Acestea sunt pozitiile de somn care iti afecteaza sanatatea! Tu cum dormi?


Ne petrecem mai mult de jumatate din viata dormind si avem nevoie de somn pentru a functiona.

 

Cu toate acestea, trebuie sa stii ca anumite pozitii de somn iti afecteaza sanatatea, provocand probleme specifice de care nu ai fost constienta pana acum.
Iata care sunt pozitiile in care trebuie sa incerci sa nu mai dormi de acum inainte:
1. Pe spate, cu bratele in lateral - chiar daca este considerata cea mai buna pozitie pentru spate si gat, daca folosesti prea multe perne ai de suferit. Ai tendinta sa sforai mai mult in aceasta pozitie si poti incepe se suferi de apnee.
2. Pe spate, cu bratele sus - aceasta pozitie previne ridurile, acneea si problemle de spate, insa te face sa sforai si iti poate provoca reflux gastro-esofagian. In plus, aceasta pozitie pune presiune asupra umerilor tai, provocandu-ti dureri.
3. Cu fata in jos - chiar daca iti imbunatateste digestia, aceasta pozitie iti provoaca probleme cu gatul si iti da dureri de spate din cauza coloanei vertebrale care nu se afla intr-o pozitie potrivita.
4. Pozitia fetala - este foarte confortabila, insa iti afecteaza spatele si gatul. De asemenea, iti restrictioneaza respiratia adanca.
5. Pe o parte, cu bratele pe langa tine - aceasta pozitie este cea mai buna pentru coloana ta, te ajuta sa reduci sforaitul si apneea. Cu toate acestea, iti imbatraneste tenul din cauza gravitatiei, provocand riduri.
6. Pe o parte, cu bratele in sus - are aceleasi beneficii ca pozitia de mai sus, insa iti poate cauza dureri de brate.
7. Pe partea dreapta - daca dormi pe partea dreapta iti poti inrautati arsurile. In schimb, daca dormi pe partea stanga, pui presiune asupra organelor interne.
8. Cu perne suplimentare - indiferent de pozitia in care dormi, este recomandat sa adaugi cateva perne in plus care sa te faca sa te simti confortabil.
Sursa: diply.com

Cu toate acestea, trebuie sa stii ca anumite pozitii de somn iti afecteaza sanatatea, provocand probleme specifice de care nu ai fost constienta pana acum.

Iata care sunt pozitiile in care trebuie sa incerci sa nu mai dormi de acum inainte:

1. Pe spate, cu bratele in lateral - chiar daca este considerata cea mai buna pozitie pentru spate si gat, daca folosesti prea multe perne ai de suferit. Ai tendinta sa sforai mai mult in aceasta pozitie si poti incepe se suferi de apnee.



2. Pe spate, cu bratele sus - aceasta pozitie previne ridurile, acneea si problemle de spate, insa te face sa sforai si iti poate provoca reflux gastro-esofagian. In plus, aceasta pozitie pune presiune asupra umerilor tai, provocandu-ti dureri.



3. Cu fata in jos - chiar daca iti imbunatateste digestia, aceasta pozitie iti provoaca probleme cu gatul si iti da dureri de spate din cauza coloanei vertebrale care nu se afla intr-o pozitie potrivita.



4. Pozitia fetala
- este foarte confortabila, insa iti afecteaza spatele si gatul. De asemenea, iti restrictioneaza respiratia adanca.



5. Pe o parte, cu bratele pe langa tine - aceasta pozitie este cea mai buna pentru coloana ta, te ajuta sa reduci sforaitul si apneea. Cu toate acestea, iti imbatraneste tenul din cauza gravitatiei, provocand riduri.



6. Pe o parte, cu bratele in sus - are aceleasi beneficii ca pozitia de mai sus, insa iti poate cauza dureri de brate.



7. Pe partea dreapta - daca dormi pe partea dreapta iti poti inrautati arsurile. In schimb, daca dormi pe partea stanga, pui presiune asupra organelor interne.



8. Cu perne suplimentare - indiferent de pozitia in care dormi, este recomandat sa adaugi cateva perne in plus care sa te faca sa te simti confortabil.



Sursa: diply.com

 


Clipul zilei pe KFETELE.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Horoscopul saptamanii

Horoscop Camelia Pătrășcanu pentru săptămâna 14 - 20 octombrie. Zodiile care vor avea o săptămână dificilă

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri