Consuma acesti trei nutrienti pentru a elimina poftele alimentare! Sunt esentiali!


Consuma acesti trei nutrienti pentru a elimina poftele alimentare! Sunt esentiali!

Stii ca mancarea de tip junk food nu iti face bine, insa este greu sa alegi intotdeauna o varianta sanatoasa.

 

Se pare ca exista o explicatie: creierul tau a fost reprogramat de mancarea nesanatoasa, spune un studiu realizat de Universitatea din New South Wales, Australia.
Mancarea nesanatoasa provoaca un tip de dependenta, consumul acesteia eliberand cantitati mari de dopamina. Din fericire, ai posibilitatea de a combate aceste pofte, consumand trei nutrienti esentiali.
1. Fenilalanina- "Atunci cand oamenii nu au o cantitate suficienta in dieta, se pot simti confuzi, lipsiti de energie si pot suferi de depresie si probleme de memorie", explica Pam Peeke, medic.
Acest nutrient se gaseste in pulpele de curcan, puiul la abur, somon, branza cottage, spanac, pepene rosu si ciocolata.
2. Tirozina- "In timpul perioadelor de stres, tirozina poate fi indepartata de productia de dopamina in favoarea hormonilor stresului. De aceea, dieta ta zilnica, in special in perioadele stresante, trebuie sa contina alimente cu tirozina", spune Peeke. Alimentele care o includ sunt branza, spirulina, frunzele de mustar, avocado si migdalele.
3.
Vitamina B6- "O dieta care include tirozina si fenilalanina ar putea contine prea multe proteine", admite Dr. Peeke. Din fericire, vitamina B6 se gaseste in multe fructe si legume: cartofi, ardei rosu, usturoi, pepene galben si alune de padure.
Sursa: rodalenews.com

Se pare ca exista o explicatie: creierul tau a fost reprogramat de mancarea nesanatoasa, spune un studiu realizat de Universitatea din New South Wales, Australia. 

Mancarea nesanatoasa provoaca un tip de dependenta, consumul acesteia eliberand cantitati mari de dopamina. Din fericire, ai posibilitatea de a combate aceste pofte, consumand trei nutrienti esentiali.

1. Fenilalanina- "Atunci cand oamenii nu au o cantitate suficienta in dieta, se pot simti confuzi, lipsiti de energie si pot suferi de depresie si probleme de memorie", explica Pam Peeke, medic. Acest nutrient se gaseste in pulpele de curcan, puiul la abur, somon, branza cottage, spanac, pepene rosu si ciocolata.

2. Tirozina- "In timpul perioadelor de stres, tirozina poate fi indepartata de productia de dopamina in favoarea hormonilor stresului. De aceea, dieta ta zilnica, in special in perioadele stresante, trebuie sa contina alimente cu tirozina", spune Peeke. Alimentele care o includ sunt branza, spirulina, frunzele de mustar, avocado si migdalele.

3. Vitamina B6- "O dieta care include tirozina si fenilalanina ar putea contine prea multe proteine", admite Dr. Peeke. Din fericire, vitamina B6 se gaseste in multe fructe si legume: cartofi, ardei rosu, usturoi, pepene galben si alune de padure.

Sursa: rodalenews.com

 


Abonează-te pe

Citește și:

COVID-19 Cehia: Carantină parțială de luni, 1 martie

Dezvăluiri ȘOCANTE despre Andreea Marin! Riscă să fie CONCEDIATĂ de TVR

Simona Hapciuc de la Survivor 2021 și fiul ei au probleme de sănătate: "Din păcate..."

Hilaria și Alec Baldwin au devenit din nou părinți!

Ioana Năstase a băgat actele de divorț! Ce spune fostul mare tenismen?

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Vedete

Gal Gadot va deveni mămică pentru a treia oară!

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri