Acestia sunt cei mai sanatosi carbohidrati! Uite de ce trebuie sa ii consumi!


Acestia sunt cei mai sanatosi carbohidrati! Uite de ce trebuie sa ii consumi!

Multe persoane care tin dieta cauta sa elimine sau sa reduca la minimum consumul de carbohidrati, in speranta ca vor slabi mai rapid.

 

Insa, desi faina alba, zaharul si produsele de patiserie sunt, cu siguranta, nesanatoase, lista de alimente bogate in carbohidrati este lunga, printre ele aflandu-se si multe alimente sanatoase.
Iata mai jos o lista cu alimente bogate in carbohidrati, care pot fi incluse in orice dieta de succes:
1. Fasolea alba si verde. Desi are in compozitie multi carbohidrati, fasolea aduce cu sine fibre si stimuleaza digestia.
2. Quinoa. Asemanatoare cu couscous-ul, quinoa este o grana integrala care aduce organismului un aport de fibre, iar datorita faptului ca nu are un gust prea pronuntat, poate fi o baza pentru multe mancaruri.
3. Popcorn. Desi pare a fi un snack nesanatos, atunci cand este preparat in casa (fara adaus de unt si indulcitori), popcornul poate satisface nevoia de fibre (o cana de popcorn contine 3 grame de fibre).
Daca preferi, poti renunta la sare si iti poti condimenta popcornul cu boia dulce, iute sau usturoi granulat.
4. Cartofi dulci. Au un continut ridicat de carbohidrati, dar aduc si un aport de carotenoizi (antioxidanti), potasiu si vitamina A.
5. Fructe. Majoritatea fructelor sunt compuse din carbohidrati, insa compenseaza prin antioxidanti, vitamine si fibre. O cana de afine la micul dejun sau seara reprezinta gustarea ideala, iar zaharurile din compozitie nu sunt un pericol, atat timp cat ne moderam consumul total de zahar.
Sursa: ZiarulRing.ro

Insa, desi faina alba, zaharul si produsele de patiserie sunt, cu siguranta, nesanatoase, lista de alimente bogate in carbohidrati este lunga, printre ele aflandu-se si multe alimente sanatoase.

Iata mai jos o lista cu alimente bogate in carbohidrati, care pot fi incluse in orice dieta de succes: 

1. Fasolea alba si verde.
Desi are in compozitie multi carbohidrati, fasolea aduce cu sine fibre si stimuleaza digestia. 



2. Quinoa. Asemanatoare cu couscous-ul, quinoa este o grana integrala care aduce organismului un aport de fibre, iar datorita faptului ca nu are un gust prea pronuntat, poate fi o baza pentru multe mancaruri. 

3. Popcorn. Desi pare a fi un snack nesanatos, atunci cand este preparat in casa (fara adaus de unt si indulcitori), popcornul poate satisface nevoia de fibre (o cana de popcorn contine 3 grame de fibre). Daca preferi, poti renunta la sare si iti poti condimenta popcornul cu boia dulce, iute sau usturoi granulat. 

4. Cartofi dulci. Au un continut ridicat de carbohidrati, dar aduc si un aport de carotenoizi (antioxidanti), potasiu si vitamina A. 

5. Fructe. Majoritatea fructelor sunt compuse din carbohidrati, insa compenseaza prin antioxidanti, vitamine si fibre. O cana de afine la micul dejun sau seara reprezinta gustarea ideala, iar zaharurile din compozitie nu sunt un pericol, atat timp cat ne moderam consumul total de zahar.

Sursa: ZiarulRing.ro

 


Abonează-te pe

Citește și:

Victor Slav și Anda Adam, revedere după aproape 10 ani de la despărțire! Care a fost reacția celor doi

Nimeni nu bănuia ASTA! Ce secret teribil s-a aflat despre Mihaela Bilic

NOUTATE: Cine este solistul de la CARLA'S DREAMS. Biografie: nume real, data naşterii, căsătorie, copil, divorț, cine este iubita lui

CITEȘTE: Cine este SENSY. Biografia concurentei de la Bravo ai stil! Celebrities

DESCOPERĂ: Cine este ANDA ADAM, noua concurenta de la Bravo ai Stil! Celebrities

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Vedete

Andreea Popescu a născut o fetiță: „Anastasia, învierea mea”

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri