Trench-ul britanic “sarbatorit” la Los Angeles! Vezi aici imagini de la eveniment!


Casa de moda britanica Burberry a adus Art of Trench la Los Angeles, sarbatorind comunitatea creativa a acestui oras dinamic.

 

Peste 40 de persoane influente din muzica, arta, moda, film si sport au fost fotografiate imbracate in clasicul trench britanic, in cele mai interesante locuri ale orasului. Inovatia consta in faptul ca instantaneele au fost realizate cu iPhone-ul de catre artisti din L.A. specializati in arta fotografiei cu telefonul mobil, iar instantaneele pot fi vizionate de catre oameni din intreaga lume pe www.artofthetrench.burberry.com, pagina Burberry Tumblr, Facebook, Twitter, Instagram, VSCO Grid ®, YouTube, Pinterest si Sina Weibo.
Art of Trench celebreaza iconicul trench Burberry (o piesa clasica, nemuritoare si functionala, ale carui design si estetica transced timpul sau moda) si pe oamenii care il poarta. Lansat in anul 2009, prin intermediul unor fotografii realizate de fotograful si blogger-ul Scott Schuman (The Sartorialist), site-ul www.artoftrench.com are 24,8 milioane de vizualizari cu o audienta din 200 de tari si invita oamenii din intreaga lume sa isi posteze fotografii cu ei insisi purtand trench-uri.
In anii precedenti Art of the Trench  a fost celebrat printr-o serie de evenimente ce au avut loc la Londra, Paris, Kiev, Istanbul, Chicago, Seoul, Taipei, Shanghai, Hong Kong, Chengdu, India si Brazilia.
Totodata, casa de moda britanica a adus spiritul britanic in inima Los Angeles-ului prin inaugurarea unui flaship store in Beverly Hills cu un concept inovativ. Aflat in Rodeo Drive si realizat dupa coordonatele de design impuse de Christopher Bailey, magazinul imbina universul real al brand-ului cu cel digital,  prin conceptul Burberry Retail Theatre ce ofera prin 10 ecrane si 130 de difuzoare o experienta audiovizuala completa.
Aflat pe patru etaje, noul flasghip store a fost in asa fel creat, incat sa ofere consumatorilor de moda o experienta multi-senzoriala si sa le puna acestora la dispozitie spatii, produse si servicii de lux. Flag-ship store-ul este prevazut cu un spatiu pentru evenimete, un loc pentru entertainment, zone comerciale si zone private, prezentand o gama larga de produse Burberry Prorsum, London, Brit si Burberry Beauty.
In flag-ship store-ul Burberry de pe Rodeo Drive, clientii vor avea parte de o experienta de shopping personalizata, in care offline-ul va intalni on-line-ul.
Serviciile vor include si un istoric al experientei de shopping  ale clientilor. Totodata, acest flagship store include cel mai mare Beauty Room, ce contine toata gama de parfumuri Burberry si colectia de make-up. Printr-o programare specialisti ofera consiliere  personalizata.
Magazinul este prevazut cu un Penthouse, un apartament privat, aflat la etaj cu o intrare separata si acces catre gradina de pe terasa, realizat in asa fel, incat sa ofere consumatorilor de produse de lux o experiente de shopping intima.
Spatiul contine ecrane controlate digital, iar ambientul este completat de muzica personalizata special pentru aceasta zona. Mai mult, aici se afla si un spatiu de evenimente cu o vedere de 360 de grade asupra Hollywood-ului.
„Este un adevarat privilegiu sa inauguram flagshipul Burberry aflat pe Rodeo Drive, una dintre strazile iconice ale acestui oras plin de energie, vibratie pozitiva si modernitate. Suntem foarte mandri ca am creat acest magazin cu un concept unic, special pentru L.A., un oras care  promoveaza inovatia si creativitatea”, a declarat Christopher Bailey, Chief Creative si Chief Executive Officer Burberry. Acesta a dezvelit dezvelit o placuta care comemoreaza contributia pe care brand-ul britanic a adus-o industriei modei, chiar pe Rodeo Drive Walk of Style.
Statele Unite ale Americii reprezinta o „piata cheie” pentru casa de moda britanica Burberry, iar flagship-ul inaugurat pe Rodeo Drive confirma acest lucru. Tot in acest an, Burberry a redeschis flasghip store-ul din San Francisco, chiar in centrul istoric al orasului. Casa de moda Burberry detine 78 de magazine in SUA, iar in California 12. In Romania, magazinul Burberry se afla pe strada Luterana nr.4 si este cel mai mare flag-ship store din estul Europei.

Peste 40 de persoane influente din muzica, arta, moda, film si sport au fost fotografiate imbracate in clasicul trench britanic, in cele mai interesante locuri ale orasului. Inovatia consta in faptul ca instantaneele au fost realizate cu iPhone-ul de catre artisti din L.A. specializati in arta fotografiei cu telefonul mobil, iar instantaneele pot fi vizionate de catre oameni din intreaga lume pe www.artofthetrench.burberry.com, pagina Burberry Tumblr, Facebook, Twitter, Instagram, VSCO Grid ®, YouTube, Pinterest si Sina Weibo.

Art of Trench celebreaza iconicul trench Burberry (o piesa clasica, nemuritoare si functionala, ale carui design si estetica transced timpul sau moda) si pe oamenii care il poarta. Lansat in anul 2009, prin intermediul unor fotografii realizate de fotograful si blogger-ul Scott Schuman (The Sartorialist), site-ul www.artoftrench.com are 24,8 milioane de vizualizari cu o audienta din 200 de tari si invita oamenii din intreaga lume sa isi posteze fotografii cu ei insisi purtand trench-uri. In anii precedenti Art of the Trench  a fost celebrat printr-o serie de evenimente ce au avut loc la Londra, Paris, Kiev, Istanbul, Chicago, Seoul, Taipei, Shanghai, Hong Kong, Chengdu, India si Brazilia.

Citeste si: Urechi infundate: cauze si tratament

Citeste si: „Cum poate să mintă în halul ăsta?” George Burcea nu a mai suportat și a răbufnit în urma atacurilor Andreei Bălan- radioimpuls.ro

Totodata, casa de moda britanica a adus spiritul britanic in inima Los Angeles-ului prin inaugurarea unui flaship store in Beverly Hills cu un concept inovativ. Aflat in Rodeo Drive si realizat dupa coordonatele de design impuse de Christopher Bailey, magazinul imbina universul real al brand-ului cu cel digital,  prin conceptul Burberry Retail Theatre ce ofera prin 10 ecrane si 130 de difuzoare o experienta audiovizuala completa. Aflat pe patru etaje, noul flasghip store a fost in asa fel creat, incat sa ofere consumatorilor de moda o experienta multi-senzoriala si sa le puna acestora la dispozitie spatii, produse si servicii de lux. Flag-ship store-ul este prevazut cu un spatiu pentru evenimete, un loc pentru entertainment, zone comerciale si zone private, prezentand o gama larga de produse Burberry Prorsum, London, Brit si Burberry Beauty.     
In flag-ship store-ul Burberry de pe Rodeo Drive, clientii vor avea parte de o experienta de shopping personalizata, in care offline-ul va intalni on-line-ul. Serviciile vor include si un istoric al experientei de shopping  ale clientilor. Totodata, acest flagship store include cel mai mare Beauty Room, ce contine toata gama de parfumuri Burberry si colectia de make-up. Printr-o programare specialisti ofera consiliere  personalizata.



Magazinul este prevazut cu un Penthouse, un apartament privat, aflat la etaj cu o intrare separata si acces catre gradina de pe terasa, realizat in asa fel, incat sa ofere consumatorilor de produse de lux o experiente de shopping intima. Spatiul contine ecrane controlate digital, iar ambientul este completat de muzica personalizata special pentru aceasta zona. Mai mult, aici se afla si un spatiu de evenimente cu o vedere de 360 de grade asupra Hollywood-ului.
„Este un adevarat privilegiu sa inauguram flagshipul Burberry aflat pe Rodeo Drive, una dintre strazile iconice ale acestui oras plin de energie, vibratie pozitiva si modernitate. Suntem foarte mandri ca am creat acest magazin cu un concept unic, special pentru L.A., un oras care  promoveaza inovatia si creativitatea”, a declarat Christopher Bailey, Chief Creative si Chief Executive Officer Burberry. Acesta a dezvelit dezvelit o placuta care comemoreaza contributia pe care brand-ul britanic a adus-o industriei modei, chiar pe Rodeo Drive Walk of Style.

Citeste si: Este oficial! Jador se iubește cu o tânără domnișoară și este mai fericit ca niciodată! Cine este iubita artistului: „Aleasa inimii mele”- kanald.ro

Citeste si: Urări 1 Iunie 2023: Mesaje și felicitări pentru Ziua Copilului. ,,Să ai mereu sufletul pur, zâmbetul gingaș și viaţa fără griji. La mulţi ani!''- stirilekanald.ro

Statele Unite ale Americii reprezinta o „piata cheie” pentru casa de moda britanica Burberry, iar flagship-ul inaugurat pe Rodeo Drive confirma acest lucru. Tot in acest an, Burberry a redeschis flasghip store-ul din San Francisco, chiar in centrul istoric al orasului. Casa de moda Burberry detine 78 de magazine in SUA, iar in California 12. In Romania, magazinul Burberry se afla pe strada Luterana nr.4 si este cel mai mare flag-ship store din estul Europei.

 


Abonează-te pe

Citește și:

Serialul "Gomora" își invită telespectatorii să urmărească un nou episod din producția preferată, în această seară, de la ora 22:00, la Kanal D2

„M-a prins, m-a descoperit că aveam o altă relație.” Connec-R a vorbit despre divorțul de Misha. Artista a rămas cu traume după căsnicia cu celebrul cântăreț

De ce să stropești carnea cu bere înainte de a o pune pe grătar. Trucul de aur al bucătarilor - ego.ro

Cât costă casa din Elveția unde Tina Turner a murit?! A lăsat o avere colosală - wowbiz.ro

Reacția Mariei Guardiola, fiica lui Pepe Guardiola în momentul când l-a văzut pe Julian Alvarez. Imaginile cu modelul au devenit virale - radioimpuls.ro

Beatrice, în lacrimi din cauza comentariilor negative din mediul online. Iris este de partea ei: „Încerc să mă feresc de orice discuție cu Andreea” - kanald2.ro

Horoscop chinezesc joi, 1 Iunie 2023: Zodiile care încep luna cu o veste bună - kanald.ro

Calendar ortodox 1 iunie 2023. Ce sărbătoare este joi? - stirilekanald.ro

Clipul zilei pe KFETELE.RO:
DISTRIBUIE
acest articol

Vedete
„Nu prea aveam noi timp de joacă.” Mariana Ionescu Căpitănescu a vorbit despre copilăria sa alături de frații ei
Citește mai departe
Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Shopping
Parteneri