12 motive pentru care trebuie sa incepi sa ridici greutati la sala


12 motive pentru care trebuie sa incepi sa ridici greutati la sala

Mergi des la sala, dar faci doar aerobic sau cardio? Gresit! Cel mai bine pentru tine si organismul tau este sa incepi sa ridic si greutati in ritmul tau pentru ca efortul dureaza mai mult timp si se vede imediat.

Iti prezentam 12 motive pentru care trebuie sa te apuci de sport cu greutati IMEDIAT:

1. Studiile arata ca oamenii care fac asta traiesc mai mult datorita masei musculare pe care o acumuleaza in timp.
2. O sa dormi mai bine din cauza efortului depus.
3. Progresul tau este mai rapid decat daca faci doar cardio sau aerobic.
4. Ajuta la intarirea oaselor.
5. Tine osteoporoza la distanta.
6. Te va face mult mai fericita. Trasul de fiare reduce anxietatea si depresia sau increderea scazuta.
7. Te face sa arati mai bine in blugi skinny.
8. Arzi mai multe calorii daca ridici greutati.
9. Poti sa faci sport doar 30 minute pe zi cu greutati.
10. Nu trebuie sa mergi neaparat la sala. Daca iti iei gantere si greutati pentru picioare acasa e suficient.


11. Trasul de greutati te face sa alergi mai repede. Iti creste rezistenta fizica si forta.
12. Iti ajuta inima mai mult decat cardio.

Sursa: huffingtonpost.com


Abonează-te pe

Citește și:

Rugăciunea de dimineață. Cum să te rogi după ca să-ți meargă bine toată ziua

Romică Țociu, anunț ȘOC după 27 de ani de căsnicie: ”Au fost trei luni îngrozitoare...”

Dieta de slăbit 7 kg într-o săptămână. Principii de bază și sugestie de meniu

Cum să slăbești 4 kilograme în 14 zile cu paste făinoase

Oana Roman a ajuns pe mâna medicului estetician. Ce intervenții și-a făcut vedeta

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Fashion

Ce culoare se asortează cu gri. Ce trebuie să eviți atunci când porți gri

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri