Acesta este dieta miraculoasa care te ajuta sa nu te mai ingrasi niciodata! Vezi ce pasi importanti trebuie sa urmezi


Reusesti sa slabesti, insa pui la loc imediat kilogramele pierdute? Iti este imposibil sa pierzi in greutate, desi incerci?

 

Avem o veste buna pentru tine. S-ar putea sa nu fie in totalitate vina ta, ci vina metabolismului tau, spun cercetatorii. Vestea cea mai buna este insa ca poti urma o dieta care actioneaza acolo unde nu au reusit dietele anterioare.
Exista un nou program de nutritie elaborat de medicul Diane Kress. Acesta explica: "Dietele au fost concepute mergand pe ideea ca metabolismul fiecaruia dintre noi functioneaza la fel. Si daca iti monitorizezi caloriile, grasimile si bei bauturi care inlocuiesc mesele vei slabi. De fapt, nu este nicio dovada concreta a acestui lucru".
Daca ai pofta de carbohidrati, ai probleme in a-ti mentine foamea sub control, te simti obosita, anxioasa sau depresiva, atunci cresterea in greutate ar putea sa nu fie din vina ta.
CE INSEAMNA METABOLISMUL B?
Exista multa simptome relationate cu acesta, inclusiv greutate pe care nu o poti controla, grasime in jurul abdomenului si lipsa de energie. Daca bifezi cel putin 10 din punctele din chestionarul de mai jos, este foarte posibil sa suferi de Metabolism B.
Sursa tuturor problemelor este modul haotic in care organismul tau proceseaza carbohidratii si in special modul in care pancreasul elimina insulina, care iti tine zahar din sange sub control.
Oricine are un metabolism normal poate manca, de exemplu, un sendvis, si sa se simta plin de energie timp de patru sau cinci ore. O persoana care are metabolism B, isi va dori sa manance o ciocolata la doar o ora dupa ce a mancat acelasi sendvis.
INVATA SA-TI CONTROLEZI FOAMEA
Am stabilit deja ca persoanele care au Metabolism B se lupta sa-si tina apetitul si greutatea sub control pentru ca organismul lor elibereaza prea multa insulina cand consuma carbohidrati.
Corpul uman a construit un mecanism de supravietuire care functioneaza doar in cazul persoanelor care nu au acest tip de metabolism. Atunci cand zaharul din sange scade dramatic si decizi sa nu mananci, ficatul iti poate hrani corpul.
De fiecare data cand mananci carbohidrati, organismul tau poate functiona pe zaharul din sange timp de cinci ore. Daca alegi sa nu mananci in acest interval, ficatul tau va elimina automat glicogen pentru a aduce zaharul din sange la nivel normal. Eliberarea de glicogen iti ajuta trupul sa functioneze pana cand decizi sa mananci din nou.
Daca ai metabolism B, organismul tau elibereaza prea multa insulina care, in schimb, va stimula glicogenul din ficat si il va ajuta sa se mute din sange in celulele de grasime. Ca rezultat, te vei ingrasa daca nu mananci timp de cinci ore.
PRIMUL PAS
Primul pas al acestei diete este o perioada de curatare a organismului de opt saptamani. Este o perioada conceputa special pentru a-ti reprograma corpul sa descopuna carbohidratii in mod sanatos.
In cele opt saptamani va trebuis a renunti la ei mai multi carbohodrati din dieta ta.
PASTREAZA TOTUL SIMPLU
Probabil cea mai buna parte a acestei diete este ca este simpla si usoara. In timpul acestei perioada, alimentele se impart in doua categorii: cele pe care ai voie sa le consumi si cele interzise. Fiecare sageata din desen reprezinta o categorie: proteine, grasimi sanatoase, vegetale permise si carbohidrati.
In timpul primului pas de trei saptamani, poti manca liber alimentele din primele trei sageti, insa trebuie sa eviti alimentele din sageata cu carbohidrati.
Ai putea fi surpinsa ca unele alimente, precum laptele, fructele, morcovii intra in sageata cu carbohidrati.
Sageata numita 5x5 Carbs contine carbohidratii pe care ii poti consuma in primele opt saptamani, dar in cantitati limitate, verificand strict etichetele pentru a vedea cati carbohidrati contin.
REGULI
Poti manca oricat din alimentele permise, insa portiile uriase nu te vor face sa pierzi asa multa greutate.
Bea cel putin doi litri de lichide fara cafeina pe zi.
Evita pauzele de alimentatie de mai mult de cinci ore fara o gustare sau o masa.
Fa 30 de minute de exercitii de cinci ori pe saptamana.
CUM SA CONTROLEZI CARBOHIDRATII
Regula 5X5 iti permite sa mananci cantitati limitate de carbohidrati, deci nu ai voie sa mananci mai mult de 5 grame la fiecare 5 ore. Orice carbohidrat care contine o cantitate de peste 5 grame consumat intr-un interval de o ora de la masa te va arunca inapoi in caus.
Tine carbohodratii sub 5 grame si vei fi bine. Pentru a calcula cantitatea de carbohidrati a unui aliment, citeste eticheta. De exemplu, daca numarul total de carbohidrati este de 6,6g, iar fibrele au 1,8g, carbohidratii in cantitate neta sunt 6,6 - 1,8, adica 4,8g.
PREGATESTE-TE PENTRU PERIOADA DE DETOXIFIERE DE CINCI ZILE
Chiar daca vei fi incantata de modul in care te simti dupa a patra zi, trebuie sa stii ca primele trei zile sunt critice. Chiar daca vei manca mult, te poti simti obosita, nervoasa, infometata si vei avea dureri de cap.
IDEI DE RETETE
Micul dejun
Omleta de albusuri cu sunca si branza cheddar cu putine grasimi, plus o felie de paine de cereale cu unt light
150 de mililitri de suc de legume, plus o portie de branza cottage slaba cu nuci si scortisoara.
O felie de paine integrala cu o lingurita de unt de arahide neindulcit, plus o cana de lapte de soia neindulcit.
Pranz
Salata de ton cu maioneza light, salata si rosii. Jeleu fara zahar
Burger la grata fara ceapa, servit cu salata si dressing sarac in calorii.
Branza cottage slaba cu ardei, plus salata si vinegreta baslamica.
Salata de creveti cu maioneza light, pe pat de spanac, pls budinca de ricotta cu lamaie.
Cina
Piept de pui la cuptor cu piure de conopida, plus legume verzi si migdale.
Legume la gratar, legume sotate, plus o felie de paine integrala, plus salata cu dressing slab si broccoli cu banza slaba.
Solom la cuptor servit cu ardei copti si usturoi, plus piure de conopida, jeleu fara zahar si frisca slaba.
Omleta din albusuri cu branza slaba, ardei, ceapa si rosii, cu o felie de paine integrala si o sala cu dressing slab.
Gustari
Batoane de branza slaba
Branza Cottage slaba
Nuci
Bete de telina cu unt de arahide sau crema de branza slaba
Legume cu sos light
Felii de curcan sunca
Inghetata fara zahar
Jeleu fara zahar cu crema slaba de branza
Brownie de ciocolata
Masline
REGULI
In timpul pasului unu, poti mancare oricate alimente de mai sus vrei, atat timp cat verifici ca nu au carbohidrati.
Articol adaptat din cartea "The Metabolism Miracle" scrisa de Diane Kress.
Sursa: Dailymail.co.uk

Avem o veste buna pentru tine. S-ar putea sa nu fie in totalitate vina ta, ci vina metabolismului tau, spun cercetatorii. Vestea cea mai buna este insa ca poti urma o dieta care actioneaza acolo unde nu au reusit dietele anterioare. 

Exista un nou program de nutritie elaborat de medicul Diane Kress. Acesta explica: "Dietele au fost concepute mergand pe ideea ca metabolismul fiecaruia dintre noi functioneaza la fel. Si daca iti monitorizezi caloriile, grasimile si bei bauturi care inlocuiesc mesele vei slabi. De fapt, nu este nicio dovada concreta a acestui lucru".

Daca ai pofta de carbohidrati, ai probleme in a-ti mentine foamea sub control, te simti obosita, anxioasa sau depresiva, atunci cresterea in greutate ar putea sa nu fie din vina ta. 

CE INSEAMNA METABOLISMUL B?

Exista multa simptome relationate cu acesta, inclusiv greutate pe care nu o poti controla, grasime in jurul abdomenului si lipsa de energie. Daca bifezi cel putin 10 din punctele din chestionarul de mai jos, este foarte posibil sa suferi de Metabolism B.



Sursa tuturor problemelor este modul haotic in care organismul tau proceseaza carbohidratii si in special modul in care pancreasul elimina insulina, care iti tine zahar din sange sub control. 

Oricine are un metabolism normal poate manca, de exemplu, un sendvis, si sa se simta plin de energie timp de patru sau cinci ore. O persoana care are metabolism B, isi va dori sa manance o ciocolata la doar o ora dupa ce a mancat acelasi sendvis. 

INVATA SA-TI CONTROLEZI FOAMEA

Am stabilit deja ca persoanele care au Metabolism B se lupta sa-si tina apetitul si greutatea sub control pentru ca organismul lor elibereaza prea multa insulina cand consuma carbohidrati. 

Corpul uman a construit un mecanism de supravietuire care functioneaza doar in cazul persoanelor care nu au acest tip de metabolism. Atunci cand zaharul din sange scade dramatic si decizi sa nu mananci, ficatul iti poate hrani corpul.

De fiecare data cand mananci carbohidrati, organismul tau poate functiona pe zaharul din sange timp de cinci ore. Daca alegi sa nu mananci in acest interval, ficatul tau va elimina automat glicogen pentru a aduce zaharul din sange la nivel normal. Eliberarea de glicogen iti ajuta trupul sa functioneze pana cand decizi sa mananci din nou. 

Daca ai metabolism B, organismul tau elibereaza prea multa insulina care, in schimb, va stimula glicogenul din ficat si il va ajuta sa se mute din sange in celulele de grasime. Ca rezultat, te vei ingrasa daca nu mananci timp de cinci ore. 

PRIMUL PAS


Primul pas al acestei diete este o perioada de curatare a organismului de opt saptamani. Este o perioada conceputa special pentru a-ti reprograma corpul sa descopuna carbohidratii in mod sanatos. 

In cele opt saptamani va trebuis a renunti la ei mai multi carbohodrati din dieta ta. 

PASTREAZA TOTUL SIMPLU

Probabil cea mai buna parte a acestei diete este ca este simpla si usoara. In timpul acestei perioada, alimentele se impart in doua categorii: cele pe care ai voie sa le consumi si cele interzise. Fiecare sageata din desen reprezinta o categorie: proteine, grasimi sanatoase, vegetale permise si carbohidrati.



In timpul primului pas de trei saptamani, poti manca liber alimentele din primele trei sageti, insa trebuie sa eviti alimentele din sageata cu carbohidrati. 

Ai putea fi surpinsa ca unele alimente, precum laptele, fructele, morcovii intra in sageata cu carbohidrati.

Sageata numita 5x5 Carbs contine carbohidratii pe care ii poti consuma in primele opt saptamani, dar in cantitati limitate, verificand strict etichetele pentru a vedea cati carbohidrati contin. 

REGULI

Poti manca oricat din alimentele permise, insa portiile uriase nu te vor face sa pierzi asa multa greutate. 

Bea cel putin doi litri de lichide fara cafeina pe zi.

Evita pauzele de alimentatie de mai mult de cinci ore fara o gustare sau o masa. 
Fa 30 de minute de exercitii de cinci ori pe saptamana.

CUM SA CONTROLEZI CARBOHIDRATII

Regula 5X5 iti permite sa mananci cantitati limitate de carbohidrati, deci nu ai voie sa mananci mai mult de 5 grame la fiecare 5 ore. Orice carbohidrat care contine o cantitate de peste 5 grame consumat intr-un interval de o ora de la masa te va arunca inapoi in caus. 

Tine carbohodratii sub 5 grame si vei fi bine. Pentru a calcula cantitatea de carbohidrati a unui aliment, citeste eticheta. De exemplu, daca numarul total de carbohidrati este de 6,6g, iar fibrele au 1,8g, carbohidratii in cantitate neta sunt 6,6 - 1,8, adica 4,8g.

PREGATESTE-TE PENTRU PERIOADA DE DETOXIFIERE DE CINCI ZILE

Chiar daca vei fi incantata de modul in care te simti dupa a patra zi, trebuie sa stii ca primele trei zile sunt critice. Chiar daca vei manca mult, te poti simti obosita, nervoasa, infometata si vei avea dureri de cap. 

IDEI DE RETETE

Micul dejun

Omleta de albusuri cu sunca si branza cheddar cu putine grasimi, plus o felie de paine de cereale cu unt light

150 de mililitri de suc de legume, plus o portie de branza cottage slaba cu nuci si scortisoara.

O felie de paine integrala cu o lingurita de unt de arahide neindulcit, plus o cana de lapte de soia neindulcit.


Pranz

Salata de ton cu maioneza light, salata si rosii. Jeleu fara zahar

Burger la grata fara ceapa, servit cu salata si dressing sarac in calorii.

Branza cottage slaba cu ardei, plus salata si vinegreta baslamica. 

Salata de creveti cu maioneza light, pe pat de spanac, pls budinca de ricotta cu lamaie.

Cina

Piept de pui la cuptor cu piure de conopida, plus legume verzi si migdale.

Legume la gratar, legume sotate, plus o felie de paine integrala, plus salata cu dressing slab si broccoli cu banza slaba.

Solom la cuptor servit cu ardei copti si usturoi, plus piure de conopida, jeleu fara zahar si frisca slaba.

Omleta din albusuri cu branza slaba, ardei, ceapa si rosii, cu o felie de paine integrala si o sala cu dressing slab.

Gustari

Batoane de branza slaba
Branza Cottage slaba
Nuci
Bete de telina cu unt de arahide sau crema de branza slaba
Legume cu sos light
Felii de curcan sunca
Inghetata fara zahar
Jeleu fara zahar cu crema slaba de branza
Brownie de ciocolata
Masline

REGULI

In timpul pasului unu, poti mancare oricate alimente de mai sus vrei, atat timp cat verifici ca nu au carbohidrati. 

Articol adaptat din cartea "The Metabolism Miracle" scrisa de Diane Kress. 

Sursa: Dailymail.co.uk

 


Clipul zilei pe KFETELE.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Beauty

Hidratarea tenului - mit sau adevăr? Sfaturi de la un makeup artist premiat internațional

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri