Cum arată un mic dejun perfect? Ţi-o spune chiar nutriţionistul lui Silvio Berlusconi!


Nutriţionistul lui Silvio Berlusconi spune cum arată un mic dejun perfect! Poftă bună!

Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei peste care nimeni nu ar trebui să sară dacă vrea să aibă un stil de viață sănătos. Nutriționistul Gianluca Mech ne dezvăluie care sunt superalimentele care transformă prima masă a zilei într-una plină de nutrienți și extrem de sănătoasă.

“Un superaliment este un aliment de origine vegetală cu un conținut ridicat de antioxidanți, proteine, omega-3, minerale, fibre sau alți nutrienți esențiali cu efecte benefice dovedite asupra sănătății”, explică Gianluca Mech.

Celebrul nutriționist ne oferă o listă a alimentelor care nu ar trebui să lipsească de pe masă la primele ore ale dimineții și ne explică importanța fiecăruia pentru o sănătate de fier.

Citeste si: Ce mănâncă Regina Elisabeta? Secretul longevității sale stă în ce consumă la cină

1. Ouă

Conțin vitamine și minerale, în special vitaminele A și E, care au acțiune antioxidantă, vitamina B1, necesară în transmiterea impulsurilor nervoase, dar și vitamina D și fosfor, pentru bunăstarea osteoarticulară. De asemenea, conțin o cantitate optimă de fier. Ouăle consumate la micul dejun ajută la menținerea pe o perioadă mai îndelungată a senzației de sațietate, iar asta datorită conținutului de proteine. Gălbenușul conține lipide, în special acizi grași polinesaturați omega-6, precum și luteină și zeaxantină, doi antioxidanți cu efect protector asupra țesuturilor oculare.

Nutriţionistul lui Berlusconi spune cum arată un mic dejun perfect! "Acestea induc senzația de sațietate, tranzitul intestinal și controlul glicemiei"

2. Goji

Aceste fructe sunt bogate în antioxidanți naturali cu proprietăți antiinflamatorii, ajută la reducerea colesterolului și conțin o doză perfectă de vitamina C, care susține sistemul imunitar.

3. Semințe de chia

Sunt extrem de hrănitoare și bogate în fibre. Acestea induc senzația de sațietate, tranzitul intestinal și controlul glicemiei. De asemenea, sunt bogate în acizi grași Omega 3, benefici pentru sistemul cardiovascular.

4. Nuci

Citeste si: Crezi că dieta cu fructe este excelentă? Vezi cum trebuie s-o ţii, să slăbeşti sănătos! Iată ce spune nutriţionistul lui Silvio Berlusconi!

Mențin senzația de sațietate și conțin nutrienți esențiali pentru sănătatea sistemului nervos.

5. Ceai verde

Conține cofeină, cu efect tonic și care ajută la creșterea ratei metabolice. De asemenea, conține catechine, substanțe antioxidante care protejează creierul, sistemul nervos și inima.

6. Iaurt grecesc

Este un iaurt cremos și mai bogat în proteine decât cel clasic. Spre deosebire de carbohidrați, proteinele ajută la menținerea senzației de sațietate pe o perioadă mai îndelungată, astfel încât nu vei simți nevoia să ronțăi între mese.

7. Ovăz

Conține beta-glucan, o fibră care ajută la menținerea colesterolului din sânge la valori normale și care dă senzația de sațietate”, recomandă nutriționistul Gianluca Mech.

Gianluca Mech este unul dintre cei mai apreciati nutritionisti, la nivel international, sfaturile sale fiind urmate inclusiv de staruri precum Anastasia Soare, Sarah Ferguson, Ducesa de York, Ornela Mutti sau Silvio Berlusconi.


Clipul zilei pe KFETELE.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Sanatate

Dacă ai dureri dese în zona pelvisului, trebuie să mergi URGENT la doctor!

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Specialisti

Parteneri