Stilista a vorbit deschis despre logomanie.
Adina Buzatu este una dintre cele mai cunoscute și apreciate creatoare de modă de la noi din țară. În vârstă de 47 de ani, vedeta este specializată în moda bărbătească și deține un brand cunoscut de haine masculine, care îi poartă numele. Mai mult decât atât, de-a lungul timpului, Adina Buzatu a fost apreciată pentru sfaturile de stil pe care le-a oferit, dar și pentru calitatea produselor sale, taxând categoric persoanele care pun accentul pe brand, ci nu pe calitate. Invitată în cadrul emisiunii „Play IT”, difuzată pe Kanal D2, dar și pe canalul de YouTube WOWnews, Adina Buzatu a vorbit despre logomanie și problema pe care aceasta o aduce în viețile tinerilor.
Adina Buzatu vorbește despre logomanie
Stilista este de părere că persoanele care cumpără o haină doar pentru brand și pentru logo, fac o mare greșeală.
Adina Buzatu îi sfătuiește pe consumatori să pună preț pe calitate, ci nu pe brandul produsului respectiv.„ Din păcate, nu scăpăm de logomanie și asta este o problemă care văd că ne urmărește. O obsesie care nu urmărește și care afectează tinerii. Este legată exact de social media, pentru că ei văd că se poartă brandurile. Da, poți să porți branduri. Eu nu am o campanie împotriva brandurilor, eu am o campanie împotriva logourilor expuse.