Aceasta este bautura care face bine diabeticilor! Nu te gandeai la ea!

Aceasta este bautura care face bine diabeticilor! Nu te gandeai la ea!
Aceasta este bautura care face bine diabeticilor! Nu te gandeai la ea!

Un pahar cu o bautura-minune - aflata la indemana oricui - le face bine diabeticilor.

 

Este vorba despre vinul rosu care, baut la cina, imbunatateste sanatatea cardiovasculara a persoanelor care sufera de diabet de tip 2. Aceasta este concluzia unui studiu realizat de cercetatori de la Universitatea Ben Gurion din Neghev (Israel).
Cercetatorii au vrut sa afle care sunt efectele consumului moderat de alcool asupra diabeticilor.
Ei au ales diferite soiuri de vin pentru a le masura si au tinut sub observatie 224 de pacienti cu diabet de tip 2, cu varste intre 45 si 75 de ani.
Majoritatea dintre ei nu consumau alcool in momentul inceperii studiului. Participantii au fost impartiti in trei grupe: membrii primei grupe au baut in fiecare seara 150 de mililitri de apa minerala la cina, cei din a doua grupa au baut 150 de mililitri de vin alb, iar persoanele din a treia grupa au baut aceeasi cantitate ca celelalte persoane, insa de vin rosu. Meniul tuturor a fost acelasi, bazat pe regimul mediteranean, dar fara restrictii.
Dupa doi ani in care a fost respectat regimul, cercetatorii au ajuns la concluzia ca, in cazul diabeticilor, "un consum moderat de vin, mai ales rosu, in cadrul unui regim alimentar sanatos, nu este periculos si scade usor riscul cardiovascular".
"Vinul rosu este cel mai benefic pentru metabolism, in principal fiindca amelioreaza sensibil profilul lipidic, marind colesterolul bun (HDL) si reducand raportul dintre colesterolul total si cel HDL", arata autorii studiului, noteaza Agerpres.
Sursa: DcNews.ro

Este vorba despre vinul rosu care, baut la cina, imbunatateste sanatatea cardiovasculara a persoanelor care sufera de diabet de tip 2. Aceasta este concluzia unui studiu realizat de cercetatori de la Universitatea Ben Gurion din Neghev (Israel).Cercetatorii au vrut sa afle care sunt efectele consumului moderat de alcool asupra diabeticilor. 

Ei au ales diferite soiuri de vin pentru a le masura si au tinut sub observatie 224 de pacienti cu diabet de tip 2, cu varste intre 45 si 75 de ani.

Majoritatea dintre ei nu consumau alcool in momentul inceperii studiului. Participantii au fost impartiti in trei grupe: membrii primei grupe au baut in fiecare seara 150 de mililitri de apa minerala la cina, cei din a doua grupa au baut 150 de mililitri de vin alb, iar persoanele din a treia grupa au baut aceeasi cantitate ca celelalte persoane, insa de vin rosu. Meniul tuturor a fost acelasi, bazat pe regimul mediteranean, dar fara restrictii.


Dupa doi ani in care a fost respectat regimul, cercetatorii au ajuns la concluzia ca, in cazul diabeticilor, "un consum moderat de vin, mai ales rosu, in cadrul unui regim alimentar sanatos, nu este periculos si scade usor riscul cardiovascular". 

"Vinul rosu este cel mai benefic pentru metabolism, in principal fiindca amelioreaza sensibil profilul lipidic, marind colesterolul bun (HDL) si reducand raportul dintre colesterolul total si cel HDL", arata autorii studiului, noteaza Agerpres.


Sursa: DcNews.ro

 



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

Ce gest a făcut Connect-R după suma primită la nunta lui Dani Stoian

Apariția care a emoționat Marea Britanie! Kate Middleton și Regele Charles, reuniți pentru o cauză care le-a schimbat viața.

Scena sfâșietoare cu soția polițistului din Piatra Neamț, ucis de propriul fiu. S-a așezat pe jos, la căpătâiul lui, împietrită de durere

Primarul din Piatra-Neamț, despre polițistul ucis de propriul fiu. CE A SCOS LA IVEALĂ după înmormântare? Toți cei care AU AFLAT sunt devastați: "Dincolo de uniformă și de atribuțiile de serviciu pe care le-a îndeplinit cu demnitate, Ciprian lasă..."

Emrah Altintoprak, actorul care joacă rolul Mustafa în serialul „O dragoste”, apariție de senzație în compania colegelor saie, pe platourile de filmare

Horoscop marți, 9 iunie 2026: Semnul zodiacal care se lovește de refuzul celor apropiați când le cere ajutorul într-o problemă personală

De ce slăbitul devine tot mai dificil după 35 de ani


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro