Dieta de 14 zile. Aceasta e cea mai bună dietă de vară! Aşa slăbeşti fără să te înfometezi


Fiecare sezon are dieta ei. Dieta de 14 zile este cea mai buna dieta de vara si te scapa de circa 10 kilograme fara sa te infometeze si este o dieta in linii mari, sanatoasa. Daca te intorci la o alimentatie normala treptat, fara exagerari, respectand regula celor cinci mese mici pe zi, efectul yo-yo poate fi depasit.

Ca in cazul fiecarei diete si pentru dieta de 14 zile ai nevoie si de putina ambitie.

Ce poti manca? Peste, crema de branza, spanac, broccoli, si alte legume verzi branza feta, nuci, mazare verde, linte rosie, alune, avocado, naut, porumb, fasole verde, dovlecei, salata, castraveti, rosii, oua (numai fierte tari), orez brun, ovaz, carne de vita, curcan si pui. Ai voie verdeturi aromate: patrunjel, telina, care se poate adauga in supele limpezi pe care le cere dieta. Supa limpede inseamna legume si/sau carne fierte impreuna, dar carnea, legumele si supa se consuma separat. In supa poti pune: ceapa, telina, morcov (unul singur), pastarnac si radacina de patrunjel si carne. Poti sa faci supa si fara carne.

Citeste si: “Exatlon” şi-a desemnat cei doi câştigători! Ion Surdu şi Andreea Arşine au intrat în posesia trofeului şi a premiului de 50.000 de Euro fiecare! Declaraţii, în exclusivitate, ale celor doi câştigători

Citeste si: Soția s-a trezit noaptea și i-a cerut să facă amor, dar bărbatul a refuzat-o, spunându-i că e obosit. Ce i-a făcut femeia timp de 18 luni, în fiecare zi, fără încetare

Ce nu ai voie in dieta de 14 zile? Zahar, paina alba, paste fainoase albe, alcool, grasimi concentrate: unt, carne grasa, alcool, sucuri acidulate, sucuri din comert, cartofi. Nu ai voie cartofi dulci, fasole alba, cereale, altele decat ovazul.

Grasimi permise, altele decat cele din carne si branzeturi ori fructe sunt: maximum trei linguri de ulei de masline pe zi si o data la doua zile o felie de paine cu unt. Unt cat o nuca. Redu la minimum consumul de sare.

Reguli pentru dieta de 14 zile:

→Fructele se pot consuma pana la ora 12.00, pentru o digestie mai buna.
→Mananca un bol de supa limpede (de carne si/sau legume), la masa de pranz si la cina.
→Mananca cel putin trei portii de legume pe zi si o portie mare de salata (frunze verzi, sucul de la o lamaie si o lingura de ulei. Adauga verdeturi aromate proaspete, hrean, ardei iute, piper si cimbru uscat pentru gust)
→Mananca ceva la fiecare 2-3 ore pentru a mentine activ procesul de ardere a grasimilor pe parcursul zilei si pentru a nu te infometa (doua nuci, o bucatica de branza cat doua degete, o salata sau legume fierte in supa de legume, atatea cate incap intr-o ceasca mica din supa de legume stropite cu suc de lamaie si ierburi aromate proaspete sau uscate).
→Bea un pahar mic de apa la fiecare ora, pentru ca arderea grasimilor sa fie mai eficienta.

Meniul pentru o saptamana din dieta de 14 zile (a doua saptamana meniul se reia, iar cina si pranzul se pot schimba intre ele)


ZIUA 1 dieta de 14 zile

Micul dejun: fructe proaspete mnu mai mult de 100 de grame (mere, gutui, pere, fructe de padure), suc de fructe simplu din aceleasi fructe, o felie de paine integrala cat palma unsa cu unt si trei nuci.
Gustare: doua nuci nesarate
Pranz: supa limpede de carne sau legume cu vedeata multa (merge si o legatura potrivita de patrunjel), o bucata de carne de vita fiarta cu salata verde si hrean.
Gustare: doua oua si o rosie sau un castravete
Cina: peste sau carne (cat palma) la gratar cu cu o lingura de ulei de masline, o cana cu supa limpede. Salata verde cu lamaie.

ZIUA 2

Micul dejun: fructe proaspete (mere, gutui, pere, fructe de padure), suc de fructe simplu din aceleasi fructe, trei nuci, trei linguri cu fulgi de ovaz si o ceasca (o jumatate de cana) de lapte degresat, o lingurita cu miere.
Gustare: o conserva mica de peste in suc propriu si o felie de paine integrala
Pranz: supa de legume limpede, un bol de legume fierte cu o lingura de ulei si o salata verde cat vrei tu de mare cu o lingura de ulei si mult piper (sau ardei iute),
Gustare: doua nuci
Cina: piept de pui la gratar cu pasta de masline, un bol cu supa limpede

ZIUA 3

Micul dejun: fructe proaspete (mere, gutui, pere, fructe de padure), suc de fructe simplu din aceleasi fructe, trei nuci, trei linguri cu fulgi de ovaz si o ceasca (o jumatate de cana) de lapte degresat, o lingurita cu miere.
Gustare: legume crude si 100 de grame de humus sau fasole boabe ferie cu o lingura de ulei, suc de lamaie si verdeata.
Pranz: supa de vita limpede, o bucata de carne de vita cu 300 de grame de broccoli sau fasole verde, sucul de la o lamaie si o lingura de ulei.
Gustare: Un ou fiert si o ceasca de legume fierte din supa
Cina: spanac inabusit, cat vrei, cu rosii, cate vrei, o bucata de carne de vita sau pui, fiarta si o cana de supa limpede.

ZIUA 4

Micul dejun: fructe proaspete (mere, gutui, pere, fructe de padure), suc de fructe simplu din aceleasi fructe, o felie de paine integrala cat palma unsa cu unt si trei nuci.
Gustare: o rosie, un ou si doua nuci
Pranz: supa limpede, o bucata cat palma de carne de pui fiarta salata verde sau 300 de grame de broccoli sau spanac fiert.
Gustare: legume fierte, o ceasca cu o lingura de ulei si un ou
Cina: supa de vita limpede, o bucata de carne de vita cu 300 de grame de fasole verde, sucul de la o lamaie si o lingura de ulei.

Citeşte continuarea AICI. 


Clipul zilei pe KFETELE.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Cooking

Prăjitură rapidă cu biscuiți și frișcă - simplă, delicioasă și fără coacere!

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Beauty

Parteneri