Cum sa fii mai sanatos si sa eviti probleme de sanatate


Iți dorești să devii mai sănătos? Să rezolvi problemele de colesterol cu care te confrunți de ceva timp?


In articol:

Iți dorești să devii mai sănătos? Să rezolvi problemele de colesterol cu care te confrunți de ceva timp? Înainte de a opta pentru medicamente, sfatul nostru este să urmezi o dietă cât mai sănătoasă care, în timp, va da rezultate. Dacă urmezi o dietă propice metabolismului tău, este foarte ușoară reechilibrarea relației dintre colesterolul rău și cel bun, în mod natural.

Dacă ai un nivel ridicat de colesterol, indiferent că este provocat de o boală genetică sau a crescut de-a lungul anilor, faptul că ți-ai propus să treci la un regim alimentar sănătos, iți va fi de mare folos în diminuarea acestuia. Există și alte beneficii ale acestui aspect, precum scăderea tensiunii arteriale, prevenirea diabetului zaharat și menținerea unei greutăți sănătoase.

Iată câteva sfaturi utile pe care să le urmezi, în lupta contra colesterolului și a glicemiei.

Cum sa fii mai sanatos si sa eviti probleme de sanatate

Cum sa fii mai sanatos si sa eviti probleme de sanatate

[Sursa foto: PixaBay]

Alimente care scad colesterolul și glicemia

Concret, există câteva alimente care se recomandă pentru a ține glicemia și colesterolul sub control, precum peștele alb, carnea albă dar și carnea roșie, peștele gras precum somonul, macroul, cât și fructe de mare.

Fructe pentru colesterolul mărit

Dacă ai nevoie să ții nivelul de colesterol sub control, poți apela cu încredere la fructe. Printre cele mai potrivite se numără merele, strugurii, căpșunele și citricele, care sunt bogate în pectiv, un tip de fibră care are capacitatea de scădea nivelul de colesteol LDL. În plus, poți consuma coacăze, întrucât au cel mai ridicat nivel de antioxidanți. În aceeași categorie se încadrează și zmeura. Nucile, migdalele, fisticul, caju-ul nu are trebui să lipsească din dieta ta.

Poți încerca inclusiv fresh-uri pregătite din morcovi, caise, zmeură, avocado.

Cum sa fii mai sanatos si sa eviti probleme de sanatate

Cum sa fii mai sanatos si sa eviti probleme de sanatate

[Sursa foto: PixaBay]

Alimente permise în colesterol

Alte ingrediente delicioase pe care poți să le incluzi în dieta ta sunt cerealele integrale, nucile, peștele gras, roșiile, fructele de pădure, fasolea și verdețurile. Știai că usturoiul scade glicemia? Acesta poate fi folosit în nenumărate preparate culinare și este foarte bun în a diminua nivelul glicemic din sânge.      

Citeste si: CITEȘTE: 6 Idei de mic dejun dacă ești la dietă

Citeste si: CITEȘTE: Fructele și legumele lunii februarie


Abonează-te pe

Citește și:

CITEȘTE: Dieta fără carne. Ce este dieta fara carne

Un milionar celebru a pus ochii pe Alexia Eram! Cum au fost surprinși la un party

Cristina Șișcanu, jefuită de menajeră: „Am simțit-o că este alunecoasă”

Vesți proaste pentru mai multe femei din România! Nu vor mai primi vouchere de la 1 iunie 2022

Alexia Eram și Mario Fresh s-au despărțit? Fiica Andreei Esca a fost surprinsă cu un celebru milionar

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Vedete

Andreea Tonciu, noi detalii despre părinții ei! Mai divorțează sau nu cei doi: „După 40 de ani de căsătorie...”

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Pentru tine
Parteneri