Afla totul despre vitamine! Uite care sunt cele pe care le poti lua si cele pe care trebuie sa le eviti!


Dupa zeci de ani de cercetari, oamenii de stiinta inca nu au gasit dovezi concrete in ceea ce priveste efectul pozitiv al vitaminelor si suplimentelor nutritive.

 

1.Multivitaminele
Multivitaminele nu sunt tocmai necesare. Chiar daca pentru un timp indelungat, au fost numite „indispensabile” pentru un sistem imunitar mai puternic, nu trebuie luate.
2.Vitamina D
Vitamina D este foarte benefica pentru oase si nu poate fi gasita atât de usor in alimentatie, precum vitaminele A, B si C. Vitamina D reprezinta unul dintre suplimentele pe care ar trebui sa le luati pentru ca oasele sa reuseasca sa absoarba suficient calciu.
3.Antioxidantii
Antioxidantii sunt vitaminele A, C si E, care pot fi gasite si in forma lor naturala in fructe - mai ales in zmeura, afine si capsuni - si legume, si sunt de obicei recomandate pentru abilitatea lor de a contracara cancerul. Dar luati in esces, antioxidantii pot dauna sanatatii, un studiu demonstrând ca beta-carotenul, vitamina A si vitamine E pot creste mortalitatea.
4.Vitamina C
Vitamina C este foarte cunoscuta pentru intarirea sistemului imunitar, iar multi sustin ca ajuta la tratarea racelilor. De fapt, nu ajuta. Si de ce ati lua varianta pastila in locul celei originale, citricele? Studiu dupa studiu arata astazi ca Vitamina C in doze de mari, de peste 2.000 de mg poate creste riscul de pietre la rinichi. Daca nu sunteti fan portocale si fructe acre, va puteti lua doza optima de vitamina C si din capsuni.
5.Vitamina B3
Sariti peste varianta la capsula, chiar daca a fost promovata drept leac pentru Alzheimer si boli de inima. In schimb, mâncati somon sau ton - au suficienta vitamina B3, nu aveti nevoie de alte suplimente.
Citeste continuarea aici.

1.Multivitaminele

Multivitaminele nu sunt tocmai necesare. Chiar daca pentru un timp indelungat, au fost numite „indispensabile” pentru un sistem imunitar mai puternic, nu trebuie luate.

2.Vitamina D

Vitamina D este foarte benefica pentru oase si nu poate fi gasita atât de usor in alimentatie, precum vitaminele A, B si C. Vitamina D reprezinta unul dintre suplimentele pe care ar trebui sa le luati pentru ca oasele sa reuseasca sa absoarba suficient calciu.

3.Antioxidantii

Antioxidantii sunt vitaminele A, C si E, care pot fi gasite si in forma lor naturala in fructe - mai ales in zmeura, afine si capsuni - si legume, si sunt de obicei recomandate pentru abilitatea lor de a contracara cancerul. Dar luati in esces, antioxidantii pot dauna sanatatii, un studiu demonstrând ca beta-carotenul, vitamina A si vitamine E pot creste mortalitatea.

4.Vitamina C

Vitamina C este foarte cunoscuta pentru intarirea sistemului imunitar, iar multi sustin ca ajuta la tratarea racelilor. De fapt, nu ajuta. Si de ce ati lua varianta pastila in locul celei originale, citricele? Studiu dupa studiu arata astazi ca Vitamina C in doze de mari, de peste 2.000 de mg poate creste riscul de pietre la rinichi. Daca nu sunteti fan portocale si fructe acre, va puteti lua doza optima de vitamina C si din capsuni.

5.Vitamina B3

Sariti peste varianta la capsula, chiar daca a fost promovata drept leac pentru Alzheimer si boli de inima. In schimb, mâncati somon sau ton - au suficienta vitamina B3, nu aveti nevoie de alte suplimente.

Citeste continuarea aici.

 


Clipul zilei pe KFETELE.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Lifestyle

Cutremurător! Ce a simțit Botezatu în momentul în care medicii i-au spus că are cancer! ”Nu am putut să scot nici măcar un cuvânt, am rămas cu privirea fixă într-un punct”

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri