Cea mai simpla metoda de prevenire a pierderilor de memorie! Iata ce trebuie sa faci!


Cea mai simpla metoda de prevenire a pierderilor de memorie! Iata ce trebuie sa faci!

Creierul este in forma maxima in jurul varstei de 22 de ani, si se mentine asa fara niciun efort suplimentar doar cativa ani.

 

Incepand de la 27 de ani, isi fac aparitia primele semne ale imbatranirii creierului, iar problemele se acutizeaza daca nu stimulati suficient creierul.
Limonada rece poate “rezolva” lapsusurile
Deshidratarea organismului poate duce si ea la confuzie si tulburari ale memoriei.
Deshidratarea acuta este vinovata de aparitia tulburarilor pe perioade scurte, cauzate in special de oboseala. Pentru a remedia situatia, e suficient sa beti o limonada rece si sa continuati sa refaceti nivelul optim de lichide. In plus, este bine sa limitati consumul de bauturi alcoolice si tutunul. Reduceti consumul de alcool la 1-2 pahare de vin (barbatii) si unul singur pentru femei, si consumati vinul dupa mancare
O alimentatie saraca in grasimi si bogata in vitamine si nutrienti si o hidratare corespunzatoare reprezinta cei mai usori pasi spre o memorie de fier.
Un program regulat de somn, care include opt ore de odihna si cateva activitati spotive intregesc tabloul pentru o activitate cerebrala fara prea mari probleme.
Sursa: Frunza-verde.ro

Incepand de la 27 de ani, isi fac aparitia primele semne ale imbatranirii creierului, iar problemele se acutizeaza daca nu stimulati suficient creierul.

Limonada rece poate “rezolva” lapsusurile

Deshidratarea organismului poate duce si ea la confuzie si tulburari ale memoriei.



Deshidratarea acuta este vinovata de aparitia tulburarilor pe perioade scurte, cauzate in special de oboseala. Pentru a remedia situatia, e suficient sa beti o limonada rece si sa continuati sa refaceti nivelul optim de lichide. In plus, este bine sa limitati consumul de bauturi alcoolice si tutunul. Reduceti consumul de alcool la 1-2 pahare de vin (barbatii) si unul singur pentru femei, si consumati vinul dupa mancareO alimentatie saraca in grasimi si bogata in vitamine si nutrienti si o hidratare corespunzatoare reprezinta cei mai usori pasi spre o memorie de fier.


Un program regulat de somn, care include opt ore de odihna si cateva activitati spotive intregesc tabloul pentru o activitate cerebrala fara prea mari probleme.

Sursa: Frunza-verde.ro

 


Abonează-te pe

Citește și:

Viviana Sposub, primele detalii despre nunta cu George Burcea: „Abia aștept să fiu mireasă”

Dana Nălbaru, dezvăluiri-șoc despre fiul ei: ”Nu este autist, este doar...”

De ce să ștergi geamurile cu o coajă de banană. Trucuri eficiente pentru a le face să strălucească

Câștigi peste 4.000 de lei net? Află ce s-ar putea întâmpla cu românii care primesc această sumă

Sunt vizați toți pensionarii! Ce se va întâmpla cu veniturile în urma creșterii inflației

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Vedete

Vlăduța Lupău, noi detalii despre nuntă și botez: „Reluăm toate pregătirile cu petrecerea”

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri