Bauturi ideale in cura de slabire! Iata ce sa consumi!


In timpul dietei, suntem foarte atenti la ceea ce mancam, dar mai putin la ceea ce bem.

 

Hidratare cu apa plata
Inlocuirea oricarei bauturi cu apa reduce considerabil aportul caloric zilnic. Doua pahare de apa plata, consumate inainte de masa ajuta la senzatia de satietate si astfel reducem automat cantitatea si portiile de mancare. In plus, apa are efecte pozitive asupra metabolismului si capacitatii de ardere a grasimilor, precum si asupra starii generale de sanatate.
Suc de fructe
Sucul de fructe poate avea la fel de multe calorii ca bauturile carbogazoase, dar are mai multi nutrienti. Apare o dilema: dorim un plus de vitamine si antioxidanti, dar fara zahar in surplus. Putem consuma fara probleme suc 100% natural, fara adaos de zahar si indulcitori. Printr-o verificare atenta a ingredientelor de pe eticheta, putem afla procentajul de pulpa si suc de fructe. De asemenea, putem alege sa bem apa plata amestecata cu suc sau cu fructe proaspete.
Suc de legume
Sucul provenit din legume este la fel de nutritiv ca cel de fructe, insa are aproape jumatate din aportul caloric dar mai mult sodiu. Un pahar de suc de rosii are 41 de calorii, comparativ cu cele 122 calorii ale unui pahar de suc de portocale. Alegerea unui suc de legume cu pulpa ofera fibre, ce pot ajuta in controlul senzatiei de foame.
Sursa: curademiere.ro

Hidratare cu apa plata

Inlocuirea oricarei bauturi cu apa reduce considerabil aportul caloric zilnic. Doua pahare de apa plata, consumate inainte de masa ajuta la senzatia de satietate si astfel reducem automat cantitatea si portiile de mancare. In plus, apa are efecte pozitive asupra metabolismului si capacitatii de ardere a grasimilor, precum si asupra starii generale de sanatate.

Suc de fructe

Sucul de fructe poate avea la fel de multe calorii ca bauturile carbogazoase, dar are mai multi nutrienti. Apare o dilema: dorim un plus de vitamine si antioxidanti, dar fara zahar in surplus. Putem consuma fara probleme suc 100% natural, fara adaos de zahar si indulcitori. Printr-o verificare atenta a ingredientelor de pe eticheta, putem afla procentajul de pulpa si suc de fructe. De asemenea, putem alege sa bem apa plata amestecata cu suc sau cu fructe proaspete.

Suc de legume


Sucul provenit din legume este la fel de nutritiv ca cel de fructe, insa are aproape jumatate din aportul caloric dar mai mult sodiu. Un pahar de suc de rosii are 41 de calorii, comparativ cu cele 122 calorii ale unui pahar de suc de portocale. Alegerea unui suc de legume cu pulpa ofera fibre, ce pot ajuta in controlul senzatiei de foame.

Sursa: curademiere.ro

 


Citește și:

Gimnasta Larisa Iordache are coronavirus! Primele declarații după ce a fost depistată pozitiv cu COVID-19

Livian de la „Puterea Dragostei” și-a spus adevărata părere despre Cristina Mihaela! Cum a vorbit câștigătorul emisiunii despre prezentatoarea show-ului?

Cum s-a afișat Adelina Pestrițu pe Instagram? Și-a schimbat radical look-ul! „Ești perfectă!”

Cristiano Ronaldo are coronavirus! Celebrul fotbalist, testat pozitiv cu COVID-19 pentru a doua oară

Gwen Stefani și Blake Shelton se căsătoresc! „Te iubesc! Am auzit un DA!”

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Horoscop

Horoscop zilnic joi, 29 octombrie 2020. Nativii zodiei Balanță vor să trăiască o nouă dragoste!

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri