Aceasta leguma reduce riscul de cancer la san cu 60%

Aceasta leguma reduce riscul de cancer la san cu 60%
Aceasta leguma reduce riscul de cancer la san cu 60%

Consumul regulat de morcovi poate reduce riscul unei femei de a dezvolta anumite tipuri de cancer de san cu pana la 60%, releva un studiu recent.

Betacarotenul este un compus chimic ce da culoare plantelor. Oamenii de stiinta militeaza de ani de zile pentru consumul betacarotenului pentru a evita boli grave, precum afectiunile coronariene si cancerul. Cel mai nou studiu pe aceasta tema, publicat in American Journal of Clinical Nutrition, releva ca beneficiile in ceea ce priveste cancerul de san sunt mai ridicate decat se credea pana acum.

Femeile care consuma legume bogate in betacaroten, precum morcovi si ardei grasi rosii, aveau cu 40-60% mai putine sanse sa dezvolte tumori canceroase cu receptori de estrogen negativi- care reprezinta o treime din tumorile canceroase la

san.

Sursa



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

Eli Lăslean, mesaj dureros pe internet: „Nu credeam că așa ceva e posibil.”

Momentul în care Kate Middleton a gafat la un eveniment oficial. Val de ironii: „Îi mai lipsește părul bufant”

Petrișor Ruge, mesaj emoționant după despărțirea profesională de Andreea Bălan. Ce le-a transmis fanilor

INFORMAȚIA MOMENTULUI despre Adrian Ropotan. Stelian Ogică, socrul antrenorului de la Dinamo 2, face ANUNȚUL despre ginerele său: "L-au resuscitat și..."

VIDEO Incendii devastatoare în sudul Europei: Creta, Grecia, Spania și Portugalia sub amenințarea flăcărilor

Horoscop duminică, 2 august 2026: Zodia care profită din plin de timpul liber pentru se odihni și a petrece timp în familie

Probleme cu stomacul? Digestia dificilă...


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro