Dieta japoneza pentru o viata lunga si o silueta supla


Conform statisticilor, un japonez mananca cu pana la 25% mai putine calorii intr-o zi, in comparatie cu un american iar femeile nipone au cele mai mici rate de obezitate (numai 2,9%).

 

Precum grecul Hipocrate, asa numitul parinte al medicinei, japonezii considera ca hrana trebuie sa fie medicamentul nostru si medicamentul nostru hrana, ceea ce demonstreaza importanta care i se acorda mâncarii.
Persoanele din Okinawa consuma mai multe legume si fructe decât produse animaliere. In mod normal, persoanele din Okinawa servesc aproximativ 10 boluri de legume si fructe, in special morcovi, varza, alge, ceapa, ardei gras verde si soia. De asemenea, manânca de la 3 pâna la 5 boluri de cereale integrale precum paste, orez, porumb etc.
Deoarece Okinawa este o insula, este firesc ca pestele sa fie alimentul de baza din dieta lor si sa se consume zilnic, somonul si tonul fiind speciile cele mai consumate, acestea sunt bogate in acizi grasi precum Omega 3, având multiple beneficii asupra sanatatii. In general, este vorba, de pestele de apa rece sau sarata precum somonul si tonul, ai caror acizi grasi Omega 3 ajuta la stimularea creierului.
Cu toate beneficiile pe care le ofera, fiind bogata in proteine si alti nutrienti, soia se consuma frecvent in aceste sate orientale. Trebuie subliniat faptul ca soia se consuma proaspata, sub forma de muguri ori germinate sau precum tofu si nu procesata sau texturata, asa cum o consumam aici in Mexic.
Una dintre minerale care se consuma cel mai mult in Okinawa este calciul care se gaseste in peste, legume verzi precum brocoli si altele.
In Japonia, ceaiul este bautura preferata, iar japonezii consuma in general ceai verde si ceai negru fara lapte zi zahar. Ceaiul este bogat in antioxidanti.
Sursa: Frunza-verde.ro

Precum grecul Hipocrate, asa numitul parinte al medicinei, japonezii considera ca hrana trebuie sa fie medicamentul nostru si medicamentul nostru hrana, ceea ce demonstreaza importanta care i se acorda mâncarii.

Persoanele din Okinawa consuma mai multe legume si fructe decât produse animaliere. In mod normal, persoanele din Okinawa servesc aproximativ 10 boluri de legume si fructe, in special morcovi, varza, alge, ceapa, ardei gras verde si soia. De asemenea, manânca de la 3 pâna la 5 boluri de cereale integrale precum paste, orez, porumb etc.

Deoarece Okinawa este o insula, este firesc ca pestele sa fie alimentul de baza din dieta lor si sa se consume zilnic, somonul si tonul fiind speciile cele mai consumate, acestea sunt bogate in acizi grasi precum Omega 3, având multiple beneficii asupra sanatatii. In general, este vorba, de pestele de apa rece sau sarata precum somonul si tonul, ai caror acizi grasi Omega 3 ajuta la stimularea creierului.

Cu toate beneficiile pe care le ofera, fiind bogata in proteine si alti nutrienti, soia se consuma frecvent in aceste sate orientale. Trebuie subliniat faptul ca soia se consuma proaspata, sub forma de muguri ori germinate sau precum tofu si nu procesata sau texturata, asa cum o consumam aici in Mexic.

Una dintre minerale care se consuma cel mai mult in Okinawa este calciul care se gaseste in peste, legume verzi precum brocoli si altele.

In Japonia, ceaiul este bautura preferata, iar japonezii consuma in general ceai verde si ceai negru fara lapte zi zahar. Ceaiul este bogat in antioxidanti.

Sursa: Frunza-verde.ro

 


Clipul zilei pe KANALD.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Divertisment

Bianca Pop, umilită de Ciprian Pian, fostul ei amant! Acesta nu a mai rezistat şi a atacat-o dur!

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri