratar si 40 g de orez, un fruct.
Gustare: un pahar de lapte sau un iaurt degresat, 2 fructe.
Cina: o supa cu legume, 75 g de merluciu cu maioneza.
Inainte de a te culca: 2 fructe.
Duminica
Mic dejun: o cafea cu lapte, fara zahar, doua fructe.
Pranz: 50 g de iepure la gratar cu usturoi, jumatate de cartof fiert, un fruct si 50 g de branza.
Gustare: un pahar de lapte sau un iaurt degresat, 2 fructe.
Cina: 200 g de legume fierte cu o lingura de ueli de masline, 100 g de ton la gratar.
Inainte de a te culca: 2 fructe.
Sursa: Curademiere.ro

In cadrul acestui regim este recomandat sa mananci fructe fara piele, de preferinta diuretice: mere, portocale, pepene galben, piersici, pere, pepene rosu, cirese, prune, caise.

Luni


Mic dejun: o cafea cu lapte, fara zahar, 2 fructe (200 g).

Pranz: 200 g de legume gatite la vapori cu o lingura de ulei de masline, 50 g de merluciu la gratar, 50 g de sunca presata, jumatate de cartof la gratar, un fruct (100g).

Gustare: un pahar de lapte sau un iaurt slab, 2 fructe (200 g).

Cina: 200 g de legume cu o lingura de ulei de masline, dorada la vapori cu lamaie.

Inainte de a te culca: 2 fructe.

Marti

Mic dejun: o cafea cu lapte, fara zahar, doua fructe.

Pranz: o salta verde cu rosii si o lingurita de ulei de masline, lamaie sau otet, 100 g de pui la gratar si 40 g de orez, un fruct.

Gustare: un pahar de lapte sau un iaurt degresat, 2 fructe.

Cina: 200 g de spanac cu o lingura de ulei de masline, 50 g de merluciu la gratar.

Inainte de a te culca: 2 fructe.

Miercuri

Mic dejun: o cafea cu lapte, fara zahar, doua fructe.

Pranz: legume (sparanghel, fasole verde, vinete, mazare, morcovi) cu o lingura de ulei de masline, 50 g de ton la gratar si 50 g de curcan, jumatate de cartof fiert, un fruct.

Gustare: un pahar de lapte sau un iaurt degresat, 2 fructe.

Cina: 200 g de legume cu o lingura de ulei de masline, omleta cu un ou.

Inainte de a te culca: 2 fructe.

Joi

Mic dejun: o cafea cu lapte, fara zahar, doua fructe.

Pranz: 200 g de legume fierte cu o lingura de ulei de masline, 50 g de curcan la gratar cu jumatate de cartof fiert, un fruct si 50 g de braza degresata.

Gustare: un pahar de lapte sau un iaurt degresat, 2 fructe.

Cina: salata verde cu rosii si o lingurita de ulei de masline cu lamaie sau otet, 200 g de peste cu lamaie.

Inainte de a te culca: 2 fructe.

Vineri

Mic dejun: o cafea cu lapte, fara zahar, doua fructe.

Pranz: 200 g de fasole verde cu o lingura de ulei de masline, 100 g de merluciu cu sos din ierburi aromate, un fruct.

Gustare: un pahar de lapte sau un iaurt degresat, 2 fructe.

Cina: 200 g de legume asortate, omelta dintr-un ou, 40 g de orez alb.

Inainte de a te culca: 2 fructe.

Sambata

Mic dejun: o cafea cu lapte, fara zahar, doua fructe.

Pranz: salata verde cu o lingurita de ulei de masline si lamaie sau otet, 100 g de pui la gratar si 40 g de orez, un fruct.

Gustare: un pahar de lapte sau un iaurt degresat, 2 fructe.

Cina: o supa cu legume, 75 g de merluciu cu maioneza.

Inainte de a te culca: 2 fructe.

Duminica

Mic dejun: o cafea cu lapte, fara zahar, doua fructe.

Pranz: 50 g de iepure la gratar cu usturoi, jumatate de cartof fiert, un fruct si 50 g de branza.

Gustare: un pahar de lapte sau un iaurt degresat, 2 fructe.

Cina: 200 g de legume fierte cu o lingura de ueli de masline, 100 g de ton la gratar.

Inainte de a te culca: 2 fructe.

Sursa: Curademiere.ro

 


Clipul zilei pe KFETELE.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Exatlon

Mai mulţi bărbaţi celebri au sunat-o pe Alina Pană după ce au văzut ACESTE poze ! Incredibil cum poate să arate "războinica" dezbrăcată!

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri