Afla care sunt secretele tineretii si vitalitatii! Respecta obiceiurile femeilor din Japonia!


Afla care sunt secretele tineretii si vitalitatii! Respecta obiceiurile femeilor din Japonia!

Iata care sunt cele secretele tineretii si vitalitatii cunoscute si respectate de femeile din Japonia.

 

Ingredientele regasite in bucataria japoneza sunt reprezentate de o varietate simpla de mancaruri care sunt consumate zilnic, cu regularitate: peste, legume de mare, legume de uscat, soia, orez, fructe si ceai verde.
Japonezii mananca acasa in mod regulat. O masa traditionala este formata din peste pe gratar, un bol de orez, legume inabusite, supa miso, fructe la desert si ceai verde.
Japonezii consuma in jur de 10% din pestele pus la vanzare la nivel mondial, desi ei reprezinta aproximativ 2% din populatia lumii. Asta inseamna 68 de kilograme de carne de peste pe an pentru o persoana, comparativ cu media globala de 16 kilograme. Aceasta doza zilnica de acizi grasi omega-3 ar putea explica de ce japonezii sunt sanatosi si traiesc mult. Pe langa asta, este de luat in calcul si faptul ca ei consuma de 5 ori mai multe legume crucifere (broccoli, varza, conopida si varza de Bruxelles) in comparatie cu americanii.
In bucataria japoneza sa pune accent pe folosirea ingredientelor proaspete, specifice anotimpurilor.
Japonezii consuma cate putin dintr-o varietate de elemente in timpul unei mese. Potrivit spuselor lui Moriyami, japonezii sunt invatati de mici sa manance incet si sa savureze fiecare inghititura. Mancarea este servita pe farfurii de trei ori mai mici decat in cazul bucatariei europene. Moriyama include reguli de baza ale prezentarii mancarii japoneze:
• nu umple pana la refuz farfuriile;
• nu servi cantitati mari;
fiecare preparat este servit intr-o farfurie separata;
•  mai putin inseamna mai mult;
• fiecare preparat este prezentat cat mai natural;
• mancarea ar trebui servita cu garnitura si sos;
• proaspat inseamna perfect.
Japonezii mananca orez in loc de paine la fiecare masa.
In Japonia, micul dejun este considerat a fi cea mai bogata si cea mai importanta masa a zilei. Micul dejun poate fi format dintr-o varietate mare de feluri de mancare in cantitati mici. Printre acestea se gasesc ceai verde, orez inabusit, supa miso cu tofu si ceapa, fasii subtiri de alge marine si o omleta sau carne de peste.
Deserturile dulci sunt consumate mai rar in Japonia si in portiuni mult mai mici decat in restul bucatariilor lumii.
Exercitiile fizice fac parte din ritualul zilnic al japonezilor.
Sursa: e-dimineata.ro

Ingredientele regasite in bucataria japoneza sunt reprezentate de o varietate simpla de mancaruri care sunt consumate zilnic, cu regularitate: peste, legume de mare, legume de uscat, soia, orez, fructe si ceai verde.

Japonezii mananca acasa in mod regulat. O masa traditionala este formata din peste pe gratar, un bol de orez, legume inabusite, supa miso, fructe la desert si ceai verde. Japonezii consuma in jur de 10% din pestele pus la vanzare la nivel mondial, desi ei reprezinta aproximativ 2% din populatia lumii. Asta inseamna 68 de kilograme de carne de peste pe an pentru o persoana, comparativ cu media globala de 16 kilograme. Aceasta doza zilnica de acizi grasi omega-3 ar putea explica de ce japonezii sunt sanatosi si traiesc mult. Pe langa asta, este de luat in calcul si faptul ca ei consuma de 5 ori mai multe legume crucifere (broccoli, varza, conopida si varza de Bruxelles) in comparatie cu americanii.

In bucataria japoneza sa pune accent pe folosirea ingredientelor proaspete, specifice anotimpurilor.

Japonezii consuma cate putin dintr-o varietate de elemente in timpul unei mese. Potrivit spuselor lui Moriyami, japonezii sunt invatati de mici sa manance incet si sa savureze fiecare inghititura. Mancarea este servita pe farfurii de trei ori mai mici decat in cazul bucatariei europene. Moriyama include reguli de baza ale prezentarii mancarii japoneze:

• nu umple pana la refuz farfuriile;

• nu servi cantitati mari;

• fiecare preparat este servit intr-o farfurie separata;

•  mai putin inseamna mai mult;

• fiecare preparat este prezentat cat mai natural;

• mancarea ar trebui servita cu garnitura si sos;

• proaspat inseamna perfect.

Japonezii mananca orez in loc de paine la fiecare masa. 

In Japonia, micul dejun este considerat a fi cea mai bogata si cea mai importanta masa a zilei. Micul dejun poate fi format dintr-o varietate mare de feluri de mancare in cantitati mici. Printre acestea se gasesc ceai verde, orez inabusit, supa miso cu tofu si ceapa, fasii subtiri de alge marine si o omleta sau carne de peste.

Deserturile dulci sunt consumate mai rar in Japonia si in portiuni mult mai mici decat in restul bucatariilor lumii. 

Exercitiile fizice fac parte din ritualul zilnic al japonezilor.

Sursa: e-dimineata.ro

 


Abonează-te pe

Citește și:

„Să aibă parte de trei generații de boli.” Gheorghe Dincă, blesteme pentru cei care l-au condamnat la închisoare

Delia, noi declarații controversate. Artista nu crede în împărțirea genurilor masculin și feminin

BOMBĂ! Theo Rose și Anghel Damian se despart: 'Sunt probleme multe în relație...'

„Am rămas fără”. Larisa Udilă, despre problemele de sănătate

Când se acordă ajutorul de energie și cât va fi. Care sunt pensionarii care beneficiază de acest sprijin

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Cooking
Ce poți face dacă varza murată a făcut floare. Gospodinele folosesc acest truc util
Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri