Consuma acesti trei nutrienti pentru a elimina poftele alimentare! Sunt esentiali!


Consuma acesti trei nutrienti pentru a elimina poftele alimentare! Sunt esentiali!

Stii ca mancarea de tip junk food nu iti face bine, insa este greu sa alegi intotdeauna o varianta sanatoasa.

 

Se pare ca exista o explicatie: creierul tau a fost reprogramat de mancarea nesanatoasa, spune un studiu realizat de Universitatea din New South Wales, Australia.
Mancarea nesanatoasa provoaca un tip de dependenta, consumul acesteia eliberand cantitati mari de dopamina. Din fericire, ai posibilitatea de a combate aceste pofte, consumand trei nutrienti esentiali.
1. Fenilalanina- "Atunci cand oamenii nu au o cantitate suficienta in dieta, se pot simti confuzi, lipsiti de energie si pot suferi de depresie si probleme de memorie", explica Pam Peeke, medic.
Acest nutrient se gaseste in pulpele de curcan, puiul la abur, somon, branza cottage, spanac, pepene rosu si ciocolata.
2. Tirozina- "In timpul perioadelor de stres, tirozina poate fi indepartata de productia de dopamina in favoarea hormonilor stresului. De aceea, dieta ta zilnica, in special in perioadele stresante, trebuie sa contina alimente cu tirozina", spune Peeke. Alimentele care o includ sunt branza, spirulina, frunzele de mustar, avocado si migdalele.
3. Vitamina B6- "O dieta care include tirozina si fenilalanina ar putea contine prea multe proteine", admite Dr. Peeke. Din fericire, vitamina B6 se gaseste in multe fructe si legume: cartofi, ardei rosu, usturoi, pepene galben si alune de padure.
Sursa: rodalenews.com

Se pare ca exista o explicatie: creierul tau a fost reprogramat de mancarea nesanatoasa, spune un studiu realizat de Universitatea din New South Wales, Australia. 



Mancarea nesanatoasa provoaca un tip de dependenta, consumul acesteia eliberand cantitati mari de dopamina. Din fericire, ai posibilitatea de a combate aceste pofte, consumand trei nutrienti esentiali.

1. Fenilalanina- "Atunci cand oamenii nu au o cantitate suficienta in dieta, se pot simti confuzi, lipsiti de energie si pot suferi de depresie si probleme de memorie", explica Pam Peeke, medic. Acest nutrient se gaseste in pulpele de curcan, puiul la abur, somon, branza cottage, spanac, pepene rosu si ciocolata.


2. Tirozina- "In timpul perioadelor de stres, tirozina poate fi indepartata de productia de dopamina in favoarea hormonilor stresului. De aceea, dieta ta zilnica, in special in perioadele stresante, trebuie sa contina alimente cu tirozina", spune Peeke. Alimentele care o includ sunt branza, spirulina, frunzele de mustar, avocado si migdalele.

3. Vitamina B6- "O dieta care include tirozina si fenilalanina ar putea contine prea multe proteine", admite Dr. Peeke. Din fericire, vitamina B6 se gaseste in multe fructe si legume: cartofi, ardei rosu, usturoi, pepene galben si alune de padure.

Sursa: rodalenews.com

 


Abonează-te pe

Citește și:

CITEȘTE: Cine este de fapt, ELIZA NATANTICU, soția lui Cosmin Natanticu. Biografie: data nașterii, carieră, căsătorie

Imagini bombă! Cum arată copilul SECRET al unei vedete din România!

Anamaria Prodan, decizie radicală în divorțul de Laurențiu Reghecampf: „L-am șters cu buretele!”

Cum poți să îți înfrumusețezi dantura în timpul sarcinii

Ileana de la Puterea dragostei a fost eliminată! Adevăratul motiv pentru care a părăsit competiția

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Vedete

George Hora și iubita lui s-au căsătorit! Primele imagini de la marele eveniment

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri