5 gustari sanatoase, care tin foamea la distanta


Nutritionistii sunt de multe ori intrebati ce inseamna o gustare satioasa si in acelasi timp sanatoasa, care sa fie altceva decat un simplu fruct

Dr. Lisa Young, un celebru nutritionist american, sustine ca multe persoane sunt mult mai interesate de gustari, decat de principalele mese ale zilei. De aceea, specialistul sustine ca aceste gustari pot aduce un aport important de vitamine, daca sunt facute alegerile corecte.

Iata cateva sfaturi pentru a alege o gustare sanatoasa: consuma alimente in stare naturala, nu prelucrate, controleaza numarul de calorii pe care-l consumi la gustare, incearca să alegi alimente care sa-ti ofere cat mai multevitamine ​​si fibre, evita zaharul si grasimile

Dr. Young da si cateva exemple de gustari satioase si, in acelasi timp, sanatoase:

1. Humus si legume

Humusul cu legume este o mancare delicioasa, care poate fi o gustare perfecta, plina de vitamine si proteine. Legumele (morcovi, rosii, ardei galbeni) sunt hranitoare, iar humusul este satios, asa ca reusesti sa te saturi repede.

2. Iaurt cu fructe de padure proaspete

Iaurtul este o gustare perfecta, pentru ca este o sursa buna de calciu, dar si de proteine. Atentie insa, trebuie sa alegi iaurtul cu continut scazut de grasime! Prin adaugarea fructelor in iaurt, nu numai ca acesta devine o gustare savuroasa, dar reusesti astfel sa iti iei si portia sanatoasa de antioxidanti si fibre.

3. Supa crema de legume

Supele creme de legume reprezinta o gustare sanatoasa. Atentie insa, supa trebuie sa fie facuta doar din legume si fara grasimi

4. Branza cu biscuiti din cereale

Branza cu biscuiti  reprezinta o alta gustare buna.  Branza contine proteine si calciu, in timp ce biscuiti din cereale contin fibre. O gustare insemna aproximativ o felie de branza si patru biscuiti. Ai grija cand alegi biscuitii, uita-te cu atentie la informatiile nutritionale de pe eticheta si ar fi bine sa-i iei pe cei care sunt din cereale integrale (grau, secara, ovaz)

5. Floricele

Vestea cea mare despre floricele de porumb este ca acestea sunt cereale integrale. Spre deosebire de covrigi si de chips-uri, in cazul in care alegi drept gustare floricelele, o portie poate insemna 3 cesti, in timp ce daca mananci chips-uri, o portie inseamna maximum o ceasca. Atentie insa, evita popcornul care are parmezan, unt sau condimente.

Sursa: huffingtonpost.com


Clipul zilei pe KANALD.RO:

DISTRIBUIE
acest articol


Vedete

Prima reacție a Ellei, după ce a fost bătută de Daiana

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri