Cum sa slabesti dupa Sarbatori, fara cure sau diete! Incearca aceste trucuri!


Nutritionistii britanici au dezvaluit mai multe trucuri cu ajutorul carora oricine poate slabi dupa sarbatori, fara sa tina diete, fara detoxifiere si fara restrictii calorice.

 

Inlocuiti numaratul caloriilor cu portii mai mici
Expertii de la Asociatia Britanica pentru Nutritie Aplicata si Terapie Nutritionala recomanda ca fiecare persoana sa se bazeze pe ce ii cere corpul, in loc sa numere caloriile. Insa "mancati incet si opriti-va atunci cand nu va mai este foame", mai spun specialistii.
Cinci mese pe zi
Expertii recomanda trei mese importante si doua sau trei gustari sanatoase in fiecare zi. In acest fel, se asigura un nivel optim de nutrienti si de energie, iar senzatia de foame este tinuta sub control. Gustarile trebuie sa fie alimente neprocesate, cu un continut scazut de zahar, cum sunt alunele, humusul, morcovii sau telina.
Mancarurile albe, inlocuite cu cele brune
Pastele albe, orezul alb si painea alba asigura foarte putini nutrienti si sunt transformate foarte rapid in zahar, astfel ca senzatia de foame nu dispare. Apare, in schimb, pofta de dulciuri. Aceste lucruri pot fi evitate prin inlocuirea alimentelor amintite mai sus cu variantele lor "brune".
Dormiti mai mult
Incercati sa va culcati mai devreme si sa va rezolvati problemele legate de somn, daca acestea exista, deoarece odihna este foarte importanta nu numai pentru slabit, ci si pentru sanatate, in general. Atunci cand suntem obositi, mancam mai mult si incercam sa ne recapatam energia instant cu ajutorul cofeinei sau a alimentelor dulci sau grase, explica nutritionistii.
Nu va temeti de grasimile bune
Exista grasimi bune si grasimi rele, spun specialistii, iar cele bune sunt esentiale pentru functionarea organismului si chiar sprijina procesul de slabire (spre exemplu, grasimile din carnea de peste, avocado sau nuci). In schimb, grasimile rele (care se gasesc in biscuiti, prajituri si diverse produse coapte) ar trebui evitate.
Citeste mai multe aici.

Inlocuiti numaratul caloriilor cu portii mai mici

Expertii de la Asociatia Britanica pentru Nutritie Aplicata si Terapie Nutritionala recomanda ca fiecare persoana sa se bazeze pe ce ii cere corpul, in loc sa numere caloriile. Insa "mancati incet si opriti-va atunci cand nu va mai este foame", mai spun specialistii. 

Cinci mese pe zi

Expertii recomanda trei mese importante si doua sau trei gustari sanatoase in fiecare zi. In acest fel, se asigura un nivel optim de nutrienti si de energie, iar senzatia de foame este tinuta sub control. Gustarile trebuie sa fie alimente neprocesate, cu un continut scazut de zahar, cum sunt alunele, humusul, morcovii sau telina.

Mancarurile albe, inlocuite cu cele brune

Pastele albe, orezul alb si painea alba asigura foarte putini nutrienti si sunt transformate foarte rapid in zahar, astfel ca senzatia de foame nu dispare. Apare, in schimb, pofta de dulciuri. Aceste lucruri pot fi evitate prin inlocuirea alimentelor amintite mai sus cu variantele lor "brune".

Dormiti mai mult


Incercati sa va culcati mai devreme si sa va rezolvati problemele legate de somn, daca acestea exista, deoarece odihna este foarte importanta nu numai pentru slabit, ci si pentru sanatate, in general. Atunci cand suntem obositi, mancam mai mult si incercam sa ne recapatam energia instant cu ajutorul cofeinei sau a alimentelor dulci sau grase, explica nutritionistii.

Nu va temeti de grasimile bune


Exista grasimi bune si grasimi rele, spun specialistii, iar cele bune sunt esentiale pentru functionarea organismului si chiar sprijina procesul de slabire (spre exemplu, grasimile din carnea de peste, avocado sau nuci). In schimb, grasimile rele (care se gasesc in biscuiti, prajituri si diverse produse coapte) ar trebui evitate.

Citeste mai multe aici.

 


Clipul zilei pe KFETELE.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Lifestyle

Cu ce l-a supărat “Moş Gerilă” pe Victor Slav

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri