Alimente care iti imbunatatesc speranta de viata! Include-le imediat in dieta!


Speranta de viata este un indice care arata cat de mult poate supravietui organismul unei persoane, bazandu-se pe anul nasterii, varsta curenta si alti factor demografici.

 

Oamenii de stiinta sustin ca sunt mai multe alimente care iti pot prelungi speranta de viata. Iata care sunt acestea.
1. Fructe si legume - Sunt sarace in calorii si contin multe fibre si nutrienti. Te ajuta sa-ti mentii o greutate sanatoasa si te protejeaza de bolile de inima.
2. O dieta saraca in sare - Mai putina sare inseamna o tensiune mai mica. Se pare ca tensiunea normala protejeaza celulele creirului si previne pierderile de memorie si dementa.
3. Afinele - Sunt bogate in antioxanti care lupta cu radicalii liberi.
4. Rosiile - Sunt sarace in grasimi, bogate in fibre, au putine calorii, multe vitamine si contin licopen, un antioxdant care scade riscul de cancer.
5. Alimente bogate in calciu - Acest mineral, alaturi de vitamine D, previne deteriorarea oaselor si aparitia osteoporozei.
6. Cafeaua - Pe langa scaderea riscului de a face diabet de tipul 2, cafeaua reduce riscul de a dezvolta boli psihice.
7. Soia - Contine proteine de calitate si este singura planta care are in componenta toti aminoacizii esentiali pentru o sanatate bune.
8. Cereale integrale - Contin fibre si substante nutritive care iti protejeaza creierul.
Sursa: spy.com.ng

Oamenii de stiinta sustin ca sunt mai multe alimente care iti pot prelungi speranta de viata. Iata care sunt acestea.

1. Fructe si legume - Sunt sarace in calorii si contin multe fibre si nutrienti. Te ajuta sa-ti mentii o greutate sanatoasa si te protejeaza de bolile de inima.

2. O dieta saraca in sare - Mai putina sare inseamna o tensiune mai mica. Se pare ca tensiunea normala protejeaza celulele creirului si previne pierderile de memorie si dementa.

3. Afinele - Sunt bogate in antioxanti care lupta cu radicalii liberi. 

4. Rosiile - Sunt sarace in grasimi, bogate in fibre, au putine calorii, multe vitamine si contin licopen, un antioxdant care scade riscul de cancer.

5. Alimente bogate in calciu - Acest mineral, alaturi de vitamine D, previne deteriorarea oaselor si aparitia osteoporozei. 

6. Cafeaua - Pe langa scaderea riscului de a face diabet de tipul 2, cafeaua reduce riscul de a dezvolta boli psihice.

7. Soia - Contine proteine de calitate si este singura planta care are in componenta toti aminoacizii esentiali pentru o sanatate bune. 

8. Cereale integrale - Contin fibre si substante nutritive care iti protejeaza creierul.

Sursa: spy.com.ng

 


Citește și:

Boala cumplită pe care o poate provoca noul coronavirus!

Covid impune noi reguli. Ce trebuie să faci începând de azi!

Nelson Mondialu se implică în scandalul momentului! Ce a putut spune despre bătaia încasată de Ștefania, de la Adelin? „Ăsta o băga pe treabă...”

Roxana Nemeș, la cuțite cu Andreea Tonciu! "Mie chiar îmi place să mai iau în gură... cu Andreea!"

Cum să scapi de fumat cât mai repede!

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Vedete

Edward Sanda a cerut-o în căsătorie pe Cleopatra Stratan. Cei doi vor deveni părinți?

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri