Acestea sunt cele mai bune alimente pe care le poti consuma la micul dejun!


Daca urmatoare cand pleci de acasa fara sa mananci, aminteste-ti ca sari peste cea mai importanta masa a zilei.

 

Daca nu iei micul dejun, vei manca mai mult mai tarziu. O masa sanatoasa dimineata iti poate da energie, iti va satisface apetitul si te va face sa iei decizii inteligente intreaga zi. Iata ce alimente sa consumi.
Ovaz - Contine beta-glucan, un tip de fibre care ajuta la scaderea colesterolului atunci cand este mancat in mod regulat.
Iaurt grecesc - Contine calciu si proteine care iti dau o senzatie de satietate inca de dimineata.
Germeni de grau - Doar doua linguri iti ofera 15% din cantitatea zilnica recomandata de vitamina E si 10% din necesarul de folati.
Grapefruit - Daca mananci jumatate de grapefruit inainte de fiecare masa, slabesti mai repede. Mananca-l la micul dejun alaturi de o sursa de proteine.
Banane - Sunt surse excelente de amidon rezistent, un carbohidrat care iti da o senzatie indelungata de satietate.
Oua - Sunt o sursa sanatoasa de proteine si vitamina D.
Pepene rosu - Este un mod excelent de a te hidrata dimineata. In plus, contine licopen, important pentru vedere, sanatatea inimii si prevenirea cancerului.
Afine - Iti ofera o portie importanta de antioxidanti.
Cafea - Pe langa faptul ca te trezeste, iti scade riscul de diabet.
Sursa: Health.com

Daca nu iei micul dejun, vei manca mai mult mai tarziu. O masa sanatoasa dimineata iti poate da energie, iti va satisface apetitul si te va face sa iei decizii inteligente intreaga zi. Iata ce alimente sa consumi.

Ovaz
- Contine beta-glucan, un tip de fibre care ajuta la scaderea colesterolului atunci cand este mancat in mod regulat.

Iaurt grecesc - Contine calciu si proteine care iti dau o senzatie de satietate inca de dimineata. 

Germeni de grau - Doar doua linguri iti ofera 15% din cantitatea zilnica recomandata de vitamina E si 10% din necesarul de folati.

Grapefruit - Daca mananci jumatate de grapefruit inainte de fiecare masa, slabesti mai repede. Mananca-l la micul dejun alaturi de o sursa de proteine.

Banane - Sunt surse excelente de amidon rezistent, un carbohidrat care iti da o senzatie indelungata de satietate.

Oua - Sunt o sursa sanatoasa de proteine si vitamina D.

Pepene rosu - Este un mod excelent de a te hidrata dimineata. In plus, contine licopen, important pentru vedere, sanatatea inimii si prevenirea cancerului.

Afine - Iti ofera o portie importanta de antioxidanti. 

Cafea - Pe langa faptul ca te trezeste, iti scade riscul de diabet. 

Sursa: Health.com

 


Abonează-te pe

Citește și:

Ștefan Stan, tătic pentru prima oară! Artistul este în culmea fericirii

Am aflat răspunsul! Cine crezi că are salariul mai mare, Andreea Esca sau Dan Negru?

Ziua de 1 Decembrie, marcată de o ceremonie fără public

Când se împodobește, de fapt, bradul! Mulți nu știu

COVID-19 România! 1.259 pacienți internați la ATI

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Divertisment

EXCLUSIV! Andra Volos spune adevărul! Este sau nu GRAVIDĂ? Declaraţii incendiare!

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri