Dieta micului dejun! Slabesti rapid, eficient si sanatos!


Dieta aceasta a fost creata de Daniela Ja­kubowics, medic endocrinolog, cerce­ta­tor la Universitatea din Tel Aviv.

 

Metabolismul este influ­en­tat de ritmul circadian al orga­nis­mului - ritmul biologic intern al corpu­lui, pe o durata de 24 de ore, potrivit formula-as.ro. Daniela Jakubowics a dezvoltat un plan de ali­mentatie prin care slabiti daca re­par­tizati caloriile in felul urmator: * 600-850 de calorii la micul dejun, * 350-400 de calorii la masa de pranz, * 150-200 de calorii la cina.
Micul dejun ar trebui sa fie bogat in proteine, de exemplu doua cani de lapte sau iaurt sau lapte de soia, la care se adauga omleta de albusuri sau frip­tura de carne slaba. Proteinele consu­mate dimineata ofera energie, constru­iesc masa musculara, cresc vigilenta si ajuta la mentinerea nivelului zaharului in sange timp de mai multe ore. De asemenea, este obligatorie o cantitate moderata de carbohidrati si grasimi, precum si un desert dulce. Dr. Jaku­bowics sustine ca o bucata de cio­co­lata, o placinta cu mere sau o prajitura satisfac pofta de dulce si pastreaza ridi­cat nivelul de serotonina pe parcursul zilei. Toate aceste alimente, spune ea, ar trebui sa fie consumate inainte de ora 10 dimineata.
Sursa

Metabolismul este influ­en­tat de ritmul circadian al orga­nis­mului - ritmul biologic intern al corpu­lui, pe o durata de 24 de ore, potrivit formula-as.ro. Daniela Jakubowics a dezvoltat un plan de ali­mentatie prin care slabiti daca re­par­tizati caloriile in felul urmator: * 600-850 de calorii la micul dejun, * 350-400 de calorii la masa de pranz, * 150-200 de calorii la cina.

Micul dejun ar trebui sa fie bogat in proteine, de exemplu doua cani de lapte sau iaurt sau lapte de soia, la care se adauga omleta de albusuri sau frip­tura de carne slaba. Proteinele consu­mate dimineata ofera energie, constru­iesc masa musculara, cresc vigilenta si ajuta la mentinerea nivelului zaharului in sange timp de mai multe ore. De asemenea, este obligatorie o cantitate moderata de carbohidrati si grasimi, precum si un desert dulce. Dr. Jaku­bowics sustine ca o bucata de cio­co­lata, o placinta cu mere sau o prajitura satisfac pofta de dulce si pastreaza ridi­cat nivelul de serotonina pe parcursul zilei. Toate aceste alimente, spune ea, ar trebui sa fie consumate inainte de ora 10 dimineata.

Sursa

 


Abonează-te pe

Citește și:

Pacienții COVID, tratați pe holuri la Institutul "Matei Balș" din București!

Tragedie la Casa Regală! Meghan Markle a pierdut copilul

Bianca de la "Puterea Dragostei", în doliu! Pe cine a pierdut fosta concurentă?!

Sfatul zilei de astăzi, joi 26 noiembrie 2020. Peștii își deschid inima

Profesorul Alexandru Rafila solicită redeschiderea școlilor pentru clasele primare: „Nu putem ține un copil în fața unui ecran”

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Horoscop

Horoscop zilnic joi, 26 noiembrie 2020. Nativii zodiei Balanță sunt într-o etapă foarte bună a vieții lor!

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri