Cum sa-ti accelerezi metabolismul in timp ce dormi! Iata ce trebuie sa faci!


Toata lumea cauta o metoda usoara pentru accelerarea metabolismului si pentru a da jos cateva kilograme.

 

Daca vrei sa-ti accelerezi metabolismul si sa cresti sensibilitatea la insulina, studiile recomanda somnul intr-un mediu cu temperatura mai scazuta.
Conform unui studiu recent, temperatura din camera in care dormi are o influenta directa asupra compozitiei grasimii din corpul tau si, posibil, asupra metabolismului. Cum? Se pare ca temperaturile mai scazute maresc cantitatea de grasime maro, un tip de grasime activa metabolic despre care, pana recent, se credea ca nu exista la adulti. S-a demonstrat ca, grasimea maro arde grasimea obisnuita alba si mareste sensibilitatea la insulina. Adultii au cateva zeci de grame de astfel de grasime, pe gat si pe omoplati, dar conform unui studiu publicat in revista Diabetul, cantitatea poate fi influentata prin modificarea ambiantei de somn.
La studiu au luat parte cinci barbati tineri si sanatosi, care au dormit intr-o camera cu mediu monitorizat si au avut o dieta monitorizata timp de 4 luni — in prima si a treia luna au dormit la o temperatura neutra de 24 de grade, in a doua la o temperatura scazuta de pana la 19 grade, iar in ultima luna la o temperatura calda de pana la 27 de grade. Rezultatele au fost de-a dreptul uimitoare.
Participantii la studiu si-au dublat cantitatea de grasime maro si si-au imbunatatit sensibilitatea la insulina in luna in care au dormit la temperatura de 19 grade. Acest lucru s-a datorat faptului ca temperaturile scazute, dar suficient de ridicate pentru a nu permite corpului sa tremure, activeaza depozitele de grasime maro, care incep sa creasca si sa arda energie. Arderea acestora imbunatatesc si sensibilitatea corpului la insulina, ceea ce este o descoperire importanta pentru diabet si cercetarile legate de rezistenta la insulina.
Pe de alta parte, dormitul in camera cu temperatura de 27 de grade le-a redus cantitatile initiale de grasime active maro, ceea ce inseamna ca au ajuns la cantitati mai mici decat cele cu care au pornit. Din fericire, studiul arata ca nivelul grasimii maro nu este stationara si poate fi modificata cu usurinta prin modificarea pozitiei termostatului in timpul somnului. In plus, nu strica o factura mai mica de curent in timpul iernii!
Grasimea maro este prezenta in cantitati mai mari la nou-nascuti si copii, dar scade odata cu varsta, cea mai mica cantitate regasindu-se la cei mai varstnici. Cum altfel poti mari cantitatea de grasime maro? Exercitiile de forta pot ajuta la transformarea grasimii albe in grasime maro si ajuta la arderea mai multor calorii. Pot contribui la pierderea in greutate o dieta sanatoasa, anti-inflamatorie si o atitudine pozitiva asupra vietii. In cel mai rau caz, toate aceste modificari oricum sunt benefice
Sursa: viataverdeviu.ro

Daca vrei sa-ti accelerezi metabolismul si sa cresti sensibilitatea la insulina, studiile recomanda somnul intr-un mediu cu temperatura mai scazuta.

Conform unui studiu recent, temperatura din camera in care dormi are o influenta directa asupra compozitiei grasimii din corpul tau si, posibil, asupra metabolismului. Cum? Se pare ca temperaturile mai scazute maresc cantitatea de grasime maro, un tip de grasime activa metabolic despre care, pana recent, se credea ca nu exista la adulti. S-a demonstrat ca, grasimea maro arde grasimea obisnuita alba si mareste sensibilitatea la insulina. Adultii au cateva zeci de grame de astfel de grasime, pe gat si pe omoplati, dar conform unui studiu publicat in revista Diabetul, cantitatea poate fi influentata prin modificarea ambiantei de somn.

La studiu au luat parte cinci barbati tineri si sanatosi, care au dormit intr-o camera cu mediu monitorizat si au avut o dieta monitorizata timp de 4 luni — in prima si a treia luna au dormit la o temperatura neutra de 24 de grade, in a doua la o temperatura scazuta de pana la 19 grade, iar in ultima luna la o temperatura calda de pana la 27 de grade. Rezultatele au fost de-a dreptul uimitoare.

Participantii la studiu si-au dublat cantitatea de grasime maro si si-au imbunatatit sensibilitatea la insulina in luna in care au dormit la temperatura de 19 grade. Acest lucru s-a datorat faptului ca temperaturile scazute, dar suficient de ridicate pentru a nu permite corpului sa tremure, activeaza depozitele de grasime maro, care incep sa creasca si sa arda energie. Arderea acestora imbunatatesc si sensibilitatea corpului la insulina, ceea ce este o descoperire importanta pentru diabet si cercetarile legate de rezistenta la insulina.

Pe de alta parte, dormitul in camera cu temperatura de 27 de grade le-a redus cantitatile initiale de grasime active maro, ceea ce inseamna ca au ajuns la cantitati mai mici decat cele cu care au pornit. Din fericire, studiul arata ca nivelul grasimii maro nu este stationara si poate fi modificata cu usurinta prin modificarea pozitiei termostatului in timpul somnului. In plus, nu strica o factura mai mica de curent in timpul iernii!

Grasimea maro este prezenta in cantitati mai mari la nou-nascuti si copii, dar scade odata cu varsta, cea mai mica cantitate regasindu-se la cei mai varstnici. Cum altfel poti mari cantitatea de grasime maro? Exercitiile de forta pot ajuta la transformarea grasimii albe in grasime maro si ajuta la arderea mai multor calorii. Pot contribui la pierderea in greutate o dieta sanatoasa, anti-inflamatorie si o atitudine pozitiva asupra vietii. In cel mai rau caz, toate aceste modificari oricum sunt benefice

Sursa: viataverdeviu.ro

 


Clipul zilei pe KFETELE.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Vedete

Ioana Ginghină a dat vestea, la trei luni de a divorț! „Am spus un mare DA!”

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri