Consumi carne procesata? Vezi de ce ar trebui sa renunti imediat la acest obicei alimentar!

Consumi carne procesata? Vezi de ce ar trebui sa renunti imediat la acest obicei alimentar!
Consumi carne procesata? Vezi de ce ar trebui sa renunti imediat la acest obicei alimentar!

Un nou studiu realizat in Suedia arata ca un consum constant de carne procesata are efecte devastatoare asupra persoanelor care au acest obicei alimentar.

Cercetarea arata ca persoanele care mananca mai mult de trei felii de sunca pe zi sunt de doua ori mai predispuse sa moara de insuficienta cardiaca.

Potrivit rezultatelor, carnea procesata are un impact mare asupra insuficientei cardiace si a ratelor de deces, ceea ce nu se intampla si in cazul carnii neprelucrate.

Studiul a fost publicat in revista American Heart Association, Circulation: Heart Failure.

Cercetari anterioare arata ca dietele bogate in carne procesate cresc si riscul de cancer de colon.



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

VIDEO Răzvan de la Pitești, mărturisiri cutremurătoare despre momentul în care era să își piardă soția: „A avut probleme.”

Meghan Markle ar fi cheltuit toată averea Prințului Harry. Cum încearcă ducele să-l convingă pe Regele Charles să le deschidă din nou ușa Familiei Regale

El este militarul în vârstă de 26 de ani găsit mort în pădurea Babadag. Fusese dat dispărut

Iosif NU A MAI ȚINUT SECRETUL și face DEZVĂLUIREA MOMENTULUI! Ce se întâmplă cu el și Lucia și CUM VOR REACȚIONA persoanele care i-au susținut în emisiunea Casa Iubirii: "Vreau să știți lucrul ăsta, noi..."

Canicula va pune din nou stăpânire pe România: se vor înregistra temperaturi de până la 39 de grade Celsius! Iată cum va fi vremea la începutul lunii august și cât va dura valul de căldură

Horoscop săptămânal 27 iulie – 2 august 2026: Zodia care se gândește doar la propriul viitor. Aceasta își va cumpăra casa mult visată

Probleme cu stomacul? Digestia dificilă...


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro