Ce poti face pentru a supravietui cancerului la san!


In prezent, la nivel mondial, cancerul la san este forma numarul unu in randul femeilor si a doua cauza a mortalitatii, dupa bolile de inima. Unele femei supravietuiesc, altele, nu.

 

Mai nou, oamenii de stiinta au descoperit legaturi directe intre dieta si speranta de viata a pacientelor.
Ce le omoara pe femeile bolnave
Acest subiect tragic a fost cercetat de specialistii americani, timp de sapte ani, pe 4.000 de femei diagnosticate cu cancer la san. Nu toate au supravietuit. Care este legatura descoperita de acestia intre alimentatie si moartea lor prematura? Deloc surprinzator, aportul de grasimi saturate.
“Cele mai bogate alimente in grasimi sunt dulciurile si branzeturile. Daca iti vine in minte o friptura cu cartofi prajiti cand te gandesti la grasimi saturate, esti foarte departe de principalele surse. De fapt, carnea de vita este abia pe locul noua in clasamentul intocmit de cercetatorii americani, iar cartofii prajiti, pe locul 18”, explica dr. Cristian Panaite, de la Clinica Kilostop.
Principalele surse de grasimi saturate
- branzeturile (cu cat sunt mai grase, cu atat sunt si mai “generoase”)
- carnea de porc si de vita (chiar daca indepartam bucatile de grasime)
- deserturile pe baza de faina (placinte, prajituri si gogosi)
- inghetata
- carnea de pui, care devine un puternic agent cancerigen daca este prajita sau fripta.
Sursa: ZiarulRing.ro

Mai nou, oamenii de stiinta au descoperit legaturi directe intre dieta si speranta de viata a pacientelor.

Ce le omoara pe femeile bolnave

Acest subiect tragic a fost cercetat de specialistii americani, timp de sapte ani, pe 4.000 de femei diagnosticate cu cancer la san. Nu toate au supravietuit. Care este legatura descoperita de acestia intre alimentatie si moartea lor prematura? Deloc surprinzator, aportul de grasimi saturate. 

“Cele mai bogate alimente in grasimi sunt dulciurile si branzeturile. Daca iti vine in minte o friptura cu cartofi prajiti cand te gandesti la grasimi saturate, esti foarte departe de principalele surse. De fapt, carnea de vita este abia pe locul noua in clasamentul intocmit de cercetatorii americani, iar cartofii prajiti, pe locul 18”, explica dr. Cristian Panaite, de la Clinica Kilostop.

Principalele surse de grasimi saturate 

- branzeturile (cu cat sunt mai grase, cu atat sunt si mai “generoase”) 
- carnea de porc si de vita (chiar daca indepartam bucatile de grasime) 
- deserturile pe baza de faina (placinte, prajituri si gogosi)
- inghetata 
- carnea de pui, care devine un puternic agent cancerigen daca este prajita sau fripta.

Sursa: ZiarulRing.ro

 


Clipul zilei pe KFETELE.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Beauty

Dieta suedeză. Te scapă de 5 kilograme în numai 7 zile

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri