Beneficiile alergatului la femei. Alergatul elimină stresul


Află din rândurile următoare care sunt beneficiile alergatului la femei și cum să te apuci de alergat.


In articol:

Pentru

multe dintre noi alergatul poate constitui o activitate solicitantă pe care evităm să o facem. Alergatul, însă, are numeroase beneficii. Pe lângă beneficiile pe care le aduce asupra sănătății, există o serie de schimbări care se petrec în viața femeilor odată ce se apucă de alergat.

Beneficiile alergatului la femei

Citește si: Tot ce trebuie să știi despre menținerea greutății după ce ai slăbit. “Atunci când suntem monitorizați este mult mai ușor.”

Beneficiile alergatului la femei

Ajută la scăderea în greutate

Alergatul constitui o activitate fizică ce contribuie la pierderea unui număr semnificativ de calorii. Astfel, doamnele și domnișoarele care se confruntă cu kilogramele în plus pot să apeleze cu încredere la câteva sesiuni de alergat care le vor ajuta să lupte împotriva kilogramelor în plus. Bineînțeles că alergatul trebuie să fie combinat și cu o alimentație sănătoasă pentru a avea rezultatele dorite, dar atunci când caloriile de care scapi atunci când alergi sunt într-un număr mai mare decât cele pe care le acumulezi atunci când mănânci, este imposibil să

nu slăbești.

Contribuie la o formă de invidiat

Femeile care aleargă în mod regulat se pot bucura de o condiție fizică și un corp de invidiat: Alergatul asigură densitate osoasă, picioare puternic, spate și șolduri viguroase. Mai mult decât atât, exercițiile fizice regulate contribuie la o mai bună flexibilitate a corpului.

Oferă încredere în sine

Citește si: Rutina de dimineață pentru o zi productivă și plină de zâmbete

Beneficiile alergatului la femei

Odată ce începi să alergi constant vei observa că al tău corp va ajunge la cea mai bună formă a lui. Astfel, alergatul ajută la întărirea încrederii în forțele proprii și la o percepție mai pozitivă asupra propriei imagini.

Elimină stresul

Este dovedit științific faptul că alergatul contribuie la eliminarea stărilor de stres. Când alergi, corpul produce serotonină și endorfine, care contribuie la eliminarea stresului. Mai mult decât atât, alergatul ajută la prevenirea apariției migrenelor pe fond nervos.

Totodată, prin intermediul „hormonilor fericirii”, alergatul contribuie la eliminarea stărilor depresive.

Menține sănătatea pielii

Dacă vrei să ai parte de o piele fermă și sănătoasă, alergatul poate constitui un aliat de nădejde. Este dovedit științific faptul că anumite eczeme ale pielii sau psoriazisul sunt direct influențate de stres. Astfel, din moment ce alergatul contribuie la eliminarea stresului, acesta ajută în mod indirect și la menținerea sănătății pielii. În plus, mișcarea fizică regulată stimulează producția hormonului uman de creștere care ajută la menținerea aspectului tânăr.

Contribuie la calitatea somnului

Potrivit cercetătorilor, 10 minute de alergat în fiecare zi sunt suficiente pentru a avea parte de un somn odihnitor. Specialiștii recomandă ca sesiunile de alergat să se desfășoare în prima parte a zilei pentru a te încărca de la primele ore ale dimineții cu energie pozitivă pentru întreg parcursul zilei.

Cum să te apuci de alergat

Citește si: Cum să îți găsești motivația pentru a slăbi. „Nu găsim energia necesară ca noi să ne abținem”

Beneficiile alergatului la femei

 

În ciuda tuturor beneficiilor pe care le are, multă lume evită să se apuce de alergat.

Bineînțeles că nu este o activitate atât de plăcută, dar dacă o faci în mod regulat și corespunzător, se poate transforma într-o rutină zilnică la care îți este imposibil să renunți.

Pentru a avea parte de o experiență plăcută atunci când alergi trebuie să ai în vedere următoarele aspecte:

Alege un echipament adecvat

Citește si: Sporturi pe care să le practici vara aceasta ca să te menții în formă

Cum să te apuci de alergat

Este foarte important să te simți confortabil atunci când alergi. Pentru asta ai nevoie de un echipament adecvat. Optează pentru haine lejere care din materiale care răcoroase, în care să nu transpiri foarte mult. De asemenea, nu uita de cel mai important lucru: pantofii de alergat. Aceștia trebuie să fie unii confortabili, care să nu-ți scapă din picior și care să te ajute să nu aluneci în timp ce practici acest sport.

Începe-ți ziua cu o sesiune de alergat

Poate că nu este cel mai plăcut lucru pe care să-l faci la primele ore ale dimineții, dar dacă în fiecare zi vei alerga măcar 10 minute pe zi dimineața, vei observa cum calitatea vieții tale va crește considerabil.

Începe cu distanțe scurte

Nu este necesar să alegi zeci de kilometri în fiecare zi. Înainte să te apuci serios de treabă fă o probă pentru a observa care este distanța și ritmul tău de alergare și nu îți forța limitele încă din primele zile. Păstrează un ritm constant pe care să îi crești gradual.


Abonează-te pe

Citește și:

De ce ne trezim obosiți. Totul despre calitatea somnului. ”Sistemul nervos central este cel care coordonează organismul nostru.”

Sarah Prodan, despre suferința Anamariei Prodan după divorț: Am văzut-o pe mama mea plângând în...

BOMBĂ! Theo Rose și Anghel Damian se despart: 'Sunt probleme multe în relație...'

5 alimente care cresc nivelul estrogenului. Le poți include în alimentația ta de azi

Tot ce trebuie să știi despre menținerea greutății după ce ai slăbit. “Atunci când suntem monitorizați este mult mai ușor.”

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Pentru tine
Siropul de brad si beneficiile sale
Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Pentru tine
Parteneri